środa, 24 kwietnia 2019

Meble do każdego wnętrza - Edinos.pl + RABAT na zakupy dla WAS !

Meble do każdego wnętrza - Edinos.pl
+ RABAT na zakupy dla WAS !


Wybór porządnych i solidnych mebli nie jest sprawą oczywistą w każdym sklepie meblowym. Niestety, większość meblarskich sieciówek produkuje meble na kilka lat, mocno tandetne, z kiepskich materiałów i płyt. W katalogach wszystko wygląda pięknie, jednak po rozpakowaniu paczki z elementami do poskładania, często okazuje się, że ciężko spasować poszczególne części. Raz zdarzyło mi się nawet, że w witrynie źle nawiercono otwory do mocowania zawisów drzwiczek! Na szczęście mój mąż sytuację opanował bez konieczności reklamacji. Sama nie podołałabym w tym temacie. Sklep meblowy drugiemu nie równy - dlatego przy meblowaniu się lub odświeżaniu swoich wnętrz, warto jest dokonać właściwego wyboru : głównie pod względem stosunku jakości do ceny.


Dziś chcę Wam napisać parę słów o sklepie meblowym online, w którym zakupiłam przedpokój. Edinos.pl to sklep, który na rynku działa już dobrych parę lat a z tłumu wyróżnia go to, że tworzy także własne produkty. Sklep Edinos.pl uczestniczy w programie "Słucham swoich klientów", dzięki temu w pełni można powierzyć mu swoje zaufanie, ponieważ mamy dostęp do opinii klientów, którzy realizowali już w nim zakupy.


Sklep umożliwia wygodne i szybkie zakupy online oraz stacjonarną sprzedaż mebli. Łatwy w obsłudze panel sklepu, konkurencyjne ceny, szybka dostawa oraz możliwość konsultacji z profesjonalnymi specjalistami dekoracji wnętrz wywołują same pozytywne wrażenia.

Dodatkowym atutem mebli jest 10 letnia gwarancja i niepowtarzalne wzornictwo. W tym sklepie każdy znajdzie coś dla siebie. Zarówno zwolennicy nowoczesnych aranżacji (na przykład : taka półka), jak i tych bardziej klasycznych. Spory wybór, funkcjonalność oraz wysoka jakość produktów to tylko jedne z wielu zalet tego miejsca.


Mój przedpokój występuje w kilku wariantach kolorystycznych. Osobiście zdecydowałam się na kolor biały. Zajmuje niewiele miejsca, a jest bardzo pakowny pod względem ilości okryć wierzchnich, które pomieści. Solidne wieszaki nie wyginają się w każdą stronę, jak to ma miejsce przy wielu podobnych meblach. Dodatkowo lustro - ładnie osadzone w płycie, równo umiejscowione, bez odprysków czy innych niepożądanych wad, które równie często spotkać można na laminowanym meblu.


Przesyłka dotarła ekspresowo, dobrze zabezpieczona przed uszkodzeniami w transporcie. Prosta instrukcja montażu sprawiła, że mebel złożyłam z mężem wyjątkowo łatwo. Jestem bardzo zadowolona z zakupu i z czystą przyjemnością polecam i Wam zapoznanie się z ofertą Edinos.pl - to wyjątkowe miejsce o niepowtarzalnym stylu i profesjonalnej jakości.

Jeśli nabierzecie ochoty na meblarskie zakupy, koniecznie skorzystajcie
 z kodu rabatowego - 15 zł 
- wystarczy, że w koszyku, przy składaniu zamówienia wpiszecie poniższy kod :

 73ccaedi


Znacie sklep Edinos.pl?
 Zainteresował Was?

3 komentarze:

  1. Bardzo fajna półkę wybrałaś. Idealnie wpasowała się we wnętrze.
    Mam z tego sklepu półkę na buty, którą przerobiłam na półkę na przechowywanie kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słysze o tym sklepie, ale napewno go odwiedzę :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...