wtorek, 28 marca 2017

Nowości z Romwe : bluza w haftowane róże i wiązany sweter

Nowości z Romwe :
 bluza w haftowane róże i wiązany sweter

Piękna pogoda powróciła do Polski. Mam nadzieję, że zostanie tutaj jak najdłużej :) Od kilku dni za oknem tylko i wyłącznie słońce, a temperatury idą do góry. W mojej okolicy wiosna jest jeszcze naprawdę mocno uśpiona. W piątek byłam we Wrocławiu i tam już wszystko kwitnie. Przynajmniej miesiąc różnicy pogodowej. Góry to jednak zimna i wietrzna strona Polski. Panuje tu bardziej surowy klimat. Wczoraj udało mi się zrobić zdjęcia nowości ze sklepu Romwe i chciałam Wam je dzisiaj zaprezentować.

Pierwsza rzecz to szara bluza z ozdobnymi haftami czerwonych róży. Takie kwiaty to hit tego sezonu. Sama bluza jest bardzo prosta i zwykła, a czerwone różyczki dodają jej uroku.

Druga rzecz to wiązany sweter w militarnym kolorze. Te wiązania były strasznie modne jesienią i zimą. Skusiłam się na niego głównie przez kolor. Nie miałam w swojej szafie nic w takiej wojskowej zieleni, brązie? Ciężko nawet określić :) Sweter ma oversize'owy fason i jest bardzo wygodny. Wiązania można sobie dowolnie regulować.



--- ROMWE ---

Bluza z różami : KLIK
Sweter z wiązaniem : KLIK

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

19 komentarzy:

  1. Sweterek z wiązaniem super:-)
    Zapraszam do siebie
    http://testujacarodzina.eu/hbhb/odziez/230-wiosenna-wishlista-z-newchic

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała jest ta bluza, buty też rewelacja :)
    Kliknięte - klikniesz u mnie w najnowszym poście? :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zauroczona takimi haftami i wszedzie szukam spodni z nimi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się motyw róży na bluzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach przydałaby mi się taka bluza na rower :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno też zamówiłam sobie tą bluzę, świetna jest :)
    Poklikałam w linki, jak możesz kliknij u mnie w jednym z ostatnich wpisów, również z nowościami z romwe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza z haftem jest fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja bardzo wiosenna :) brązowy sweter jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluza z haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwie rzeczy fajne, poklikałam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te hafty mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne są te hafty na bluzie :) I kolor ładny, mysi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...