wtorek, 11 czerwca 2019

ShinyBox - Step into THE BEAUTY - Maj 2019

ShinyBox - Step into THE BEAUTY - Maj 2019

Majowe pudełko ShinyBox jest pudełkiem bardzo wyposażonym :) Przyznam, że trafiło w mój gust niesamowicie dobrze. Dużo produktów jest potrzebnych, praktycznych, niepowtarzających się. Same zobaczcie :


"Wystarczy jeden krok by wejść do świata piękna, urody i kosmetycznych nowości. Zrób go razem z nami i poznaj najnowszą, majową edycję pudełka ShinyBox!"


1. NATURATIV Olejek rozświetlający
Cena : 89 zł / 100 ml
Produkt travel size

Upiększający olejek do ciała i twarzy skomponowany z najlepszych tłoczonych na zimno olejów oraz naturalnych rozświetlających cząsteczek. Odżywia, regeneruje i chroni skórę. Idealnie i szybko się wchłania, a złote i miedziane drobinki miki dodają skórze słonecznych refleksów. Produkt wymienny (1 z 5).

Idealny produkt na tą porę roku. Świetne podkreśla opaleniznę a przy okazji bardzo dobrze nawilża suchą skórę. Wakacyjne must have! Prawdziwy, wyjątkowy efekt rozświetlenia skóry.



2. MYDLARNIA CZTERY SZPAKI Szampon w kostce
Cena : 32 zł / 75 g
Produkt pełnowymiarowy

Szampon na bazie roślinnych składników idealny do codziennego stosowania przy wszystkich typach włosów. Podczas jego użycia powstaje obfita, gęsta piana o cytrusowym zapachu, która doskonale oczyszcza i bez problemu się zmywa, a także pielęgnuje włosy, unosi je u nasady i pozostawia po sobie blask. Produkt wymienny (1 z 5).

Nad wspaniałością tego szamponu rozpisywałam się kilka dni temu - jako, że już go miałam i używam od około 1,5 miesiąca. Świetny produkt dla każdego rodzaju włosów, niesamowicie wydajny, odżywczy (tak, tak - szampon może być odżywczy) o naturalnym składzie. Obowiązkowy kosmetyk dla każdej włosomaniaczki.


3. MARA NATURALS Żel do mycia ciała i włosów
Cena : 60 zł / 200 ml
Produkt Travel size

Kremowy żel do ciała z witaminą B5, olejem arganowym, ekstraktem z jałowca oraz aloesem zwiększy połysk i elastyczność Twoich włosów. Nie zawiera SLS, parabenów, silikonów i alkoholu. Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry, mix rodzajów. Produkt wymienny (1 z 5).

Takie kosmetyki zawsze się przydadzą, a już w wersji travel size najbardziej, jeśli ktoś często się przemieszcza lub podróżuje. Żel bardzo przyjemnie pachnie i daje wrażenie naprawdę luksusowego produktu.


4. SILCARE Sweet&Natural Lip Scrub
Cena : 25 zł / szt.
Produkt pełnowymiarowy

Nowość na rynku - testuj jako pierwsza! Cukrowy peeling do ust o zapachu jagody, złożony w 98% ze składników pochodzenia naturalnego. Oprócz usunięcia martwego naskórka przywraca ustom zdrowy koloryt oraz odżywia skórę i umożliwia stosowanie nawet najbardziej trwałych, matowych pomadek.

Strasznie się cieszę z tego typu produktów w boxie kosmetycznym. Praktyczne, do codziennego użytku, potrzebne niemal każdemu. Peeling jest delikatny, nie pozostawia po sobie drobinek, przepięknie pachnie jagodami i bardzo dobrze nawilża usta. Super sprawa!


5. VIANEK Łagodzący tonik-mgiełka do twarzy
Cena : 20,99 zł / 100 ml
Produkt pełnowymiarowy

Uzupełnia demakijaż, przywracając skórze odpowiedni poziom pH. Zawiera składniki o działaniu łagodzącym, ochronnym, antyoksydacyjnym i wspomagającym mechanizmy naprawcze. Olejek geraniowy poprawia elastyczność i uspokaja skórę.

Tonik to również bardzo przydatny kosmetyk w życiu codziennym. Jeszcze nie zdążyłam go wypróbować, aczkolwiek firmę Vianek darzę dużą sympatią. 


6. Bell HYPOAllergenic Hypoalergiczny trójkolorowy cień do powiek
Cena : 13,99 zł / 2,5 g
Produkt pełnowymiarowy

Paletka z potrójnym, aksamitnym w dotyku cieniem do powiek nada spojrzeniu głębi i intensywności. Lekka formuła sprawia, że produkt bardzo dobrze się rozprowadza i nie zbiera w załamaniach powiek.

Tutaj troszkę smutno, bo mój cień uległ zniszczeniu w transporcie : paletka rozsypała się i pokruszyła. Szkoda, bo teraz dużo trudniej będzie ją nałożyć. Na plus, że cienie są zbliżone tonacją i nie będzie tragedii jak troszkę się wymieszają. Ogólnie kolorki fajne i dobra perłowość - lubię tego typu cienie do oczu.


7. BIELENDA Wazelinka do ust Delikatna Róża
Cena : 6,20 zł /10 g
Produkt pełnowymiarowy

Skutecznie pielęgnuje i natłuszcza naskórek ust, likwidując uczucie spierzchnięcia, ściągnięcia i suchości. Wysoka zawartość witamin i mikroelementów w olejku kokosowym i olejku awokado, stanowi prawdziwą bombę odżywczą. Delikatny, perłowo-różany odcień oraz cudowny zapach świeżych róż, uczyni stosowanie przyjemnym, a Ty zakochasz się w niej od pierwszej aplikacji. Produkt wymienny (1 z 3).


Kolejny bardzo praktyczny i przydatny kosmetyk o tej porze roku. Usta od słońca i wiatru mocno się wysuszają, więc taką wazelinkę warto mieć zawsze w torebce. Przy okazji ładnie pachnie i nie tworzy klejącej się warstwy na ustach.


8. Orientana Naturalny olejek do ciała imbir i trawa cytrynowa 
Cena : 42,90 zł / 210 ml
Produkt pełnowymiarowy (ambasadorski)

Naturalny olejek do ciała stworzony według tradycyjnej receptury ajurwedyjskiej. Wszystkie olejki są tłoczone na zimno i nierafinowane. Dzięki zawartości olejku z kłącza imbiru działa rozgrzewająco, oczyszczająco i wzmacniająco. Pomaga zwalczać cellulit. Poprawia ukrwienie skóry i jej metabolizm, krążenie oraz niweluje obrzęki. Olejek z trawy cytrynowej działa detoksykująco, antyseptycznie i odświeżająco. Pobudza, energetyzuje, poprawia nastrój. Regularne stosowanie olejku po kąpieli sprawia, że skóra odzyskuję naturalny, zdrowy blask. Olejek doskonale się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.

Świetny produkt na tą porę roku! Byłam niedawno na wakacjach w Turcji, gdzie trochę się opaliłam. Skórę mam dosyć przesuszoną i miejscami nawet się łuszczy. Okropna sprawa! Żaden balsam, nic kompletnie nic sobie z tym problemem nie radziło. Olejek Orientana jest moim wybawieniem w tym temacie. Nareszcie kosmetyk, który dogłębnie nawilża suchą skórę na długi czas,a przy okazji nie pozostawia tłustej, lepiącej się warstwy okluzyjnej.


9. LR Health & Beauty Polska Maseczka bąbelkowa do detoksu i nawilżania twarzy
Cena : 72,90 zł / 50 ml
Produkt pełnowymiarowy (ambasadorski)

Zawarte w maseczce ekstrakty z imbiru i moringi głęboko i skutecznie oczyszczają skórę, uwalniają ją od obumarłych komórek naskórka i szkodliwych substancji oraz zapobiegają osadzaniu nowych zanieczyszczeń. Maseczka bąbelkowa Aloe Vera to pełna detoksykacja, głębokie nawilżenie i oczyszczanie. Wszystko to sprawia, że skóra twarzy odzyskuje witalność, staje się promienna i gładka.

Tego kosmetyku jestem bardzo ciekawa. Przyznam, że jeszcze go nie wypróbowałam, ze względu na brak czasu - jednak szykuję się. Zawsze zastanawia mnie magia bąbelków :) Ogólne wrażenie  o produkcie bardzo pozytywne : ładne opakowanie, wygodna buteleczka z aplikatorem. Kosmetyczna ciekawostka sezonu :)


To by było na tyle, jeżeli chodzi o majową edycję ShinyBoxa. Mogę śmiało powiedzieć, że to bardzo przyjemne pudełeczko, zróżnicowane pod względem zawartości i kolejny raz stawiające na przydatność i praktyczność zastosowań. 



Pudełko zamówić możecie na stronie shinybox.pl

Jak Wam się podoba zawartość tego ShinyBoxa?

7 komentarzy:

  1. mam ten zestaw, zawartość super, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zawartość pudełeczka uwielbiam rozświetlające olejki na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to samo pudełko i jako ambasadorka jestem zachwycona, szkoda, że klientki nie dostały takiego wypasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I powiem tak..Do tej pory - ostatnie 2-3 pudełka były raczej skromne i nie zachwycały swoją zawartością. To co wczoraj znalazłam w moim Shiny Boxie uradowało mnie autentycznie. I szampon w kostce który już od dawna chciałam wypróbować, i ta maseczka bąblująca jako nowość, olejek Orientana znam ale też się cieszę z tego kosmetyku..ale najwięcej radości sprawił mi olejek z drobinkami Naturativ. Przymierzałam się do niego już od dłuższego czasu i mam możliwość teraz wypróbowania mini wersji i podjęcia decyzji o kupnie pełnowymiarowego kosmetyku ( lubię takie olejki z drobinkami: miałam Nuxe i Isadorę i były bardzo fajne ).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...