piątek, 28 kwietnia 2017

L'biotica Biovax Odbudowujący balsam do włosów Olej z opuncji i Mango

L'biotica Biovax Odbudowujący balsam do włosów 
Olej z opuncji i Mango
- opinia o produkcie

 
Nowa seria kosmetyków Biovax rozpieszcza przepięknym, intensywnym zapachem mango. Niedawno na blogu opisywałam Wam maseczkę i szampon Opuncja Oil & Mango intensywnie regenerującą kurację do włosów zniszczonych. Przy okazji dodam, że bardzo je polubiłam! Dzisiaj chcę Wam przedstawić Odbudowujący balsam do włosów z tej samej serii. 

Pośród tradycyjnego kompletu kosmetyków Biovax, czyli szamponu, odżywki i maski pojawiają się czasami dodatkowe perełki, takie jak olejki, serum lub właśnie dzisiejsza nowość : Odbudowujący balsam. Odkąd go zobaczyłam, byłam bardzo ciekawa tego produktu. 


Balsam zamknięty jest w charakterystycznej dla Biovaxu, miękkiej tubce zamykanej na klik. Dodatkowo zabezpieczono go kartonikiem z informacjami o produkcie. Balsam na kolor biały i przepiękny, bardzo mocny i intensywny zapach owoców. Jego konsystencja jest kremowa, nietłusta. Balsam działa jak odżywka bez spłukiwania. Nakłada się go na suche włosy lub lekko wilgotne. Nie spłukuje. Balsam zbliżony jest swoim działaniem jak i formą do Oleo-kremów Biovax, które uwielbiam.

Cena : 16,70 zł
Pojemność : 100 ml
Dostępność : biovax.pl / Apteki / Drogerie


Co obiecuje producent? :

Biovax Opuntia Oil & Mango balsam odbudowujący - nowość w gamie produktów Biovax! Biovax Opuntia Oil & Mango to intensywnie regenerująca kuracja przeznaczona do włosów zniszczonych i bardzo zniszczonych, pozbawionych gładkości i blasku. Dzięki skoncentrowanej postaci kremowego balsamu, bogatego w naturalne substancje lipidowe, odbudowuje zniszczone włókno włosa, zapobiega łamaniu i rozdwajaniu końcówek. Wygładza, ujarzmia i nabłyszcza pasma.

Kompleks naturalnych substancji lipidowych LipidFX:

Opuntia Oil
jest źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-6 i Omega-9, które tworzą ochronną warstwę na włosach. Drogocenny olej sprawia, że włosy stają się idealnie gładkie i lśniące bez efektu obciążenia.
Masło Mango spektakularnie wygładza włosy i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Dyscyplinuje włosy, ułatwiając ich układanie.
Ceramidy są naturalnym cementem łączącym łuski włosa. Odbudowują suche, zniszczone włosy dzięki czemu stają się sprężyste, elastyczne i dobrze nawilżone.
90% zawartości składników pochodzenia naturalnego 0% parabenów   0% parafiny   0% SLS / SLES
Dzięki lekkiej konsystencji nie obciąża włosów.

Sposób użycia:

Balsam stosować na świeżo umyte, wilgotne lub suche włosy. niewielka ilość preparatu rozprowadzić na końcówki i zniszczone partie włosów, omijając ich nasadę. Nie spłukiwać.  Zapach soczystego owocu mango działa odświeżająco i pobudzająco.


Skład :
aqua* • glycerin* • dimethicone • hydroxyethyl acrylate / sodium acryloyldimethyl taurate copolymer • phenyl trimethicone • oleyl alcohol • opuntia ficus-indica seed oil* • mangifera indica seed butter* • palmitoyl myristyl serinate • d-panthenol • tocopheryl acetate • polysorbate 60 • sorbitan isostearate • trimethylsiloxysilicate • dimethiconol • tricedeth-6 • ppg-3 benzyl ether myristate • c13-15 alkane • peg-8 • peg-8/smdi copolymer • sodium polyacrylate • amodimethicone • cetrimonium chloride • trideceth-12 • sodium benzoate • phenoxyethanol • ethylhexylglycerin • parfum • c.i. 77163 (bismuth oxychloride) • ethylhexyl hydroxystearate • citric acid • c.i. 15985 • c.i. 16255.

W składzie balsamu znajdziemy kilka lekkich silikonów, które zabezpieczają włosy przed utratą nawilżenia oraz przed uszkodzeniami. Dodatkowo powodują, że włosy wyglądają ładnie i zdrowo. Zaraz po wodzie w składzie obecna jest nawilżająca gliceryna (niektóre z Was pewnie nie będą z tego powodu zadowolone, ponieważ gliceryna potrafi spuszyć włosy - szczególnie falowane i kręcone). Dalej znajdziemy olej z opuncji figowej, masło mango, pantenol a także witaminę E. Skład typowo humektantowo - emolientowy - czyli dogłębne nawilżenie włosów i zabezpieczenie przed utratą tego nawilżenia.


Moja opinia o Odbudowującym Balsamie Opuncja Oil & Mango Biovax :

Tak jak wspomniałam już powyżej, bardzo lubię oleo - kremy Biovax i używanie ich weszło mi w stały nawyk. Odbudowujący Balsam do włosów Opuncja i Mango stał się dla mnie kolejnym oleo - kremem lub po prostu alternatywą dla nich. Balsam przecudownie pachnie, a zapach otula włosy na długi, długi czas. Uzależniłam się od tego zapachu, kocham go po prostu.

Odbudowujący balsam Opuncja i Mango jest produktem bardzo wydajnym. Niewielka jego ilość wystarczy na pełną aplikację. Myślę, że można ją porównać do wielkości orzecha laskowego. Taka ilość balsamu z powodzeniem wystarcza na jedno użycie. Dzięki temu produkt wystarcza na długi czas a jego cena jest bardzo atrakcyjna.  

Kosmetyki Biovax są polskiej produkcji, co jest niekwestionowanym plusem. Bardzo cenię polskie firmy i szanuję to, co robią dla naszego rynku kosmetycznego. Dodatkowo produkty te nie są testowane na zwierzętach, pozbawione zostały większości niezdrowej dla zdrowia chemii, takiej jak parabeny, sls-y, parafina.


Balsam nie obciąża włosów ani ich nie przetłuszcza. Ma bardzo lekką, delikatną konsystencję. To świetny kosmetyk dla posiadaczek cienkich włosów - w moim odczuciu istotnie pogrubia wizualnie włosy i dodaje im objętości. Działa jak serum do włosów : wygładza je, kondycjonuje, domyka łuski, dodaje włosom pięknego wyglądu i blasku.

Włosy po użyciu Odbudowującego balsamu Opuncja i Mango są dogłębnie nawilżone, odżywione. Balsam wzmacnia skręt falowanych włosów, szczególnie wtedy, gdy po nałożeniu go, zawiniemy włosy w koczek. Często bywa też tak, że balsam ratuje moje włosy w ostatniej chwili, na przykład wtedy, gdy użyję nowej, niesprawdzonej maski - a jej efekt na włosach nie jest do końca fajny. Nakładam więc na suche włosy balsam i kilka minut później włosy prezentują się już dobrze.

Odbudowujący balsam do włosów Opuncja i Mango doskonale uzupełnia codzienną pielęgnację, sprawia, że włosy wyglądają zdrowo i dobrze, są nawilżone i zabezpieczone przed uszkodzeniami. Dodatkowo niesforne, odstające włoski zostają idealnie zdyscyplinowane. Fajny produkt, który na pewno przyda się każdego rodzaju włosom, nie tylko tym zniszczonym.



Odbudowujący balsam do włosów znalazłam wśród zawartości 
Drugiej edycji Pudełka kosmetycznego
które wypełnione jest po brzegi wspaniałymi nowościami. 


Poznałyście już nową serię Biovax? 
Zainteresował Was Odbudowujący balsam Opuncja i Mango?

8 komentarzy:

  1. odkąd mam ten balsam to ciągle go używam, jest jeszcze lepszy od oleokremów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś mi ochotę na całą serię, zapach musi być obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy zapach jaki wyszedł Biovaxowi! Przy tym balsamie też mam skojarzenia z oleo-kremem. Fajnie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ju mi się podoba ;) Polubiłam Oleo-kremy i ten myślę też by mi przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta seria Biovaxu bardzo mnie ciekawi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak. Super jest ta seria nowa. Bardzo mi się podoba zapach mango, jeden z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam od miesiąca ten balsam L'biotica z opuncją i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...