niedziela, 25 lutego 2018

Wielkie zakupy w sklepie Rosegal : ubrania oraz gadżety do domu

Wielkie zakupy w sklepie Rosegal : 
ubrania oraz gadżety do domu 

Ostatnie dni moja córeczka daje mi do wiwatu i nie mam jak w spokoju napisać nowego posta. Oby było to przejściowe, bo już po woli cierpliwość mi się kończy :) Z racji zaabsorbowania małym łobuzem, pokażę Wam szybko moje najnowsze zakupy w sklepie Rosegal. Tym razem poszalałam. Wybrałam szare botki i czerwoną narzutkę. Obie rzeczy super!


Z domowych gadżetów natomiast zamówiłam dwa druciki świetlne led na baterie, jeden o ciepłym świetle, drugi o zimnym. Owinęłam nimi brzozy, choć tak naprawdę można z nich stworzyć multum kreatywnych dekoracji do domu. Jakby nie mówić, tworzą fajny klimat.


Kolejna rzecz to ogromna narzuta na łóżko. Jest wykonana z miłego, akrylowego materiału, przypominającego grubszy kocyk.


Następny wnętrzarski hit to tablicówka - tym razem jednak w formie naklejki ściennej. Jeszcze nie wiem gdzie ją zamontuję. Myślałam o kuchni lub o pokoju mojej córeczki.


Ostatnia rzecz zupełnie przypadkiem wpadła do koszyka maskotka - uroczy króliczek. Małej bardzo się spodobał i na ten moment pełni rolę jej ulubionej przytulanki. Zasypia z nią codziennie. Kiedyś używaliśmy specjalnej maskotki - kocyka, ale Iza zarzucała sobie ją w trakcie snu na buzię i kilka razy mało się nie udusiła :/ Także póki co tamta poszła w odstawkę.


Poniżej podsumowanie zakupów
Rosegal :

Buty : KLIK
Czerwona narzutka : KLIK
Spodnie Romwe : KLIK
Druciki LED : KLIK i KLIK
Narzuta na łóżko : KLIK
Tablicówka : KLIK
Maskotka królik : KLIK

Jestem ciekawa czy coś Wam się spodobało? 
Koniecznie dajcie znać.

7 komentarzy:

  1. LEDowe światełka na paluszki to mój absolutny hicior zimą ;) W końcu mogłam zamontować sobie klimatyczne oświetlenie tam, gdzie kabel nie sięga ;)
    W ramach rozwijania fotograficznych zainteresowań zapraszam do mnie na http://www.eobrazy.cal24.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki prezentują się wspaniale, czyste szaleństwo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie maleństwo. :) uwielbiam lampki na drucikach, przydają się do zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta narzuta na łóżko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. królik wymiata
    ale ogólnie bardzo fajne zamowienie ci się trafiło

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty świetne :) A takie światełka LED też do mnie dotarły ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę zakupy bardzo udane. Sklep kojarzę i uważam za świetny - a recenzja fajna - często spotykam np. recenzje sprzętu sieciowego
    gdzie jest ona niepełna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...