poniedziałek, 29 stycznia 2018

Nowości z Rosegal : parka z różowym futrem oraz projektor LED

Nowości z Rosegal : 
parka z różowym futrem oraz projektor LED

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje najnowsze zakupy w sklepie Rosegal. Zdecydowałam się na zimową parkę w kolorze szarym. Kurtkę zdobi różowe futerko. Parka jest świetna, ale jednak na naszą aktualną zimę zdecydowanie za ciepła :) Podszyta została sztucznym kożuszkiem. Myślę, że na mrozy sprawdziłaby się idealnie.

Drugą zamówioną rzeczą jest projektor LED "Aurora Master". Wygląda bardzo elegancko i pasuje do każdego wnętrza. Zasilany jest na prąd, usb lub na trzy baterie paluszki. Posiada pięć trybów świecenia : kolorowo, czerwono, niebiesko, zielono oraz migając w różnych odcieniach. Światło przypomina falujące morze. Fajny, nastrojowy gadżet do salonu, ale także świetnie sprawdzi się w sypialni lub pokoju dziecięcym. Moja córeczka bardzo go polubiła i uwielbia zasypiać, gdy jest włączony.


Efekt po włączeniu - najbardziej podoba mi się opcja pierwsza :


--- ROSEGAL ---

Kurtka parka : KLIK
Projektor LED : KLIK

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

10 komentarzy:

  1. Parka jest super. Przydałby mi się taki projktor. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kurteczki! 😊

    Zapraszam do siebie na nowy wpis
    https://gabrielamalek.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest ta parka, kolory pięknie do siebie pasuję, super kaptur.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor kurtki, projektor jest ciekawym gadżetem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurteczka,kusiła mnie przez jakiś czas;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kurtka! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz w tej kurtce. Ja mam bardzo podobną, o ile nie taką samą :)
    Projektor daje piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten projektor daje naprawdę fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta kurtka, ja mam moro z rożowym kapturem w niedzielę zrobię foty

    OdpowiedzUsuń
  10. W szafie warto mieć zawsze przynajmniej jeden, klasyczny model długiego, eleganckiego płaszcza https://fashionpolska.pl/plaszcze-damskie . Długi płaszcz z dodatkiem barwnych, niebanalnych akcesoriów sprawdzi się też w stylizacjach młodzieżowych i casualowych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...