środa, 31 stycznia 2018

Gearbest.com - przegląd produktów z kategorii Uroda i Zdrowie

Gearbest.com - przegląd produktów z kategorii Uroda i Zdrowie

Nie tak dawno odkryłam nowy sklep, gdzie znaleźć można multum przydatnych gadżetów związanych z urodą i zdrowiem. Sklep ten to Gearbest.com.Kilka najciekawszych według mnie rzeczy znajdziecie poniżej :

Końcówki do szczoteczki (sprawdzają się na szczoteczkach Oral B - wiem, bo je zamawiam)






Znacie sklep Gearbest.com?
 Przydałoby Wam się coś z powyższego zestawienia?

6 komentarzy:

  1. Ciekawe rzeczy :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego sklepu ale lusterka Led? Jestem ciekawa, jak działają! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie już kilkakrotnie spotkałam się z tą firmą na innych blogach. Nie przejrzałam dokładnie ich oferty ale patrząc na twój post mają parę produktów, który bym zakupiła.
    Na pewno chciałabym posiadać lusterko LED no i jeżeli posiadają takie gumki do włosów jak te ze zdjęć to też bym mogła je zakupić. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się to lustro. z tego sklepu jeszcze nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sklep bardzo ciekawy - dużo produktów. Niektóre nadają się idealnie do sportu jak i na imprezę. Do tego sprzęt golfowy i można zacząć robić dużo rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...