niedziela, 31 stycznia 2021

Personalizowana mapa plakat - czyli Twoje indywidualne miejsce na ziemi w wyjątkowym wydaniu Positive Prints

Personalizowana mapa plakat - czyli Twoje indywidualne miejsce na ziemi 
w wyjątkowym wydaniu Positive Prints
 

Czy macie swoje ulubione miejsce na ziemi? Miejscowość, miasto, kraj, z którym związani jesteście emocjonalnie lub sentymentalnie? Może to miejsce jest Waszym marzeniem lub celem życiowej podróży? Myślę, że każdy człowiek ma gdzieś na ziemi miejscówkę do której zawsze chętnie wraca, choćby we wspomnieniach i myślach o miło spędzonym czasie. 
 

Dziś chciałabym Wam pokazać w jaki wyjątkowy sposób można takie nasze ulubione miejsce uwiecznić i zawsze mieć je przy sobie, choćby symbolicznie. 
 
W Positive Prints zaprojektujecie plakaty personalizowane : personalizowaną mapkę Waszego miejsca, dodacie szczegóły, współrzędne geograficzne, własny opis i tym podobne elementy. Mapę tworzy się w bardzo prosty sposób, korzystając z intuicyjnego kreatora zamieszczonego na stronie sklepu. Do wyboru mamy kilka szablonów i stylów mapy, możemy również samodzielnie dostosować kolorystykę pod nasze indywidualne preferencje.
 

Mapkę wydrukować możemy w formie plakatu, obrazu w ramie lub na płótnie, a także w formie poduszki. To świetny i bardzo oryginalny element wystroju nowoczesnego wnętrza. Niespotykany, wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju.

W życiu ważne są tylko chwile i momenty. Ulotne jak mgła, zapadają w pamięci, jednak z roku na rok bledną i nie mamy na to wpływu. Dobrym sposobem na zapisanie ich na trwałe i oznaczenie ich lokalizacji jest właśnie tego rodzaju pamiątka. To świetny i nowoczesny element wystroju modnego wnętrza. Prawdziwy hit instagramowych fotek z całego świata. 
 
Dzięki Positive Prints w dowolnej chwili każdy może stworzyć sobie swój indywidualny plakat. Sklep korzysta z OpenStreetMap, dzięki czemu mapka ma bardzo dokładną i precyzyjną lokalizację, nawet jeśli wybieramy malutką miejscowość. 
 

Ja zdecydowałam się na uwiecznienie tego, co dla mnie bardzo cenne - czyli gór. Wychowałam się w górach, sentymentalnie zawsze będą w moim sercu, dlatego też na moim obrazie zlokalizowałam Karkonosze, a symbolem serca oznaczyłam ich najwyższy szczyt : Śnieżkę. 
 

Nie czuję się jakoś specjalnie związana z jakimś miastem, choć muszę przyznać, że te "miejskie" mapki są dużo ciekawsze niż moja, ze względu choćby na infrastrukturę drogową. Tworząc plakat sprawdzałam sobie przykładowo plakat mapa miasta Paryża i wyglądało to naprawdę niesamowicie. Moja górska mapka jest pod tym względem uboga, bo jej podgląd to tylko kilka pieszych szlaków, lasy i skały - jednak dla mnie stanowią one wartość największą.
 

Moja mapka to drukowany plakat w ramie. Do wyboru mamy kilka wersji kolorystycznych ram oraz różne formaty, wielkości wydruku i ich orientację : poziomą lub pionową. Możemy zdecydować się na wydruk prostokątny lub kwadratowy. Sama mapka może mieć formę prostokątną (tak jak u mnie), a może być także wydrukiem w kształcie serca - wszystko zależy od tego, jak zaprojektujemy ją w kreatorze. Jakość wydruku jest bardzo wysoka. Plakat wydrukowany jest na grubym, matowym papierze.
 

Ramę wyposażono w wieszaki montażowe, dzięki którym łatwo zamontować obraz na ścianie. Jeżeli chodzi o jakość produktu - nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko w najwyższym standardzie. Obsługa sklepu i realizacja zamówienia również : szybko, sprawnie, konkretnie. Przesyłka wysłana ekspresowo, odpowiednio zabezpieczona przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie. 
 

Personalizowana mapa plakat z Positive Prints to fajny gadżet dla każdego. Sentymentalna pamiątka na ścianie już zawsze podkreśli wyjątkowość danego miejsca, chwili, czy momentu naszego życia. To także oryginalny i ponadczasowy pomysł na prezent dla bliskich nam osób. To dobry sposób na upamiętnienie wspólnej podróży lub przywołanie wspomnień z miejsca bliskiego sercu. To także wyjątkowa dekoracja do każdego, nowoczesnego mieszkania.
 
Słyszałyście już o personalizowanych mapkach Positive Prints? 
Jak Wam się podobają?

6 komentarzy:

  1. Fajny jest taki plakat, przywołuje mile wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie slyszałam o tym, ale przyznam, że prezentuje się to genialnie! :)

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny plakat
    podoba mi się jego prostota

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie to wygląda! <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o takich plakatach, ale u mnie jest to opcja do rozważenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukam prezentu dla brata który ,,wszystko ma,,. Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...