wtorek, 18 września 2018

Koronkowa, kwiatowa bluzka ze sklepu Banggood

Koronkowa, kwiatowa bluzka ze sklepu Banggood

Niedługo kończy mi się urlop macierzyński i czas wrócić do pracy. Po takim czasie wydaje się to bardzo trudne i trochę stresujące :( Powoli kompletuję nową, bardziej "wyjściową" garderobę i dzisiaj chcę Wam pokazać białą, elegancką bluzeczkę, którą znalazłam w sklepie Banggood.

Bluzka jest nieco dłuższa, szczególnie z tyłu. Ozdobiona przy dekolcie guziczkami. Całość jej pokryta jest haftem kwiatów, przypominających trochę koronkę.


Bluzka w kwiaty : Floral blouse

Znacie sklep Banggood? Robicie tam też zakupy?

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna bluzeczka :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna bluzeczka, ależ Ci włosy urosły !

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bluzeczka, a jeszcze bardziej podoba mi się żakiet

    OdpowiedzUsuń
  4. znam sklep, mam kilka rzeczy :) śliczna bluzka !! (96,94)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego sklepu, a ma gdzies swoje stancjonarne miejsce ?
    Bluzka świetna elegancka i romantyczna bardzo fajnie na Tobie leży, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...