niedziela, 18 listopada 2018

Nowości ze sklepu Banggood

Nowości ze sklepu Banggood

Dzisiaj chcę pokazać Wam moje najnowsze zakupy w sklepie Banggood. Planowałam pokazać je wcześniej, na początku tygodnia, jednak jak zawsze, spadło mi sporo kłopotów na głowę. Po pierwsze jakiś świr wyprzedzając na podwójnej ciągłej rozwalił mi samochód tak, że nie ma już co naprawiać - ubezpieczyciel orzekł szkodę całkowitą. Jeśli śledzicie mojego Instagrama, to wrzucałam zdjęcie auta w zeszłym tygodniu :( Jeśli przerabiałyście kiedyś podobne tematy, to teraz zaczęło mi się typowe użeranie z ubezpieczalnią, żeby otrzymać jakiekolwiek, sensowne pieniądze. Nie mam auta, a to co oni oferują, na nowe nie wystarczy. Samo życie. Najważniejsze, że nikomu w tym wypadku nie stało się nic poważnego. 
Druga sprawa, jakby tego było mało - rozchorowałam się i jestem mega przeziębiona. Trzecia rzecz, to to, że za dwa tygodnie muszę wrócić do pracy po urlopie macierzyńskim. Mega creepy :) Nie było mnie tam od lipca 2017 :P Także ciężki czas nastał znowu w moim życiu i jak zwykle, muszę "jakoś ogarnąć.

Z Banggood'owych nowości chcę pokazać Wam bardzo fajną, ciepłą, dłuższą bluzę z kapturem w panterkę oraz wełniany szalik (komin) dla dziecka. Z obu rzeczy jestem naprawdę zadowolona. Świetna jakość.


Bluza : KLIK
Szalik : KLIK

Banggood APP (10% off coupon) : 

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...