wtorek, 24 września 2019

Kilka pomysłów na prezent dla mężczyzny

Kilka pomysłów na prezent dla mężczyzny

Dzień Chłopaka będziemy obchodzić już za kilka dni, bo 29 września. Pomyślałam więc, że warto wrzucić kilka ciekawych i uniwersalnych pomysłów na prezent dla mężczyzny - może w czymś Was zainspiruję.

Nie odkryję z pewnością Ameryki, gdy napiszę, że faceci nie są wymagający w stosunku do swoich prezentów - choć może nie wszyscy? Mój mąż chyba najczęściej otrzymywał ode mnie koszule lub t-shirty z jakimś nadrukiem. Generalnie to najłatwiej jest kupić i można to zrobić w szybkim czasie - jeden wypad do galerii i prezent gotowy. Często trzeba iść na taką łatwiznę, choćby z braku czasu i z tego, że wcześniej nie zaplanowało się jakiegoś konkretnego prezentu. Co jeśli szukamy czegoś bardziej wyjątkowego? Może na ważniejszą okazję?


Moja koleżanka niedawno obchodziła okrągłą rocznicę ślubu. Zrobiła dla męża nieśmiertelnik z grawerem "Zawsze będę przy Tobie" - pomysł wyjątkowy a zarazem tak wielki przekaz i ładunek emocjonalny w sobie zawierający. Coś naprawdę nietuzinkowego. Biżuteria dla faceta jest generalnie fajnym pomysłem, tylko wiadomo - w granicach tego, co nosi. Dobrym pomysłem będzie gustowny zegarek. To także element męskiej biżuterii. Zegarek dla wielu mężczyzn ma ogromne znaczenie, jest wyznacznikiem prestiżu, pokazania swojego stylu i klasy. Samo pudełko - etui na zegarki też jest nie głupim pomysłem na prezent :)


Inne, praktyczne pomysły to zakup porządnego, skórzanego portfela lub paska do spodni. Takie prezenty mój mąż szanował i używał przez kilka dobrych lat, aż się całkowicie zniszczyły i trzeba było po prostu wymienić je na nowe. Widząc, że z nich korzystał, mogę dziś śmiało stwierdzić, że były to prezenty trafione i przydatne.

Dla eleganckich panów miłym upominkiem będą spinki do mankietów lub krawat. Każdy facet powinien mieć takie rzeczy. 

Z praktyczniejszych pomysłów mogą być także gadżety do auta, na przykład : żarówki, gaśnica, brelok do kluczy, latarka - coś, co na pewno prędzej czy później się przyda :) Fajnie jest także postawić na płyty CD z ulubioną muzyką, gry lub książki - coś w kolekcjonerskim wydaniu, jeżeli Wasz facet przywiązuje wagę do takich spraw. 


Mniej spotykanym pomysłem jest wykupienie facetowi jakiejś atrakcji, na przykład : skoku ze spadochronem, jazdy Ferrari na torze czy coraz bardziej popularnego wypadu do Spa - wtedy skorzystacie również i Wy :) Wszelkie wspólne wypady, wycieczki czy podróże to także czas na spędzenie chwil tylko we dwoje. Czasami bardzo potrzebnych. 

Pomysłów jest całe mnóstwo, warto jednak w jakikolwiek sposób, nawet symboliczny, poprzez prezent i upominek wyrazić swoją miłość do drugiej osoby. Każdy z nas lubi czuć się potrzebnym i kochanym. Korzystajmy z tej możliwości każdorazowo. Jesteśmy tylko moment na tym świecie. 

Co Wy podarujecie swoim mężczyznom w Dzień Chłopaka?

6 komentarzy:

  1. O tak jazda Ferrari, to super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysły fajne, ale na szczęście nie mam tego problemu. Problem mam z 10 letnim wnukiem, bo mieszka daleko i cholera wie, co mu kupić, żeby się nie zarżnąć na amen :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie znam mężczyzny, który miałby aż tyle zegarków ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...