niedziela, 27 stycznia 2019

Sattva - Wzmacniająca wcierka do skóry głowy Szafran i Cynamon

 Sattva - Wzmacniająca wcierka do skóry głowy Szafran i Cynamon
- opinia o produkcie 

Wcierki do skóry głowy to chyba najbardziej odżywcze kosmetyki do włosów, jakie można było wymyślić. Wcierka działa bezpośrednio na cebulki włosów, dzięki czemu rosną one zdrowe i odżywione. Ponadto wcierki są najbardziej skutecznymi produktami w walce z wypadaniem włosów oraz przyspieszaniem ich wzrostu. Po moich osobistych przygodach niemal całkowitej utraty włosów, jestem do wcierek przekonana bardzo. Przez kilka lat używałam ich regularnie, codzienne, aż wreszcie mogę spokojnie powiedzieć, że moje włosy odrosły.


Dziś chcę Wam przedstawić jedną z ostatnio używanych przeze mnie wcierek : Sattva - Wzmacniająca wcierka do skóry głowy Szafran i Cynamon. Postanowiłam sięgnąć po nią w okresie jesienno - zimowym, by wzmocnić i odżywiać nieco moje włosy. 

Sattva zamknięta została w plastikowej buteleczce zamykanej na klik z małą dziurką na dozowanie. Wcierka ma kolor żółty, wodnistą, lejącą się konsystencję. Zdarza się, że przecieka przez palce. Zapach : delikatnie orientalny z przewagą cynamonu. Ładny, jeśli ktoś tak jak ja kocha cynamon, zakocha się również w tym zapachu. 

Cena : 25 - 30 zł
Pojemność : 100 ml
Dostępność : bombaybazaar.pl


Co obiecuje producent :? 

Wcierka SATTVA by Agnieszka Niedziałek SZAFRAN I CYNAMON, to wyjątkowa kompozycja aloesu, cynamonu,  szafranu, bazylii azjatyckiej i ziół ajurwedyjskich.

Zapach tej wcierki jest najbardziej neutralny. Pachnie delikatnie ziołowo, wyczuwalne są cynamonowe nuty.Wcierka wzmacniająca do skóry głowy Sattva - Szafran i cynamon działania łagodząco na skórę głowy, odżywia cebulki, pobudza wzrost włosów. Sprawia, że włosy są wyraźnie mocniejsze. Naturalna, ziołowa wcierka do skóry głowy z szafranem i cynamonem wykazuje intensywne działanie pielęgnacyjne. Odświeża skórę głowy, odżywia cebulki, działa przeciwzapalnie i bakteriobójczo. Dzięki właściwościom ekstraktu z kory cynamonowca działa pobudzająco na porost włosów. Szafran łagodzi podrażnienia i stany zapalne, ekstrakt z rumianku działa bakteriobójczo, olej z neem reguluje poziom sebum. Panthenol, niacynamid i aloes nawilżają skórę głowy, a hydrolizowane proteiny sojowe odbijają włosy u nasady i działają wygładzająco. Regularne stosowanie wcierki wyraźnie wzmacnia włosy, przyspiesza ich wzrost, podkreśla naturalny blask włosów i poprawia kondycję skóry głowy. Wcierka Sattva szafran i cynamon pobudza porost włosów, łagodzi podrażnienia skóry głowy. Nawilża i wzmacnia włosy.

Sposób użycia : nałożyć 5ml produktu na skórę głowy. Delikatnie wmasować. Można nakładać przed lub po myciu głowy.

Skład :

Aqua, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Crocus Sativus ( Saffron) Flower Extract, Acacia Concinna (Shikakai) Fruit Extract, Chamomilla Recutita Matricaria (Chamomile) Flower Extract, Nardostachys Jatamansi (Spikenard) Root Extract, Ocimum Sanctum (Tulsi) Leaf Oil, Hydrolyzed Soy Protein, Panthenol, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Azadirachta Indica (Neem) Seed Oil, Niacinamide, Capsicum Annum Fruit Extract, Potassium Sorbate, Allantoin, Sodium Benzoate, Citric Acid.


Skład bardzo fajny. Odżywczy - multum ekstraktów ziołowych, proteiny soi, sok z aloesu, witamina B3. Wcierka nie zawiera w sobie żadnych niebezpiecznych, chemicznych składników. Zawiera tylko łagodne konserwanty. Nie zawiera także alkoholu, dzięki czemu nie podrażnia wrażliwszej skóry głowy. Wcierka nie zawiera parabenów i olejów mineralnych. Nie zawiera sztucznych barwników i substancji zapachowych. 100% naturalna wcierka do skóry głowy.


Moja opinia o produkcie :

W porównaniu z większością wcierek, Sattva pachnie bardzo ładnie, nie wyczuwa się w niej zapachu alkoholu (w większości tego typu kosmetyków jest on obecny). Sattva jest produktem dosyć wydajnym. Napisałam dosyć, bo gdyby dozowanie miało inne rozwiązanie niż 'spory otwór dozujący' zdecydowanie płyn nie wylewałby się w nadmiernej ilości. Teraz niestety czasem to się zdarza. 

Oprócz tego wcierka nie powoduje podrażnień, jest delikatna, nie powoduje żadnego dyskomfortu skóry głowy, swędzenia ani pieczenia. Jednak warto wykonać próbę alergiczną, zanim nałożymy ją na skórę, ponieważ cynamon, pomimo nieprzecenionych właściwości odżywczych, potrafi być silnym alergenem. Warto o tym pamiętać.  


Jeśli już jesteśmy przy cynamonie (głównym składniku tej wcierki) , warto zauważyć, że ma on spore właściwości wzmacniające włosy, zapobiegające ich wypadaniu oraz łamaniu się. Cynamon wzmacnia włosy u nasady, wygładzając po same końce. Nabłyszcza, rozjaśnia i nadaje objętość. 

Wcierka Sattva z cynamonem i szafranem nie przetłuszcza włosów u nasady. Nie obciąża ich także. Nie powoduje, że trzeba włosy myć częściej niż zwykle. Włosy przy regularnym jej stosowaniu są wzmocnione, mniej ich wypada, troszkę szybciej rosną. Warto pomyśleć o odżywieniu naszych cebulek i zapewnieniu im odpowiednich "witaminek" :)

Znacie wcierki Sattva? Zainteresowała Was cynamonowa? 
Używacie tego typu kosmetyków w pielęgnacji włosów?

7 komentarzy:

  1. Wzmacniająca wcierka to coś co byłoby mi teraz niezbędne. Koniecznie przydałoby mi się coś co mogłoby wzmocnić moje włosy. Muszę sią tą cynamonową zainteresowac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta wcierka, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny post, akurat teściowa szuka czegoś co mogło by pomóc przy wypadaniu włosów. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w sensie że wcierka jest zła i dla tego dla teściowej??

      Usuń
  4. Właśnie ją zakupiłam i dziś pierwszy raz ją użyłam, zobaczę jaki będzie efekt regularnego używania,

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie ją zakupiłam i dziś pierwszy raz ją użyłam, zobaczę jaki będzie efekt regularnego używania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...