czwartek, 20 lutego 2020

Drugie zakupy w Femmeluxefinery.co.uk

Drugie zakupy w Femmeluxefinery.co.uk 

W dzisiejszym poście chcę Wam napisać parę słów o nowo odkrytym przeze mnie sklepie z modnym ubraniami. To już moje drugie zakupy u nich. Chodzi tu o sklep Femmeluxefinery. Ciekawa jestem czy już o nim słyszałyście? 

Ponownie złożyłam w nim zamówienie na kilka ubrań i tym razem również się nie zawiodłam. Przesyłka przyszła do mnie w trybie ekspresowym, dokładnie i starannie zapakowana. Zamówione przeze mnie ubrania są takie same jak na zdjęciach  mają całkiem dobrą jakość. Tkaniny są porządne, nie mechacą się podczas użytkowania.

Sklep ten w swojej ofercie ma szeroki wybór ubrań dla kobiet takich jak sukienki, swetry, dresy, topy, kostiumy kąpielowe, buty  i wiele innych rzeczy na przykład : trousers, corset dresses, black lace bodysuit, jeans. Na stronie znajdziecie ubrania w rozmiarach 8-14. Czyli w polskich rozmiarach 34-44. Niektóre ubrania będą dobre dla osób noszących większy rozmiar. Cały asortyment sklepu posegregowany jest kategoriami.  Na przykład sukienki są posegregowane według stylów, kolorów czy według okazji. Gdy szukacie sukienki na wesele czy imprezę. Wystarczy tylko kliknąć. Podobnie jest z innymi kategoriami.

Dzisiaj chcę Wam pokazać co takiego tym razem zamówiłam :





oraz

 
Z całego zamówienia zdecydowane najfajniejsze są jeansy. Bardzo je polubiłam i czekam tylko aż zrobi się cieplej, by móc ubrać spodnie z dziurami ;)


                   Znacie sklep Femmeluxefinery.co.uk ? Robiłyście już w nim zakupy?

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne ubrania :) Ja również recenzowałam u siebie na blogu rzeczy z tego sklepu :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dzinsy faktycznie fajnie się prezentują, choć nie dla mnie one, bo mają dziury :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy :D
    Wszystkiego najlepszego 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że to są zwykłe rurki a nie boyfriendy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...