niedziela, 14 lutego 2016

Biokap Kapsułki Przeciw Wypadaniu Włosów dla Kobiet

 Biokap Kapsułki Przeciw Wypadaniu Włosów dla Kobiet
- opinia o produkcie


Kapsułki Biokap Przeciw Wypadaniu Włosów dla Kobiet otrzymujemy w ładnym, kartonowym opakowaniu. Zawartość jednego to 60 brązowych kapsułek w żelowej otoczce. Dzięki niej, łatwo jest je połykać i nie sprawiają żadnych niepożądanych skutków ubocznych. Kapsułki Biokap są bezzapachowe. Zalecane dawkowanie to 1 tabletka rano, 1 wieczorem. Opakowanie suplementu wystarcza na miesiąc kuracji. 


Cena : około 50 zł
Dostępność : Apteki


Co obiecuje producent? :
O nadmiernej utracie włosów u kobiet decyduje wiele czynników. Najczęstsze to stres, zmiana pór roku, zbyt radykalne zabiegi fryzjerskie, wahania hormonalne, nieprawidłowa dieta. BIOKAP Anticatuda Donna został opracowany wyłącznie z myślą o kobietach. Zawiera Proso, Skrzyp Polny, Dzięgiel Chiński, Izoflavony z Soi, cynk, selen, miedź, witaminy (A, E, B12, kwas foliowy i biotynę) oraz L-Cystynę, L-Metioninę, PABA i kwas foliowy.


Skład :


Biotyna -
należy do grupy witamin z grupy B. Jest istotna do zachowania prawidłowego metabolizmu energetycznego i makroskładników odżywczych. Ważna dla zdrowia włosów i skóry.
L-Cystyna - aminokwas, zbudowany z dwóch molekuł L-cysteiny, jest jednym z podstawowych budulców włosa, organizm nie jest w stanie go sobie sam wytwarzać.
L-Metionina - aminokwas, który stanowi materiał budulcowy włosów. Musi byc dostarczany do organizmu z pożywieniem
Skrzyp - działa pozytywnie na skórę i włosy
Cynk - bierze udział w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym, wpływa na zdrowie skóry, włosów i paznokci
Selen - przeciwutleniacz, pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym. Pomaga zachować zdrowe włosy i paznokcie
Miedź - pozytywnie wpływa na pigmentację skóry i włosów oraz na utrzymanie tkanki łącznej. Jest antyoksydantem.
Witamina C - pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania skóry oraz pomaga chronić komórki przed stresem oksydacyjnym.
Beta-Karoten - karotenoid, źródło witaminy A która sprzyja zachowaniu dobrej kondycji skóry
Dzięgiel chiński - pomaga chronić komórki przed niszczącym działaniem wolnych rodników.



Co zauważyłam w trakcie regularnej suplementacji? :

Skład tabletek Biokap przedstawia się naprawdę obiecująco. Mało kiedy znajdziemy suplement o podobnych właściwościach. Cenowo jednak, jest to dosyć kosztowna kuracja, co niestety trzeba podkreślić.
Regularne przyjmowanie suplementu Biokap sprawiło, że moje paznokcie stały się mocniejsze i szybciej urosły. Cera nie sprawia mi żadnych problemów - jest mocno znormalizowana. Najważniejsze jednak jest to, co stało się z włosami. Na głowie pojawiła się cała masa nowych włosków (baby hair), które wyrastają spod grzywki :)  i choć włosy w tym miesiącu jakoś bardziej mi wypadają niż w grudniu, to jednak fajnie jest widzieć nowo odrastające kłaczki na linii czoła.


Myślę, że jest to między innymi zasługa suplementu Biokap. Nie będę tu wymyślać i koloryzować, że włosy stały się mocne, sprężyste i są oznaką zdrowia - bo takie rzeczy nigdy nie dzieją się ekspresowo. Wiem jednak, że na czubku głowy pojawiło się ich trochę więcej - i to jest fakt. 


 Więcej o produktach Biokap przeczytacie bezpośrednio na stronie producenta 
lub na profilu facebookowym

Znacie suplement diety Biokap? Zainteresował Was?

27 komentarzy:

  1. Nie miałam z tym styczności :) Mi CP w zupełności zawsze wystarczał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład wygląda super, ale cena nieco wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ich kolor wygląda mało apetycznie, ale najważniejsze jak działają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię jesc tabletek, ale skład mają dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam suplement MERZ SPEZIAL i mam nadzieję,że pomoże mi z pazurami,bo ostatnio są słabsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym co piszesz, ale nie stosowałam jeszcze.

      Usuń
  6. póki co nie mam problemu z wypadaniem włosów, na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę po raz pierwszy, nawet mogłabym się skusić, mimo, że rzadko kiedy sięgam po suplementy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaką masz teraz śmieszną fryzurkę :) Jak zwiążesz włosy w kucyk? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w końcu muszę się na jakieś zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ma fajny skład:) I efekty ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne bejbiki Kochana :)Faktycznie fajny sklad :) Buziaki :*!

    OdpowiedzUsuń
  12. kucze przydały by mi sie takie kapsułki./ ostatnio włosy mi strasznie wypadaja ehh

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie takie specyfiki nie działają, wypadanie włosów ograniczył mi szampon.

    OdpowiedzUsuń
  14. zażywałam daje świetne efekty

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym sprawdziła czy mi pomoże....

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupiłam tabletki z Biokap po zimie :) I uważam, że są dobre. Wiadomo, że od razu nie ma nic. Trzeba wytrwałości i regularności w stosowaniu. Po miesiącu dokupiłam jeszcze szampon i moje włosy teraz wyglądają w końcu dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...