środa, 27 grudnia 2017

Nowoczesne preparaty do domowej stylizacji brwi Inveo - henna i wypełniacz

Nowoczesne preparaty do domowej stylizacji brwi Inveo 
- henna i wypełniacz
- opinia o produktach


Brwi to mój słaby punkt. Genetyka nie obdarzyła mnie nimi praktycznie wcale : są bardzo rzadkie i jasne, niemal niewidoczne. Od czasów nastolatki je malowałam, a jakiś czas temu zdecydowałam się wykonać makijaż permanentny. Z jego efektów jestem zadowolona do dnia dzisiejszego, bo wreszcie mam brwi, gdy rano wstaję z łóżka :) aczkolwiek makijaż nieco już wybladł i często poprawiam jego kontury czymś ciemniejszym. Tym razem zdecydowałam się na preparaty Inveo, które zaskoczyły mnie przede wszystkim swoją formą, ale o tym zaraz.


Dwa podobnie wyglądające kosmetyki różni od siebie jedynie sposób użycia. Opakowania są bardzo podobne, utrzymane w klasycznej, biało - niebieskiej stylistyce. Na kartonikach mieści się szczegółowy opis produktów, wraz z ich składem, sposobem użycia a także zalecanymi środkami ostrożności. Rzetelny i wyczerpujący opis. W kartonikach umieszczono preparaty - czarne opakowania, przypominające maskarę do rzęs, zakończone pędzelkami. Bardzo wygodna forma, ułatwiająca stosowanie produktów.


Wypełniacz brwi w kremie - używa się wyjątkowo wygodnie. Pędzelek jest mały, dzięki czemu precyzyjnie można podmalować okolice wymagające dodatkowego wypełnienia. Jeżeli chodzi o kolor brązowy jest dla mnie idealny - nie ma odcieni rudości, nie jest za jasny, ani za ciemny. Dla blondynek kolor idealnie dobrany. Wypełniacz występuje również w kolorze czarnym. 


Jego kremowa konsystencja sprawia, że idealnie "osiada" na włoskach, nie oblepiając ich przy tym nieestetycznie oraz nie tworząc smug. Dzięki temu makijaż brwi wykonany przy pomocy tego wypełniacza wygląda bardzo naturalnie i subtelnie. Dużo ładniej niż taki, który wykonujemy kredką (zbyt mocno przerysowany). Wypełniacz na brwiach utrzymuje się z powodzeniem cały dzień i to jest kolejny jego atut. Nic nie rozmazuje się i nie zanika. W ciągu dnia nie wymaga nanoszenia poprawek.  Wygląda w ten sposób :


Wypełniacz usuwa się łatwo, przy pomocy zwykłego płynu do demakijażu lub emulsji micelarnej. To taki kosmetyk codziennego użytku - dopełnienie makijażu w pełnym zakresie.


Ultra delikatna henna do brwi w kremie Inveo to preparat jednoskładnikowy. Pierwszy raz spotkałam się z taką formą henny. Do tej pory znałam tylko te zamknięte w małych tubkach. Z reguły bałam się ich używać na własną rękę, ponieważ efekt nigdy nie był do końca przewidywalny na moich brwiach. Z henną Inveo jest zupełnie inaczej. Używa się jej łatwo a pędzelek znacznie ułatwia precyzyjną aplikację.

Żeby przeprowadzić efekt farbowania włosków, od dłuższego czasu nie chodziłam na hennę do kosmetyczki. Włoski stały się naprawdę bardzo, bardzo jasne - niemal niewidoczne. Zdjęcie poniżej :


Po wykonaniu henny Inveo prezentują się tak :


Kolor jest naturalny, subtelny, nieintensywny. Wyglądają naturalnie, ale są brązowe, nie blond jak wcześniej :) Jak dla mnie efekt idealny, taki jaki oczekiwałam. Samo użycie henny było bardzo wygodne. Preparat dostępny jest również w kolorze czarnym.


Producent zaleca trzymanie preparatu 3-4 minuty. Dla uzyskania mocniejszego efektu 6-8 minut. Nie należy przekraczać 10 minut. Po tym czasie hennę należy zmyć ciepłą wodą. Schodzi bardzo ładnie, bez większego problemu i praktycznie nie brudzi skóry. Producent zaleca również aby przed zastosowaniem kosmetyku przeprowadzić próbę uczuleniową, pomimo iż henna jest delikatna, została wzbogacona olejkiem arganowym i znacznie różni się od standardowych preparatów z utleniaczem. Jest to produkt delikatny a zarazem skuteczny. Myślę, że z powodzeniem wypróbować mogą go nawet najwięksi wrażliwcy. Efekt koloryzacji henną Inveo utrzymuje się około 2 tygodni. 

Preparaty do domowej stylizacji brwi Inveo zaskoczyły mnie przede wszystkim wygodą i łatwością użytkowania, trwałością oraz ładnym, nieprzerysowanym, delikatnym efektem, jaki dzięki nim uzyskać można na brwiach. Naturalna kolorystyka również spełniła w stu procentach moje oczekiwania. Bardzo polubiłam wypełniacz i używam go codziennie, a jeżeli chodzi o hennę, wreszcie nie muszę już biegać do kosmetyczki, bo mogę wykonać ją w domu, samodzielnie, szybko i z dziecinną łatwością. Polecam Wam zapoznać się z ofertą kosmetyków Inveo - myślę, że warto poznawać takie perełki.

Słyszałyście już o preparatach Inveo?
Zainteresowały Was?

8 komentarzy:

  1. Hmmm efekt do poprawy makijażem raczej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt wygląda naprawdę fajnie, ja również nie mam aż tak gęstych brwi, muszę je troszkę wypełniać :/

    luxwell99.blogspot.com/2017/12/a-moment-of-peace.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że kolor nie wyszedł jakiś bardzo intensywny. Po hennach można spodziewać się wszystkiego...

    zapraszam do mnie na bloga, właśnie pojawił się nowy wpis! :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie dopiero dziś przyszedł ten zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hennę mam akurat z Deli i lubię ją ;) Ta wydaje mi się za delikatna jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja obecnie rzadko podkreślam swoje brwi czymś innym niż henna, udało mi się je odbudować serami i specjalnymi odżywkami. teraz są gęste i mają odpowiednią długość

    OdpowiedzUsuń
  8. Henna fajny daje efekt. Bardzo subtelny. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...