środa, 18 grudnia 2019

Nowości w mojej szafie ze sklepu Dresslily

Nowości w mojej szafie ze sklepu Dresslily

W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać moje najnowsze zakupy ze sklepu Dresslily - mianowicie czarny sweter i czarną narzutkę. Obie rzeczy posiadają szare kaptury i wizualnie są lekko do siebie podobne. Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z jakości tych ubrań oraz z rozmiarówki, która tym razem okazała się idealnie trafna i dobrze rozpisana w tabelce z wymiarami. Moim zdaniem to bardzo ważna kwestia, gdy robi się zakupy on-line. 

W Dresslily w tym momencie trwa świąteczna wyprzedaż i darmowa wysyłka na  zakupy powyżej 45$. Oprócz tego z nielimitowanym kodem rabatowym : 

GBJKNO 

otrzymacie 22% zniżki na swoje zakupy.



Free Shipping for orders over $45.00
22% unlimited Discount code: 

GBJKNO




Znacie sklep Dresslily? Robicie w nim zakupy?

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...