sobota, 13 października 2018

Korektor idealny? Mineralny korektor Caramel Lily Lolo

Korektor idealny? Mineralny korektor Caramel Lily Lolo
- opinia o produkcie


Od dobrego korektora zazwyczaj wymaga się przede wszystkim retuszowania niedoskonałości. Korektor może jednak spełniać dużo więcej funkcji i sprawić, że nasz makijaż wygląda naturalnie, świeżo, idealnie a cera młodo i atrakcyjnie. 


Korektor mineralny Lily Lolo to mój ulubieniec od kilku dobrych lat. Jestem mu wierna, cały czas mam go w swojej kosmetyczce i wiem, że nie zamienię na żaden inny. Za co tak bardzo go pokochałam? W dzisiejszym poście postaram się wyjaśnić.

Mineralny korektor Lily Lolo zamknięto w standardowym opakowaniu dla tej marki : biało - czarnym kartoniku oraz słoiczku z sitkiem. Sitko posiada mechanizm zabezpieczający przed wysypaniem się produktu, stąd też łatwo zabrać go ze sobą w podróż, pomimo iż ma sypką konsystencję. Jak przystało na kosmetyki mineralne, czyli wykonane z naturalnych składników, produkt ten nie posiada zapachu ani sztucznych barwników. Dzięki czemu może być stosowany przez większość alergików, osób z cerą wrażliwą i skłonną do podrażnień. Jest to kosmetyk delikatny i nieinwazyjny. Korektor dostępny jest w kilku odcieniach. Moim ulubieńcem jest odcień Caramel.


Pojemność : 5 g w 20 ml
Cena : 51,20 zł
Dostępność : www.costasy.pl


Co obiecuje producent? :

Caramel to korektor w średnim odcieniu, który doskonale zatuszuje wszelkie skazy i wypryski skórne. Ten odcień polecany jest osobom o średniej karnacji. Dzięki zawartości kaolinu (znanego również pod nazwą glinka porcelanowa) korektory mineralne Lily Lolo dają długotrwałe krycie.
* nie zawiera drażniących substancji chemicznych, nanocząsteczek, parabenów, tlenochlorku bizmutu, talku, sztucznych barwników i konserwantów,
*  bezzapachowy,
*  lekka, jedwabista konsystencja i beztłuszczowa formuła,
* dzięki zawartości naturalnych składników, ma właściwości lecznicze i hamujące powstawanie nowych wyprysków,
*   matowe wykończenie,
*  100% naturalny, może być używany przez wegan i wegetarian.

 Skład :


Moja opinia o produkcie :

Korektor mineralny Lily Lolo idealnie pokrywa cienie pod oczami. Posiada również naturalne właściwości lecznicze. Aby idealnie pokryć wybrany obszar można nałożyć kilka warstw korektora. Dzięki temu możliwe jest zatuszowanie niedoskonałości. Przy jednej warstwie niedoskonałości są jeszcze widoczne. Nie jest to taki korektor, który transparentnie kryje. Krycie jest tu raczej subtelne i wyglądające bardzo naturalnie. Korektor stapia się z cerą i wcześniej nałożonym podkładem. Sprawia, że cera wygląda ślicznie : młodo, zdrowo, promiennie. 


Caramel dodaje jej blasku, naturalnego odcienia beżu, w bardzo ciepłej, letniej tonacji. Rozświetla cerę, sprawia, że wygląda ona naprawdę bardzo dobrze. Nie tworzy efektu tępego matu, ale też nie powoduje świecenia się strefy T.  Cera dzięki niemu wygląda zdrowo i naturalnie. Największą jego zaletą jest jednak trwałość : korektor utrzymuje się na twarzy cały dzień, dzięki czemu możemy cieszyć się idealnym makijażem i dobrym wyglądem bez konieczności nanoszenia poprawek. Korektor nie zatyka porów, nie wysusza skóry, nie podkreśla suchych skórek. Dzięki metodzie aplikacji przy pomocy pędzla, jest kosmetykiem bardzo wydajnym i wystarcza na kilka miesięcy. Ideał spośród wielu korektorów, jakie stosowałam. 

Znacie ten kosmetyk? Znacie kosmetyki Lily Lolo? 
Jakie macie o nich zdanie?

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam minerały ta marka jest na mojej "liście" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie nie jestem w temacie kosmetyków mineralnych, kupuję tylk ote z drogerii jakos tak się przyzwyczaiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego nie znam, ale ja lubię wersję zieloną, która rewelacyjnie niweluje czerwone naczynka.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kosmetyki lily lolo, mam ich zielony korektor na zaczerwienienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...