piątek, 16 lutego 2018

Piękna pamiątka na wyjątkową okazję - Personalizowana karafka z MyGiftDna

 Piękna pamiątka na wyjątkową okazję - 
Personalizowana karafka z MyGiftDna


Dzisiaj chcę pokazać Wam coś naprawdę wyjątkowego. Prezent, który podarowałam mężowi na Walentynki w tym roku : personalizowaną karafkę na nalewkę i likiery w komplecie z dwoma kieliszkami ze sklepu MyGiftDna


Prezent wyjątkowy, bardzo elegancki, wyszukany i luksusowy - żadne z tych słów nie jest przesadą.
Karafka została wyprodukowana w Polsce. To dzieło znanej i renomowanej firmy produkującej szklane wyroby od 1923 roku : Krosno. Wykonana ręcznie, z najwyższą starannością, z grubego, wytrzymałego szkła. 


Ten model karafki nazywa się "Vintage" i wygląda mocno trójwymiarowo. Butelka posiada sporo zakończeń kanciastych, geometrycznie skrojonych brzegów. Całość wieńczy okrągła, masywna zatyczka. 


Wyrazista karafka i eleganckie kieliszki do nalewek i likierów wykonane są z wysokiej jakości szkła przez najlepszego producenta w Polsce, firmę KROSNO. Karafka o pojemności 850 ml. Kieliszki o pojemności 70 ml i wysokości 160 mm. W moim zestawie są dwa kieliszki - według preferencji można ich jednak dobrać większą ilość.


To nie są tanie rzeczy i to widać na pierwszy rzut oka. Całość ozdabia przepiękny laserowy grawer. Grawer na karafce i kieliszkach jest trwały ponieważ wykonywany został z najwyższą starannością laserem firmy Trotec Laser - najlepszym w Europie. 

Grawer techniką laserową pozwala na wykonanie bardzo szczegółowego wzoru i najmniejszych elementów z ogromną dokładnością. Idealnie dopracowany, perfekcyjnie wyżłobiony w szkle. Jest po prostu piękny. Subtelna litera zdobiona motywem listków i zawijasów. 


Wybrałam wzór Monogram Imię - ozdobną literę. Wymieniłam imię na nazwisko :) Ten wzór wydał mi się najbardziej uniwersalny i ponadczasowy. Wygląda bardzo elegancko i stylowo. W MyGiftDna do wyboru jest jeszcze sporo innych wariantów grawerowania.


Karafka i kieliszki wspaniale prezentują się na żywo. Stały się wyjątkową ozdobą mojego salonu. Przykuwają wzrok i nie sposób ich nie zauważyć. 


Podczas składania zamówienia musimy tylko i wyłącznie podać treść personalizacji. Przeważnie grawerowane są imiona, jednak ja wybrałam nazwisko. Nawet takie "specjalne" życzenia są możliwe do realizacji w tym sklepie. Wszystko, co tylko sobie wymarzymy :)

Zamówiony zestaw z karafką i kieliszkami został do mnie wysłany jeszcze tego samego dnia, kiedy złożyłam zamówienie. Dotarł na drugi dzień. Ekspresowo! Bardzo starannie zapakowany i solidnie zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie.


Indywidualny charakter prezentu to największy jego atut. To upominek, który zawsze zostanie pozytywnie odebrany, wywoła zaskoczenie i miłe emocje.
Obdarowana przez nas osoba poczuje się naprawdę wyjątkowo dostając w prezencie coś, tylko i wyłącznie przeznaczonego dla niej. Personalizacja prezentów to niesamowita sprawa a zarazem frajda :) 


Efektowna karafka i kieliszki z wygrawerowanym imieniem osoby obdarowanej to idealny pomysł na prezent dla fana różnych trunków, ale nie tylko. To fajny pomysł na prezent dla ukochanego, na Walentynki, urodziny, imieniny, z okazji ślubu czy rocznicy. Taki prezent sprawdzi się dobrze zarówno podarowany przyjacielowi, co rodzicom, dziadkom czy rodzeństwu. 
To prezent, który na zawsze pozostanie. Z pewnością nikt go nie wyrzuci, nie pozbędzie się, nie odsprzeda :) Raczej będzie jednym z niezapomnianych i ponadczasowych upominków - komukolwiek go podarujemy :)

Znacie sklep MyGiftDna? 
Podoba Wam się tego typu prezent?

11 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje ;) Idealna na domową nalewkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna karafka, kiedyś zamówiłam też grawerowaną krosno dla swojego chłopaka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda :) Idealna na domowe nalewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojacie, ta karafka wygląda wspaniale, na taką bardzo wykwintną :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna karafka.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Karafka bardzo fajna sprawa. Ja dostałam taką tylko, że bez personalizacji na 18 :) Teraz tylko nwm co tam nalać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na prezent :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna karafka, róże również niczego sobie, sądzę że byłby to idealny prezent na urodziny dla mojego teścia, po prostu strzał w dziesiątkę.
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...