poniedziałek, 11 maja 2020

Wiosenne zakupy w sklepie Dresslily

Wiosenne zakupy w sklepie Dresslily

Dresslily to jeden ze sklepów, który stale odwiedzam w poszukiwaniu ubrań innych niż dostępne w naszych sieciówkach. Co do jakości, jest generalnie tak samo. Można trafić rzeczy świetne gatunkowo, można również nabyć te nieco gorsze. Jak wszędzie. Tym razem kolejny raz mi się udało i jestem z zakupów usatysfakcjonowana pod względem ich jakości.

Zamówiłam niebieską kurtkę oraz białą bluzkę - świetnie zdobioną koronką. Obie rzeczy są naprawdę fajne. 



Jeśli macie ochotę na zakupy w sklepie Dresslily pamiętajcie o nielimitowanym kuponie - 22% na zakupy. Wystarczy, że w koszyku wpiszecie : GBJKNO

 22% unlimited Discount code: GBJKNO - koniecznie sprawdźcie :


Znacie sklep Dresslily? Robicie w nim zakupy?

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna biała koszulka, wydaje się w sam raz na lato !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy. Strasznie podoba mi się fason i kolor kurtki. Sama z chęcią bym taką nosiła. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...