sobota, 2 stycznia 2016

Gal - Błonnik jabłkowy - suplement diety

 Gal - Błonnik jabłkowy - suplement diety


Błonnik jabłkowy firmy Gal zamknięty jest w bardzo wygodnym, poręcznym opakowaniu z zamykaną nakrętką. Opakowanie jest plastikowe i zapobiega między innymi zawilgotnieniu produktu. Jest to spory plus. Kolor błonnika jest typowy dla takich produktów, jasno brązowy. Błonnik jest bezzapachowy.

Cena : 14 zł
Pojemność : 150 g
Dostępność :
www.gal.com.pl  , Apteki


Co obiecuje producent? :
Błonnik pokarmowy to zespół substancji wchodzących w skład ścian komórkowych roślin, który charakteryzuje się tym, iż nie jest trawiony ani wchłaniany w przewodzie pokarmowym człowieka. Po spożyciu wchłania wodę i pęcznieje, wypełniając żołądek i zmniejszając poczucie głodu. Przyjmowanie błonnika polepsza pracę jelit i przyspiesza wydalanie, skracając w ten sposób czas kontaktu masy pokarmowej ze ścianami przewodu pokarmowego. Dlatego też dieta bogata w błonnik sprzyja w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu i trój glicerydów we krwi. Pomaga również w zaparciach i biegunce oraz w oczyszczaniu organizmu z toksyn i metali ciężkich.

Cechy suplementu:
* Naturalny błonnik pokarmowy
* Wypełniając żołądek, zmniejsza poczucie głodu
* Usprawnia przemianę materii
* Sprzyja utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu i trójglicerydów we krwi


Dawkowanie preparatu należy dostosować do indywidualnych potrzeb organizmu. Rozpocząć od 1 łyżeczki (ok. 3,5 g) dziennie i stopniowo zwiększać do momentu zauważenia optymalnych efektów. Preparat należy wymieszać z wodą, innym napojem lub jogurtem. Popić szklanką wody. Nie należy spożywać preparatu na sucho. Nie należy przyjmować więcej niż 20 g preparatu na dobę. Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia. Produkt nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Kobiety w ciąży i w okresie karmienia piersią przyjmowanie preparatu powinny skonsultować z lekarzem.

Zawartość składników:
                              w 3,5 g produktu (1 łyżeczka)       w 20 g produktu (zalecana dzienna porcja)
 Błonnik pokarmowy      2,10 g                                       12 g
 w tym:           
 - nierozpuszczalny           1,75 g                                       10 g
 - rozpuszczalny                0,35 g                                         2 g
 Węglowodany przyswajalne      0,49 g                          2,80 g
 Białko                               0,22 g                                    1,28 g
 Tłuszcz                             0,06 g                                    0,32 g
 Wartość energetyczna      14,18 kJ / 3,36 kcal               81,00 kJ / 19,20 kcal


Ogólne wrażenia z suplementacji błonnika jabłkowego :
Błonnik pokarmowy stosuję raz dziennie. Jedną łyżeczkę zalewam wrzątkiem i mieszam z mlekiem. W takiej formie wypijam błonnik, zawsze po śniadaniu. Czasami dodaję go też do jogurtu.
Systematyczne spożywanie błonnika :
* wyeliminowało u mnie chęć podjadania między posiłkami,
* wyeliminowało ciągłe zapotrzebowanie na spożywanie cukru (słodyczy oraz innych produktów z wysokim indeksem glikemicznym),
* pośrednio wspomogło kontrolę masy ciała,
* sprawiło, że nie przybieram na wadze i dużo łatwiej jest mi kontrolować ilość oraz rodzaj spożywanych posiłków.


Błonnik jest również bardzo zdrowy i naprawdę warto włączyć go w stały element naszej diety. Redukuje poziom złego cholesterolu, ma dobroczynne właściwości dla naszego układu pokarmowego, usprawnia przemianę materii. Szczerze polecam suplementację błonnika pokarmowego ponieważ nie zawsze jesteśmy w stanie za pomocą swojej diety, dostarczyć sobie odpowiednią jego ilość.



Zapraszam Was na stronę producenta :
oraz na fanpage Ufamy naturze


Co myślicie o suplementowaniu błonnika pokarmowego?

32 komentarze:

  1. miałam błonnik ale z xenny, to są fajne suplementy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam i rzadko kiedy stosuję błonnik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię :) Taka szczuplutka osóbka nie musi :)

      Usuń
  3. Błonnik bardzo lubię, przeważnie posypuje nim kanapki mam taki w proszku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę coś dla mnie, kiedys miałam Colon C, ale strasznie go nie lubiłam. To wygląda bardziej... przyswajalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym kiedy jemy mniej owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze :) SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. używam zielonego jęczmienia jako błonnika, ale ten wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony jęczmień miałam kiedyś w tabletkach, chwaliłam sobie.

      Usuń
  8. Ja nie mam głowy do suplementów. Starałam się łykać Falvit, ale ciągle o nim zapominałam. Wymyśliłam więc inny sposób i wrzuciłam go do szuflady w pracy. Otwieram ją kilkanaście razy dziennie, wiec tabletki rzucają mi się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! Ja też zawsze składuję suplementy przy komputerze. Nie sposób ich wtedy przegapić :)

      Usuń
  9. Muszę przyznać, że nie znam takiego suplementu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki błonnik to fajna sprawa:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym suplemencie, ale ja ogólnie rzadko po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  12. O, nie wiedziałam, że są smakowe wersje błonnika :) Moja mama zawsze ma w szafce błonnik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...