sobota, 2 stycznia 2021

Zimowe nowości ze sklepu Dresslily

 Zimowe nowości ze sklepu Dresslily 

Witam Was serdecznie w Nowym Roku 2021. Mam nadzieję, że będzie to udany rok i dużo lepszy i łatwiejszy niż poprzednik. Życzę Wam tego z całego serca. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać bardzo udane nowości zakupowe ze sklepu Dresslily, które niedawno do mnie dotarły. 

Tym razem postawiłam na bardzo uniwersalne ubrania i zamówiłam mega cudny płaszczyk z futrzanym kapturem i azteckim wzorem. Jest to bardziej taka jesienna narzutka lub sweterek. Śliczny! Futerkiem wykończono także rękawy. Bardzo jestem z niego zadowolona.

 


Drugą rzeczą jest różowa, wełniana czapka. Posiada ona dziurkę na czubku głowy - można przez nią wypuścić kucyka włosów. Czapka jest troszkę mała na moją głowę, ale za bardzo mnie to nie dziwi - bo z reguły tak mam, jak kupuję nakrycia.

Trzecią zamówioną rzeczą z Dresslily jest czarny sweter zapinany klamrą z asymetrycznym dołem. Bardzo fajny, dobrej jakości i taki cieńszy - nie utrudnia noszenia okryć wierzchnich.


 

W Dresslily obowiązuje darmowa dostawa na cały świat przy zakupach powyżej 45$ 
(Free Shipping for orders over $45.00)

 Mam dla Was 22% kod rabatowy na zakupy w sklepie Dresslily. Wystarczy, że w swoim koszyku wpiszecie GBJKNO

 22% unlimited Discount code: GBJKNO

 Dresslily’s  Women’s Fashion

 
Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...