wtorek, 4 sierpnia 2020

Zakupy w sklepie Dresslily

Zakupy w sklepie Dresslily

Dresslily to jeden z moich ulubionych sklepów on-line, gdzie można znaleźć ubrania inne, niż wszystkie dostępne w naszych sieciówkach. Mam zaufanie do tego sklepu, ponieważ nigdy nie zawiódł mnie ani pod względem wysyłki - która zawsze jest ekspresowa, ani pod względem jakości odzieży, którą oferuje. Tu wypada również całkiem ok.

Dzisiaj chcę Wam pokazać najnowsze moje zakupy. Zamówiłam czerwony sweterek : Cowl Neck Horn Button Sweater i płaszczyk : Faux Fur Hooded Horn Button Coat . Obie rzeczy w tej samej kolorystyce - jakościowo ok, rozmiarem też odpowiednie względem zamieszczonych na stronie tabeli z wymiarami.

Korzystając z kuponu GBJKNO otrzymacie 22 % RABAT na swoje zakupy.

Pamiętajcie tylko o wpisaniu go w okienko Waszego koszyka. Serdecznie polecam Wam sklep Dresslily - ponieważ można znaleźć w nim naprawdę ciekawe rzeczy za niewielkie pieniążki.



Znacie sklep Dresslily? Robicie w nim zakupy?

8 komentarzy:

  1. Ten płaszczyk bardzo mi się podoba, uwielbiam taki kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i czasem zdarza mi się coś zamówić. Twój płaszczyk mi się bardzo podoba, chociaż sobie wybrałabym inny kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne nowości, mam podobną kurteczkę do tej ostatniej

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam sklep z blogów, ale nie robiłam tam zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji korzystać z oferty tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten sklep z postów na blogach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...