wtorek, 12 listopada 2019

Sklep Koszulkowy.pl jako miejsce na wyjątkowy prezent

Sklep Koszulkowy.pl - 
jako miejsce na wyjątkowy prezent


Czasami potrzebujemy prezentu o wyjątkowym rodzaju, takiego, który będzie mocno pasował do obdarowanej nim osoby. Możemy wtedy sięgnąć po jakąś ciekawą koszulkę z jeszcze bardziej ciekawym nadrukiem. W dobie internetu t-shirtów takich przybywa i właściwie na każdym z portali handlowych znajdziemy ogromną ofertę w tej kategorii. Pojawia się jednak jedna, aczkolwiek bardzo istotna różnica - jakość. Nie wszystkie są w tej kwestii takie same. Warto zaufać sprawdzonym rozwiązaniom, jakim jest sklep Koszulkowy.pl - który od wielu lat specjalizuje się tylko i wyłącznie w koszulkach drukowanych. Ilość zadowolonych klientów wpływa na gwarancję zakupów.


Dzisiaj chcę Wam nieco przybliżyć to koszulkowe miejsce w sieci. Może i Wy pokusicie się by je poznać? :) W Koszulkowy.pl znajdziecie bluzki dla kobiet, mężczyzn czy uniseks. Wyszukacie sporo kategorii tematycznych, takich jak koszulki z hobbykoszulki z nadrukiem dla fanów chodzenia po górach czy nawet wędkarskie koszulki z napisami dla mężczyzn :) 


Wśród wielu kategorii znajdziecie na przykład prezent dla motocyklisty, wzory dla par, prezenty dla rodziny, dla dzieci czy nawet bluzy z nadrukami, torby na zakupy czy worki na buty.


Ja zamówiłam sobie dwa t-shirty. Jeden z napisem "Keep calm. I'm blogger" , drugi "Nie ma ciężkich szlaków, są tylko słabe charaktery" - oba napisy nawiązują do moich pasji. Od zawsze chodzę po górach, które kocham całym sercem a blog prowadzę już dobre sześć lat. Jeżeli chodzi o jakość towaru - jestem bardzo zadowolona. Koszulki są bawełniane, nadruki dobrze wykonane, nie niszczą się podczas ich prania. Mam tylko małą wskazówkę dotyczącą rozmiarówki - jest sporo zaniżona i warto sprawdzić tabele rozmiarowe. Ja zamówiłam dla siebie XL damski i muszę przyznać, że wypada on na typowe S-M. Wolałabym także gdyby damskie koszulki miały nico większy dekolt niż te męskie - nie przepadam za takimi koszulkami skrojonymi pod samą szyję.


W sklepie Koszulkowy.pl znajdziecie także kubki z nadrukami i poduszki. Ponadto zamówić tam można leżaki reklamowe, pendrive'y, breloki z nadrukami i wiele innych gadżetów. Warto sprawdzić co jeszcze ciekawego oferuje to miejsce.


Sam proces składania zamówienia jest dziecinnie prosty a realizacja ekspresowa. W ciągu 48 godzin przesyłka była już u mnie. Dodatkowo do koszulek dołączone były fajne gadżety w postaci naklejek i magnesu na lodówkę z otwieraczem - rewelacja. Oprócz tych wszystkich skarbów, informacja o tym kto spakował moje zamówienie i parę miłych słów z podziękowaniami za zakup. Klasa sama w sobie! Bardzo polecam- dbanie o klienta to chyba priorytet tego sklepu.

Słyszałyście już o sklepie Koszulkowy.pl? 
Zainteresowało Was to miejsce?

4 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tej stronie ;) Ale znam wiele podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam koszulki od nich, są świetne :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno spokojnie każdy coś znajdzie na ciekawy prezent, koszulki z nadrukami to duże pole manewru. Tak na stronie https://hft71.pl/ znajdziecie firmę zajmującą się produkcją takich koszulek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...