czwartek, 6 września 2018

BingoSpa - Płynna keratyna 100%

 BingoSpa - Płynna keratyna 100%
- opinia o produkcie 


Keratyna to podstawowy budulec naszych włosów. To białko, które znajduje się wewnątrz łuski włosa. Keratyna jest naturalną proteiną o wysokiej zawartości aminokwasów siarkowych. Wnętrze łodygi włosa zwane korą, zbudowane jest ze spiralnie skręconych włókienek keratyny połączonych ze sobą poprzecznymi wiązaniami siarczkowymi, które odpowiadają za elastyczność włosa. Keratyna wchodzi również w skład zewnętrznej osłonki włosa, od której zależy zdrowy i błyszczący wygląd włosów oraz brak skłonności do rozdwajania. Tylko proteiny są w stanie faktycznie regenerować włosy.


Płynna Keratyna w formie kosmetyku do włosów pojawiła się w ofercie BingoSpa. Zamknięto ją w plastikowej buteleczce z atomizerem. Keratyna ma postać żółtego płynu. Łatwo przecieka przez palce. Zapach jej jest dosyć intensywny i mi osobiście przypomina przyprawę do zupy np. magę. Dla wrażliwych nosów może być to zapach nie do przyjęcia. Dodatkowo dosyć długo utrzymuje się na włosach i jest intensywny.

Cena : 53 zł
Pojemność : 100 ml
Dostępność : bingospa.eu


Co obiecuje producent? :

Płynna keratyna 100% BingoSpa  zawiera mniejsze cząsteczki protein keratynowych, które wnikają do wnętrza włosa reperując zniszczenia. Dzięki swoim własnościom keratyna:
  • wzmacnia włosy, poprawia ich elastyczność i sprężystość, dodaje im połysku, gładkości i zdrowego wyglądu,
  • zwiększa objętość włosów,
  • poprawia ich wytrzymałość, dzięki czemu nie ulegają one łamaniu podczas czesania,
  • zmniejsza skłonności do rozdwajania się końcówek,
  • poprawia skręt włosów i ułatwia ich układanie,
Keratynę zaleca się stosować do pielęgnacji włosów wymagających regeneracji, zniszczonych zabiegami fryzjerskimi, łamliwych, przesuszonych, cienkich. Można ją stosować również włosów zdrowych w celu ochrony przed czynnikami zewnętrznymi i zniszczeniami.


Sposób użycia: na umyte, wilgotne włosy równomiernie nanieść keratynę, włosy rozczesać, następnie wysuszyć suszarką. Zabieg wykonywać po każdym myciu włosów, aż do uzyskania pożądanych efektów.

Skład :
100% keratyna


Moja opinia o produkcie :

Czystą keratynę miałam już okazję stosować. Swego czasu bardzo często. Szczególnie wtedy, gdy każdego dnia dążyłam do naprawy i regeneracji moich włosów. Kupowałam ją wtedy w sklepach z półproduktami i zazwyczaj zamknięta była w zwykłej, białej butelce. Była też trochę tańsza.

Keratyna od BingoSpa wygląda dużo ciekawiej. Po pierwsze kolorowe opakowanie zachęca do jej wypróbowania, po drugie atomizer jest w tym przypadku (bardzo płynnej cieczy) świetnym rozwiązaniem by zwiększyć wydajność produktu. 

Keratyna ma dosyć wszechstronne zastosowanie w przypadku pielęgnacji włosów. Można używać jej solo, nakładając na włosy po umyciu lub na suche włosy odrobinę ze szczególnym uwzględnieniem końcówek. Czasami jednak stosowana w ten sposób może włosy przetłuszczać lub obciążać.


Znacznie lepiej sprawdza się według mnie jako dodatek do masek, odżywek czy szamponów. Ja zazwyczaj dodaje ją do masek i wtedy ich działanie na włosach jest mocniejsze. Keratyna nadbudowuje się na łusce włosa, stąd też włosy są po jej użyciu gładsze, mniej porowate i mają większą objętość. Są istotnie pogrubione. Keratyna ma także działanie naprawcze, regenerujące włosy. Warto dodawać ją do codziennych kosmetyków. Trzeba jednak pamiętać, by zachować umiar.

Keratyna jak każde proteiny potrafi przeproteinować włosy. Jeśli do tego dojdzie, włosy mogą zostać na stale uszkodzone. Pisałam o tym tutaj : Przeproteinowanie włosów - co to takiego i jak sobie z tym radzić? Aby uchronić się przed przeproteinowaniem, keratynę należy używać co drugie lub trzecie mycie włosów, nie co każde. Dodatkowo raz na jakiś czas umyć włosy mocniejszym szamponem oczyszczającym z detergentami SLS/SLES. 

Keratynę 100 % można wykorzystywać również do pielęgnacji paznokci. Odbudowuje ona strukturę płytki, wzmacnia ją, utwardza, zapobiega złamaniom i usuwa przebarwienia. Wystarczy regularnie wcierać ją w płytkę paznokcia. Działa lepiej niż większość specjalistycznych odżywek.

Jestem ciekawa jak Wy odbieracie taką płynną keratynę? Zaciekawiła Was?
 Stosujecie półprodukty?

8 komentarzy:

  1. moje włosy uwielbiają keratynę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chętnie zakupiła ten produkt, gdyż moje włosy kochają keratynę. Na razie jednak starczą mi półprodukty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może kiedyś poznam ten produkt. jeśli chodzi o włosy to moje były już co najmniej 6 razy prostowane keratynowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam czystej, płynnej keratyny, jedynie kosmetyków, które miały ją w składzie. Buteleczka jest bardzo fajna, bardzo zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W szczególności muszę uważać na proteiny w pielęgnacji włosów, bo chwila nieuwagi i mam na głowie siano tragedii i rozpaczy, ale w końcu muszę sięgnąć po moncniejszą odbudowę po lacie, aby było co nawilżać humektantami i domykac olejami :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio raczej się trzymam "gotowców", za mało się znam na tym by sięgać po półprodukty... póki co.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ketatyne też można używać sporadycznie na suche wlosy

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ketatyne też można stosować na suche wlosy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...