sobota, 26 sierpnia 2017

Ronney - Przegląd mocnych lakierów do włosów

Ronney - Przegląd mocnych lakierów do włosów


Lakiery do włosów oraz inne kosmetyki do stylizacji są mi właściwie zbędne. Używam je naprawdę sporadycznie, ponieważ mam cienkie i słabe włosy i takie środki je po prostu niszczą. Staram się stosować je tylko i wyłącznie wtedy, kiedy muszę. Jednak moja bratowa czy brata syn bardzo chętnie je stosują. Oboje mają krótkie włosy i właśnie lakiery najlepiej potrafią je zdyscyplinować, utrwalić wymodelowaną fryzurę. Sprawdzają się lepiej niż żele do włosów czy pianki.


Poprosiłam więc aby przetestowali lakiery Ronney w kwestii skuteczności i trwałości. Za chwilę napiszę Wam jaka jest ich opinia. Na początku jednak kilka słów o tych produktach.


"Ronney to marka z Wielkiej Brytanii. Produkty marki Ronney to kwintesencja angielskiego stylu, gdzie inspiracją był indywidualny i nieco ekscentryczny szyk prosto z londyńskiej ulicy. W ofercie znaleźć można profesjonalne kosmetyki najwyższej jakości do stylizacji włosów. Wybierając lakiery do włosów od Ronney masz pewność że Twoja stylizacja będzie zawsze zachwycająca i mega utrwalona. Wyraź siebie bez ograniczeń, uwolnij swoją kreatywność i ciesz się zawsze super utrwalona fryzurą w każdym stylu."


W ofercie lakierów do włosów Ronney znajduje się aż 8 mocnych lakierów do włosów (5 - stopień utrwalenia) - Extra Strong, każdy o innych właściwościach oraz o różnych zapachach. Zapachy są naprawdę przyjemne, nie duszące - jak to często bywa w przypadku tego typu kosmetyków. Utrzymują się długo na włosach, sprawiając, że włoski pachną nam ładnie przez cały dzień  :)


Rodzaje lakierów Ronney są następujące :

Klasyczny - Lakier do włosów Extra Strong (biały)
Keratina - Odbudowujący lakier do włosów z dodatkiem keratyny (zielony)
L-Arginina - Wzmacniający lakier do włosów przeciw wypadaniu włosów (fioletowy)
Energizing - Energetyzujący lakier do włosów z olejkiem z Babassu (pomarańczowy)
Vitamin Complex - Rewitalizujący lakier do włosów z dodatkiem witamin (różowy)
Moisturizing - Nawilżający lakier do włosów z dodatkiem kwasu hialuronowego (niebieski)
Multi fruit - Regenerujący lakier do włosów z dodatkiem kwasów owocowych (żółty)
Macadamia oil - Wzmacniający lakier do włosów z olejkiem z orzechów makadamia (brązowy)

Wszystkie wersje znajdziecie tutaj :


Sugerując się kolorami napisów na opakowaniach, poniżej możecie zapoznać się ze składem każdej wersji lakierów :


Składy klasyczne dla lakierów do włosów - na początku alkohol denaturowany, który ostatecznie przy częstym stosowaniu może wysuszać włosy. Najfajniejszy skład ma chyba wersja różowa - Vitamin Complex - Rewitalizujący lakier do włosów z dodatkiem witamin - znajdziemy tu witaminy z grupy B, witaminę A, olej z nasion róży rdzawej oraz biotynę.


Jakie są lakiery Ronney w praktyce?

Jeżeli chodzi o utrwalenie fryzury - Ronney sprawdza się idealnie. Włosy nawet po kilku godzinach są w takiej samej formie, do której doprowadziliśmy je podczas układania. Nic się nie rozwala. Lakier bardzo dobry na wszelkie imprezy, gdzie ciężko utrzymać jest włosy w określonej formie. 


Lakier nie skleja i nie obciąża włosów - co jest domeną większości tego typu produktów. Po zastosowaniu Ronney włosy są sprężyste i względnie miłe w dotyku. Nie przypominają suchej skorupki. 

Dzięki wygodnemu atomizerowi lakier nie pyli, nie jest duszący, nawet podczas używania go w małych pomieszczeniach. Szybko schnie na włosach, nie trzeba tracić czasu, by fryzura się utrwaliła.


Lakiery Ronney są bardzo wydajne, mają spore pojemności (nawet 1000 ml w jednej tubie) i nie należą do drogich. Za lakier o pojemności 750 ml zapłacimy około 15 zł. Moim zdaniem cena jak najbardziej przyzwoita. Jeśli używacie tego typu produktów to myślę, że warto je sprawdzić. Bratowa jest zadowolona a syn mojego brata wręcz bardzo :)

Znacie kosmetyki Ronney? 
Zaciekawiły Was te lakiery do włosów?

8 komentarzy:

  1. wielkie, ja w ogóle nie używam niczego do stylizacji. kiedyś sięgałam po pianki a teraz już niczym nie utrwalam włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też zaniechałam stosowania tego typu produktów. Mam słabe włosy - szkoda ich męczyć dodatkowo. Niedługo wybieramy się na wesele z mężem, to pewnie użyję - ale to tylko okolicznościowo. Przy dłuższych włosach są w sumie nie potrzebne, gorzej jak ktoś nosi krótką fryzurkę, to w zasadzie przydają się bardzo wtedy.

      Usuń
  2. mam je i o dziwo nie sklejają włosów
    o ile nie przepadam za lakierami, te uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używam lakierów do włosów na co dzień, tylko sporadycznie, ale wiem że ciężko jest znaleźć dobre produkty w tym temacie (które by utrwalały na długo)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tych lakiersch :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te lakiery ale dopiero co zaczęłam je testować :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...