wtorek, 30 października 2018

Eveline - Fixer Mist HD Long Lasting Formula 12h (Mgiełka utrwalająca makijaż)

 Eveline - Fixer Mist HD Long Lasting Formula 12h
 (Mgiełka utrwalająca makijaż) 
- opinia o produkcie


Cóż za ciekawy, kosmetyczny wynalazek dzisiaj chcę Wam pokazać? Zdecydowanie coś, co przydaje się w wielu życiowych aspektach, coś praktycznego i pomocnego. Mowa tu o Fixerze czyli utrwalaczu makijażu w postaci mgiełki od Eveline.


Eveline - Fixer Mist HD Long Lasting Formula 12h (Mgiełka utrwalająca makijaż) zamknięta została w bardzo, eleganckim, czarno złotym opakowaniu, dodatkowo zabezpieczona w tak samo wyglądający, luksusowy kartonik. Mgiełka mieści się w wygodnej, łatwo mieszczącej się np. w torebce buteleczce z atomizerem, który delikatnie rozpyla produkt na twarzy. Fixer przyjemnie pachnie, jest delikatnie perfumowany. Sprawia, że używanie go naprawdę należy do miłych doznań. 


Cena : 20 zł
Pojemność : 65 ml
Dostępność : eveline.eu / Drogerie

Co obiecuje producent? :

Delikatna, bezalkoholowa mgiełka przedłuża trwałość makijażu twarzy, oczu i ust do 12h, odświeża skórę i zapobiega jej przesuszaniu.Unikalna formuła pozostawia na skórze ultralekki, transparentny film, który chroni makijaż przed czynnikami zewnętrznymi i sprawia, że pozostaje on nienaruszony przez cały dzień. Dzięki zaawansowanemu kompleksowi Anti Pollution zaaplikowana na skórę mgiełka skutecznie blokuje zanieczyszczenia, zapobiegając ich penetracji w głąb skóry. Mgiełka może być stosowana bezpośrednio po wykonaniu makijażu lub w ciągu dnia, jako jego odświeżenie.

Skład :


Dużym plusem jest brak alkoholu denaturowanego w składzie kosmetyku. 


Moja opinia o produkcie :

Fixer od Eveline jest drugim tego rodzaju kosmetykiem z jakim mam styczność. Wcześniej używałam podobnego produktu marki Inglot. Mam więc delikatne porównanie i zauważyłam, że Mgiełka Eveline nie skleja skóry, nie powoduje nieprzyjemnego uczucia lepkości. Nie klei się. Dodatkowo atomizer w mgiełce Eveline działa idealnie, równomiernie tworzy pył, nie tworzy kropel, nie wydostaje się w nadmiernej ilości. Dzięki temu nie spływa z twarzy i nie rozmazuje makijażu ani nie tworzy smug. Nakładam go po skończonym make up'ie. W zasadzie wystarczają dwa, trzy psiknięcia, dzięki czemu kosmetyk jest całkiem wydajny. 

Fixer Eveline działa! Działa i to naprawdę porządnie. Wydłuża trwałość makijażu, sprawia, że nasz makijaż wygląda dobrze niemal przez cały dzień i to bez znaczenia : podkład, cień do oczu czy masakra. Wszystko trzyma się dłużej z Mgiełką Eveline. Ponadto fajnie scala makijaż, dodaje przysłowiowe kropki nad i. Nie powoduje świecenia się cery. Sprawia, że buzia wygląda zdrowiej, promieniej a makijaż transparentnej i bardziej profesjonalnie.


Fixer Eveline nie uczula ani nie podrażnia skóry ani oczu. Nie powoduje zaczerwienień,  nie zapycha porów, przez co nie wpływa negatywnie na stan naszej cery. Nie powoduje pojawiania się niedoskonałości.

Bardzo przydatny kosmetyk, idealny oraz niezbędny jako utrwalacz makijażu na większe okazje, np. na, ślub czy imprezę rodzinną, ale także mocno przydatny w życiu codziennym, gdy chcemy wyglądać nienagannie : w pracy, czy na randce, lub po prostu mamy dość tego, że po południu nasz makijaż prawie nie istnieje.

Znacie ten kosmetyk? Zainteresował Was?
Stosujecie utrwalacze makijażu?

4 komentarze:

  1. ja miałam już wiele fixerów, utrwalaczy makijażu, chętnie sięgam po nie szczególnie gdy wykonuję makijaż mineralny, płyn /mgiełka super scala wszystkie warstwy i utrwala makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam utrwalaczy :) Zazwyczaj wystarcza mi dobry podkład oraz puder.

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam, ale w sumie na ważniejsze wyjścia mógłby się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka razy w życiu miałam taką mgiełkę na buzi ale używała jej makijażystka. Ja sama w domu takowej nie mam. Chyba by się przeterminowała prędzej niż bym ją zużyła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...