czwartek, 14 grudnia 2017

Nowości ze sklepu Dresslily - sweter w pepitkę i czarno szary płaszcz

Nowości ze sklepu Dresslily
 - sweter w pepitkę i czarno szary płaszcz

W Dresslily zakupy robiłam wczesną jesienią. Jakoś tak się stało, że dotarły na raty. Na początku, dosyć szybko przysłano kurtkę, a dopiero teraz dotarły dwie pozostałe rzeczy. Są to : sweterek w pepitkę i jesienny płaszczyk.
Sweter jest super - nie za gruby, nie za cienki. Idealny na teraz. Płaszczyk niestety cieniutki - typowo na wczesną jesień lub wiosnę. Aktualnie już jest w nim za zimno. Płaszcz zapinany jest na jeden guzik i wiązany w pasie. Wybrałam troszkę za duży rozmiar i nie układa się za dobrze.

Sklep Dresslily bardzo lubię, nie tylko pod względem ubrań, których znajdziecie tam bardzo dużo, ale również są tam fajne gadżety do domu, dekoracje, koce, narzutki - a w tym sezonie sporo świątecznych akcesoriów.


--- DRESSLILY ---

Sweter : KLIK
Płaszcz : KLIK

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało? 
Znacie sklep Dresslily?

8 komentarzy:

  1. Nie znam Dresslily ale maja super plaszczyk. Ciekawe jasne akcenty i wiazanie - ktore ogolnie lubie bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne nowości. Ciekawie prezentują się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja. Zapraszam do siebie,mój początek blogowania. www.zdrowoiprawidlowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny sweter, lubię motyw pepitki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sweterek wygląda naprawdę świetnie *-*
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/how-i-care-my-curly-hair.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ten sweterek ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...