środa, 21 czerwca 2017

Letnie nowości z Romwe : dwie wakacyjne bluzki

Letnie nowości z Romwe : dwie wakacyjne bluzki

Dzisiaj chcę Wam pokazać nowości ze sklepu Romwe, które dotarły do mnie w zeszłym tygodniu. Pierwsza z nich to bluzka w paski z haftem czerwonych różyczek. Druga z kolei jest szara i u góry wykończona została ozdobną, białą koronką. Materiał drugiej bluzki jest mocno poliestrowy. Nie wiem czy sprawdzi się w upały - wątpię. Pierwsza z kolei jest bardzo przewiewna i wydaje się by wygodniejsza.



--- ROMWE ---

Bluzka w róże : KLIK
Bluzka szara : KLIK

Dajcie znać co o nich myślicie? 
Spodobała Wam się któraś?

11 komentarzy:

  1. obie bluzeczki są piękne, fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza bardzo mi się podoba :) Uwielbiam bluzeczki z odkrytymi ramionami oraz hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ����������

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio podobają mi się bluzeczki w paski <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafty bardzo modne w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga bardziej mi się podoba. Szkoda, że materiał taki..

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne koszulki! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...