niedziela, 3 lutego 2019

ShinyBox - Time to Shine - Styczeń 2019

ShinyBox - Time to Shine - Styczeń 2019

 
Time to Shine - mi osobiście kojarzy się z czasem zabawy i karnawałowego szaleństwa. Myślałam, że i pudełko będzie swoją zawartością nawiązywało do tej tematyki, jednak w zasadzie żaden kosmetyk nie jest w stylu glamour :) Mimo wszystko warto zobaczyć co kryje się w środku styczniowego pudełka ShinyBox.


"Time to Shine - Zachwycaj, błyszcz, odkryj siebie na nowo i rozpocznij Nowy Rok ze styczniowym pudełkiem ShinyBox Time to Shine. Wraz z najnowszym pudełkiem ShinyBox oddajemy w Twoje ręce kosmetyki, dzięki którym będziesz prezentować się idealnie nie tylko podczas karnawału. My zadbamy o Twój makijaż oraz zdrowe i piękne włosy. Ty natomiast teraz oddaj się zabawie i olśniewaj pięknem."


1. Vis Plantis Maska do włosów z serii Basil Element
Cena : 29,99 zł / 200 ml
Produkt pełnowymiarowy
 
Zwiększa miękkość i elastyczność włosów i skutecznie przeciwdziała rozdwajaniu się końcówek. Dzięki naturalnemu, ekologicznemu ekstraktowi pozyskiwanemu z bazylii, dodatkowo wzmacnia i odmładza strukturę skóry głowy, opóźnia utratę włosów i zagęszcza je.


Miałam już kiedyś tą maskę do włosów. Spisywała się całkiem nieźle. W sumie miałam całą serię Basil Element przeciw wypadaniu włosów. Kosmetyki fajne i całkiem niezłe pod względem składu. Pozbawione większości niezdrowej chemii.  


2. _Element Szampon do włosów z węglem aktywnym
Cena : 25,99 zł / 300 ml
Produkt pełnowymiarowy

Dogłębnie oczyszcza skórę głowy, działa kojąco i nawilżająco, chroni włosy przed negatywnym wpływem środowiska i zmniejsza przetłuszczanie się włosów. Przeznaczony jest do pielęgnacji wszystkich typów włosów, przede wszystkim narażonych na częsty kontakt z różnego rodzaju zanieczyszczeniami.


Seria _Element od Elfa Pharm to odpowiedź na wciąż powiększające się zanieczyszczenie powietrza. Kosmetyki, które chronią nasze włosy i skórę przed niekorzystnym działaniem smogu. Z tej serii miałam peeling do ciała, teraz przyszła kolej na szampon. Skład szamponu na pierwszy rzut oka zapowiada się nieźle. Zapach też całkiem przyjemny.


3. Bell HYPOAllergenic Brow Modeller Gel 
Cena : 17,99 zł / szt.
Produkt pełnowymiarowy

Niezwykle trwały korektor do brwi w żelu, optycznie wypełniający ubytki. Pozwala wymodelować brwi i nadać twarzy odpowiednią oprawę. Specjalnie wyprofilowana szczoteczka sprawia, że aplikacja jest łatwa i umożliwia każdemu precyzyjne nałożenie preparatu. Dzięki temu brwi przez cały dzień są podkreślone i nie tracą wyrazu, a przy tym wyglądają naturalnie i lekko. Mix kolorów.

Miałam kiedyś podobny kosmetyk od Catrice, ale nie potrafiłam się z nim zaprzyjaźnić. Ciekawe jak będzie tym razem. Taki korektor do brwi wymaga sporo precyzji. Ja osobiście aktualnie używam kredek i pomadek do brwi, które nakładam cienkim pędzelkiem. 


4. Bell Kremowa pomadka do ust Secretale Nude
Cena : 13,49 zł / szt.
Produkt pełnowymiarowy

Daje efekt mokrych ust – są nawilżone i soczyste, jakby pokryte taflą wody. Kremowa konsystencja równomiernie powleka je aksamitną, odżywczą powłoką. Produkt wygładza usta i nie skleja ich. Kolor i blask utrzymują się przez wiele godzin, a usta pozostają miękkie i ponętne.

Ta pomadka bardzo mi się spodobała, pomimo iż nie maluję na co dzień ust. Kolor jest fajnie naturalny, nie rzuca się jakoś znacząco w oczy, nie jest przerysowany. Wygląda naprawdę dobrze, a sama pomadka mocno nawilża usta i nie zasycha na nich tak szybko, jak większość podobnych produktów. 


5. Bell HYPOAllergenic Lip Lacquer Liquid
Cena : 12,99 zł / szt.
Produkt pełnowymiarowy

To połączenie intensywnego, na pigmentowanego koloru błyszczyka z trwałością pomadki. Dodatkowo optycznie powiększa i wygładza usta na wiele godzin. Chroni przed nadmiernym przesuszaniem i nie pozostawia uczucia lepkości. Idealny na każdą okazję. Mix kolorów.


Dzięki subskrypcji ShinyBoxa uzbierał mi się już spory zapas błyszczyków do ust. Ten również wkładam do mojej "kolekcji", jako , że używam sporadycznie tego typu kosmetyków, chyba nigdy nie udało mi się zurzyć żadnego do końca :)


6. Biodermic Maska w płacie
Cena : 17,99 zł / 9,5 ml
Produkt pełnowymiarowy

Maska kawiorowa Odżywczy koktajl kawiorowy, bogaty w proteiny i minerały. Głęboko rewitalizuje skórę, poprawia jej koloryt, stymuluje odnowę komórkową. Naturalny czynnik nawilżający NMF nawilża, łagodzi i zwiększa elastyczność. Produkt wymienny 1 z 4 - w pudełku można było dostać również maskę hialuronową, aloesową i kolagenową.

Aktualnie jestem na etapie testowania kosmetyków Biodermic i mam o nich bardzo dobre zdanie. Tą maskę również już wcześniej używałam i ucieszyłam się, że pojawiła się w boxie. Naprawdę fajna maska na tkaninie z zadowalającymi efektami po jej nałożeniu.


7. Carlo Bossi Parfumes L'Amour
Cena : 14,99 zł / 9,5 ml
Produkt pełnowymiarowy

Owocowo-kwiatowy zapach podkreśla zmysłowość i wyrafinowanie. Skryte w małym flakoniku nuty to m.in. zapach brzoskwini, płatek piwonii, kolendra i przejrzystego piżma. Produkt wymienny (1 z 4). 

Uwielbiam jak w ShinyBoxie dołączone są perfumy, nawet w formie małych fiolek, to jest naprawdę fajna niespodzianka i możliwość poznania trwałości i zapachu różnych perfum. Tym razem trafiłam na naprawdę śliczny zapach. Jestem bardzo zadowolona. 



8. Schwarzkopf Gliss Kur Purify&Protect
Cena : 14,99 zł / 9,5 ml
Produkt pełnowymiarowy

Zawarty w kosmetyku ekstrakt z nasion Moringi i keratynowe serum odpowiada na potrzeby włosów przeciążonych zanieczyszczeniami oraz przetłuszczających się. Odbudowuje zniszczenia powodowane wolnymi rodnikami, chroni włosy przed zanieczyszczeniami oraz tworzy ultracienką warstwę ochronną, przeciwdziałającą szkodliwym czynnikom zewnętrznym. Bez silikonów i sztucznych barwników.


Kolejny szampon w styczniowym pudełku i w dodatku kolejny anty-smogowy :) Od jakiegoś czasu zauważyłam nową modę w kosmetykach - wszystkie walczą z zanieczyszczeniami powietrza :D Nie wiem na ile można w to uwierzyć, ale takich produktów pojawia się coraz więcej. Szampon Gliss Kura - drogeryjna nowość z mocno oczyszczającym składem.


9. Dermaglin Maseczka regenerująca do twarzy
Cena : 6,99 zł / szt.
Produkt pełnowymiarowy

 Intensywnie regeneruje, głęboko odżywia, dokładnie oczyszcza i wygładza skórę twarzy. W swoim składzie zawiera zieloną glinkę kambryjską, wyciąg z miodu akacjowego, olejek pomarańczowy. Polecana jest w szczególności dla skóry zmęczonej, szorstkiej, wymagającej zdecydowanego działania i poprawy wyglądu. Pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku.

Niemal w każdym ShinyBoxie dołączone są te maseczki. Mam już ich kilka. Nie narzekam ,bo są fajne, ale nawet nie zdążyłam ich wszystkich zużyć, a już pojawiła się następna :) 


Jeszcze rzut oka na ogólną rozpiskę pudełeczka.


Kilka słów podsumowania. Styczniowe pudełko ShinyBox "Time to Shine" niewiele wspólnego ma z blaskiem i olśniewaniem. Wyobrażałam sobie, że będzie w nim sporo produktów do świetlistego makijażu, jakieś balsamy do ciała ze świecącymi drobinkami - no nie wiem, tak fantazjuję sobie troszkę. W zamian pojawiło się sporo kosmetyków walczących ze smogiem :D Też na czasie i chyba na "topie: :) W styczniowym pudełku trudno szukać jakiegoś wyjątkowego lub luksusowego produktu. Mamy tutaj przewagę i miks drogeryjnych kosmetyków. 

 Pudełko zamówić możecie na stronie shinybox.pl

Jak Wam podoba się styczniowa edycja ShinyBox?

3 komentarze:

  1. też inaczej wyobrażałam sobie to pudełko jednak nie jest źle, spora ilość pełnowymiarowych kosmetyków wszystko wynagradza

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tej maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...