środa, 5 sierpnia 2020

Nowości ze sklepu Femmeluxefinery.co.uk

Nowości ze sklepu Femmeluxefinery.co.uk

W dzisiejszym poście chcę Wam napisać parę słów o sklepie Femmeluxefinery Ciekawa jestem czy już o nim słyszałyście? Zdecydowałam się na kolejne zakupy. Przesyłka przyszła do mnie w trybie ekspresowym, dokładnie i starannie zapakowana. Zamówione przeze mnie ubrania są takie same jak na zdjęciach,  mają całkiem dobrą jakość. Tkaniny są porządne, nie mechacą się podczas użytkowania.

Sklep ten w swojej ofercie ma szeroki wybór ubrań dla kobiet takich jak sukienki, swetry, dresy, topy, kostiumy kąpielowe, buty  i wiele innych rzeczy na przykład : trousers, corset dress, black lace bodysuit, jeans. Na stronie znajdziecie ubrania w rozmiarach 8-14. Czyli w polskich rozmiarach 34-44. Niektóre ubrania będą dobre dla osób noszących większy rozmiar. Cały asortyment sklepu posegregowany jest kategoriami.  Na przykład sukienki są posegregowane według stylów, kolorów czy według okazji. Gdy szukacie sukienki na wesele czy imprezę wystarczy tylko kliknąć w odpowiednią kategorię.

Dzisiaj chcę Wam pokazać co takiego zamówiłam : dwa takie same t-shirty - jeden niebieski, drugi kremowy oraz czarny komplet - spodnie i bluzka z prążkowanego materiału. 


Dajcie znać czy znacie ten sklep?

3 komentarze:

  1. Znam tylko z blogów i Instagrama bo ostatnio wszędzie go widać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam styczności z tym sklepem, ale dużo o nim czytałam na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ciuszki, ja lubię bardzo ten sklep :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...