wtorek, 28 stycznia 2020

Zakupy w Femmeluxefinery.co.uk




Zakupy w Femmeluxefinery.co.uk 

W dzisiejszym poście chcę Wam napisać parę słów o nowo odkrytym przeze mnie sklepie z modnym ubraniami.Chodzi tu o sklep Femmeluxefinery. Ciekawa jestem czy już o nim słyszałyście? Ja zdecydowałam się na zakupy po raz pierwszy i nie żałuję. Przesyłka przyszła do mnie w trybie ekspresowym, dokładnie i starannie zapakowana. Zamówione przeze mnie ubrania są takie same jak na zdjęciach  mają całkiem dobrą jakość. Tkaniny są porządne, nie mechacą się podczas użytkowania.

Sklep ten w swojej ofercie ma szeroki wybór ubrań dla kobiet takich jak sukienki, swetry, dresy, topy, kostiumy kąpielowe, buty  i wiele innych rzeczy na przykład : slinky mini dresses , bodycon dresses ,
one shoulder dresses, oversized jumper dresses. Na stronie znajdziecie ubrania w rozmiarach 8-14. Czyli w polskich rozmiarach 34-44. Niektóre ubrania będą dobre dla osób noszących większy rozmiar. Cały asortyment sklepu posegregowany jest kategoriami.  Na przykład sukienki są posegregowane według stylów, kolorów czy według okazji. Gdy szukacie sukienki na wesele czy imprezę. Wystarczy tylko kliknąć. Podobnie jest z innymi kategoriami.

Dzisiaj chcę Wam pokazać co takiego zamówiłam. Zdecydowałam się na ubrania w czarnym kolorze. Jakoś tak wyszło przypadkowo, chociaż przyznam, że jest to mój ulubiony kolor. Zamówiłam : 

czarną bluzkę crop top :



oraz 


czarny sweter (sukienkę?) - choć u mnie długość jest zdecydowanie bardziej na bluzkę :



Wszystkie rzeczy są naprawdę fajnie wykonane. Szczególnie crop top. Jest mega - choć osobiście nie ubrałabym go nie mając dłuższej koszulki pod spodem, bo jego długość kończy się właściwie na linii biustonosza. Mimo wszystko jest śliczny a tkanina z której go wykonano po prostu cudowna. 

Znacie sklep Femmeluxefinery.co.uk ? Robiłyście już w nim zakupy?

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...