niedziela, 31 grudnia 2017

Szczęśliwego Nowego Roku 2018 - kilka słów od siebie

 Szczęśliwego Nowego Roku 2018

Rok 2017 właśnie przechodzi do historii. Dla mnie był to rok niosący bardzo wiele zmian, rok trudny a zarazem przełomowy. Na zawsze zmienił moje życie. To właśnie w 2017 roku wyprowadziłam się z domu rodzinnego, za którym nadal bardzo tęsknię :( a końcówką tego roku urodziła się moja Córeczka. Nigdy nie marzyłam jakoś szczególnie o macierzyństwie, dlatego odnalezienie się w nowej roli życiowej było dla mnie sporym wyzwaniem. Nie byłam zorientowana "w tych sprawach" tak dobrze, jak większość matek. Życie jednak zweryfikowało, że nie jest to aż tak trudne, a mały Dzidziuś sprawia, że większość rzeczy robi się po prostu instynktownie :)


Rok 2017 to kolejny rok blogowania. To już pełne 3,5 roku istnienia tego bloga - 4 rok, za co serdecznie dziękuję przede wszystkim Wam <3 i choć blog koniec końców przestał być stricte włosowym, to nadal jest dla mnie bardzo ważny i ufam, że nadejdzie jeszcze czas, że będę mogła poświęcić mu tyle czasu, ile bym chciała.

Z całego serca dziękuję Wam za czas, który poświęcacie by mnie tutaj odwiedzać. To dzięki Wam jest motywacja, by nadal w tym trwać. Dzięki blogom poznałam mnostwo bardzo wartościowych osób, ludzi, którzy stali mi się bliscy w świecie wirtualnym, a ufam, że może i kiedyś w realu spotkamy się by porozmawiać. Mnóstwo rad, pomocy, którą od Was otrzymuję, za to serdecznie dziękuję! W szczególności Ani i Kindze - za ostatnie miesiące wspólnych rozmów i Wasze dobre serduszka! a także Ani , Anecie i Żanecie - za wsparcie w ciężkich chwilach. Chciałabym wymieć również kilka osób, z którymi mam kontakt przez facebookowy fanpage - tam również zawsze mogłam liczyć na Waszą pomoc, rozmowy, wsparcie i dobre rady. Nie będę tutaj osobowo wymieniać imion i nazwisk - myślę, że wiecie, że o Was mowa.

Dziękuję serdecznie każdej mojej Czytelniczce! Dziękuję również Firmom, z którymi miałam okazję realizować ciekawe projekty w tym roku. Dziękuję za zaufanie i współpracę.  

Wszystkim osobom zaangażowanym w jakiś sposób w ten blog, 
 życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym 2018 Roku!


Ewelina

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze w 2018! Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale czyta się tuż przed Północą w Sylwestra że bylo się czyimś wsparciem w trudnych chwilach.Wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka, szczęścia, pomyślności, spełnienia marzeń:) Niech córcia rośnie zdowo.Pozdrowionka dla całej rodzinki :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, zawsze możesz na mnie liczyć. A pomoc Tobie to czysta przyjemność :-) Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w tym roku :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...