poniedziałek, 20 lipca 2020

Nowości ze sklepu Femmeluxefinery.co.uk

Nowości ze sklepu Femmeluxefinery.co.uk 

W dzisiejszym poście chcę Wam napisać parę słów o sklepie z  ubraniami Femmeluxefinery. Ciekawa jestem czy już o nim słyszałyście? 

Złożyłam w nim kolejne zamówienie na kilka ubrań. Przesyłka przyszła do mnie w trybie ekspresowym, dokładnie i starannie zapakowana. Zamówione przeze mnie ubrania są takie same jak na zdjęciach  mają całkiem dobrą jakość. Tkaniny są porządne, nie mechacą się podczas użytkowania.

Sklep ten w swojej ofercie ma szeroki wybór ubrań dla kobiet takich jak sukienki, swetry, dresy, topy, kostiumy kąpielowe, buty  i wiele innych rzeczy na przykład domowe dekoracje, gadżety, czy też wyjątkowe wycieraczki do domu : https://wycieraczki.biz/

Na stronie znajdziecie ubrania w rozmiarach 8-14. Czyli w polskich rozmiarach 34-44. Niektóre ubrania będą dobre dla osób noszących większy rozmiar. 

Cały asortyment sklepu posegregowany jest kategoriami. Na przykład sukienki są posegregowane według stylów, kolorów czy według okazji. Gdy szukacie sukienki na wesele czy imprezę. Wystarczy tylko kliknąć. Podobnie jest z innymi kategoriami.

Dzisiaj chcę Wam pokazać co takiego tym razem zamówiłam : różowy komplet - dwa czarne komplety i czarny t-shirt z napisem "No bad vibes".



Znacie ten sklep? Zainteresował Was?

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...