piątek, 6 lipca 2018

Wyjątkowe i niepowtarzalne buty z Amiclubwear

Wyjątkowe i niepowtarzalne buty z Amiclubwear

Sklep Amiclubwear słynie na całym świecie z najbardziej niepowtarzalnych modeli butów w niskich cenach. Buty niedrogie, na każdą kieszeń, przy czym wzory niespotykane i bardzo oryginalne. W sklepie tym znajdziecie również modne ubrania i akcesoria.

Dzisiaj chcę Wam pokazać trzy pary buciorków, które zamówiłam w ostatnim czasie z tego sklepu. To już moje kolejne zakupy, kolejny raz zdecydowałam się na zamówienie butów w Amiclubwear i kolejny raz jestem zadowolona. 

Pierwsza para to brokatowe buty - tutaj trochę poszalałam :) Nie wiem czy kiedykolwiek będę miała okazję je założyć, ale spodobał mi się ich kolor, mieniący się na różne barwy zieleni. Myślę, że takie buty są trochę ekstrawaganckie, jednak przy stonowanym ubiorze, np. jesienią ubrane do jeansów i czarnego płaszcza ożywią w ciekawy sposób stylizację. Nadają się również na imprezę. Zdecydowanie rzucą się w oczy założone do kreacji weselnej, dyskotekowej czy klubowej :)


Druga para - na dzień dzisiejszy, moje ulubione i najwygodniejsze buty na co dzień : czarne sandałki. Niesamowicie miękki materiał i miękka, wygodna podeszwa sprawiają, że dość wysoka koturna jest tutaj niewyczuwalna. W tych sandałach przemierzać można kilometry a stopy zupełnie tego nie odczuwają. Bardzo wygodne, ładne i ponadczasowe. Pasują niemal do wszystkiego.


Trzecia para to sandały w kwiaty. Bardzo ładny, wakacyjny wzór. Najmodniejsze w tym sezonie liście z kwiatami. Ładne buty, z umiarkowanie wysokim, stabilnym obcasem. Brakuje im tylko nieco więcej podwyższenia przy palcach, bo dosyć cienka podeszwa sprawia, że nie są aż tak wygodne, jak te poprzednie :)


Jestem ciekawa czy któraś para butów przypadła Wam do gustu?
Znacie sklep Amiclubwear? Kupujecie tam?

6 komentarzy:

  1. Podobają mi się wszystkie, choć ja tylko w tych drugich odważyłabym się chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, te pierwsze robią wrażenie, ale ostatnie sandałki najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pierwsze brokatowe - o matko! - są na pewno baaaardzo oryginalne! Na imprezę byłyby spoko, jednak na ulicę nie wiem czy bym w takich wyszła :D
    Ogólnie bardzo podobają mi się ostatnie sandałki w liściasty motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi się bardzo podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty, brokatowe idealne na imprezy karnawałowe/ sylwestrowe czy sesje zdjęciowe, a obie pary sandałków bardzo stylowe i codzienne,fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyciągają wzrok, zwłaszcza te pierwsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...