piątek, 27 października 2017

Jesienne propozycje ze sklepu Zaful

Jesienne propozycje ze sklepu Zaful

Powoli wracam do życia. Jeszcze tylko najważniejsza kwestia - oby moja Mała wyszła w niedzielę ze szpitala. Bardzo Was proszę trzymajcie kciuki! Ciężko mi się skoncentrować w ostatnich dniach na czymkolwiek innym poza tą sytuacją. Powoli jednak muszę wrócić też do bloga, który w ostatnich dniach odszedł na dalszy plan.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co ciekawego znalazłam w sklepie Zaful.  z racji, że póki co nie mam głowy do pisania postów. Obiecuję poprawić się w przyszłym tygodniu, jeśli wszystko dobrze się poukłada.


2. Kozaki


7. Botki

Czy coś przypadło Wam do gustu?

6 komentarzy:

  1. Blog Ci nigdzie nie ucieknie - skup się na tym co jest teraz ważniejsze, a ro jest zdrowie Twojej kruszynki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno wszystko będzie dobrze:)
    Trzymam kciuki żeby mała wróciła do domku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta granatowa kurtka wygląda ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadna z rzeczy nie jest w moim stylu:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...