piątek, 8 września 2017

11 urodziny sklepu Banggood - wielkie rabaty i dużo okazji cenowych

11 urodziny sklepu Banggood 
- wielkie rabaty i dużo okazji cenowych

Sklep Banggood obchodzi aktualnie swoje 11 urodziny. Trzeba się spieszyć, bo świętowanie trwa tylko przez kilkadziesiąt godzin. Wszystkie informacje znajdziecie bezpośrednio tutaj :


Czas trwania : 07.09. - 09.09. 

W tym czasie na każdego w sklepie Banggood czeka ogromna liczba kuponów do pobrania, eventów, wydarzeń, gier, rabatów i okazji do wygrania zakupów. 
Po prostu dużo, dużo zabawy!


Dodatkowo płacąc przez PayPal otrzymujemy 15%  rabatu!

Z fajniejszych rzeczy jakie udało mi się znaleźć w atrakcyjnych cenach w sklepie Banggood są na przykład :

3. Wosk do włosów nadający im siwy kolor (ostatnio kolor ten był bardzo modny!)


5. Wyszczuplający gorset (czytałam o nim same pozytywne opinie)

Jestem ciekawa czy Wy znajdziecie coś ciekawego dla siebie? Lubicie sklep Banggood?
Zainteresowało Was coś z powyższych rzeczy?

8 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy ma ten sklep :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie kupowałam na Banggood - może pora to zmienić przy takiej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oni mają wszystko, bardzo lubię ten sklep. zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten gorset wyszczuplający bardzo by mi się przydał :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogaty asortyment :) Jeszcze nigdy tam nie zamawiałam i mam pewne obawy przed tym, ale w końcu trzeba się przemóc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj akurat nie zamawiałam nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzy pierwsze rzeczy bardzo mi się podobają, szczególnie nożyczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy, najbardziej przypadły mi do gustu te flakoniki na perfumy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...