czwartek, 20 listopada 2014

Receptury Babuszki Agafii, MUSZKATOŁOWE gęste masło do ciała - odżywcze

Receptury Babuszki Agafii, MUSZKATOŁOWE gęste masło do ciała - odżywcze
 - opinia o produkcie


Masło zamknięte jest w pięknym, okrągłym pudełeczku, z zakręcaną pokrywką. Pod pokrywką również znajduje się plastikowe zabezpieczenie, które daje pewność, że nikt przed nami nie używał kosmetyku. Konsystencja masła jest dosyć "sztywna" , klarowna i zbita - charakterystyczna dla produktów naturalnych. Mimo "sztywnej" konsystencji masło bardzo łatwo rozprowadza się na skórze, szybko się wchłania i jest bardzo wydajne. Kolor masła jest jasno oliwkowy a zapach obłędny, delikatnie kwiatowy.




Pojemność : 300 ml
Zawiera 100% naturalnych składników

Co obiecuje producent?
Muszkatołowe masło stworzone dla intensywnego odżywienia i intensywnej regeneracji suchej i zmęczonej skóry. Naturalne oleje o wysokiej aktywności biologicznej uzupełniają brakujące składniki odżywcze, normalizują procesy metaboliczne, dzięki czemu skóra po jego użyciu będzie miękka, gładka i zadbana.Olej z gałki muszkatołowej stymuluje odnowę komórek skóry. Organiczny olejek z dzikiej róży – źródło witamin, nawilża i tonizuje, zwiększa elastyczność i wyrównuje koloryt skóry.Olej z zarodków pszenicy bogaty jest w witaminę E, wygładza i zmiękcza skórę.Karminowy goździk kropkowany zawiera kwas askorbinowy, karoten i saponiny, posiada właściwości oczyszczające i przeciwzapalne.



Skład :
Aqua, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Triticum Vulgare Germ Oil (wheat germ oil), Glycerin, Organic Rosa Canina Fruit Oil (organic rosehip oil), Dianthus Deltoides Flower Extract (extract of clove-Travianko carmine), Cetearyl Glucoside, Myristica Fragrans (Nutmeg ) Kernel Oil (white nutmeg oil), Xantan Gum, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.



PLUSY PRODUKTU :
+ Bogaty, wartościowy i naturalny skład,
+ Przepiękny zapach,
+ Bardzo dobre właściwości nawilżające : pozostawia skórę nawilżoną bardzo długo (wieczorem biorąc kąpiel, po nocy, rano moja skóra jeszcze nie jest wysuszona i pięknie pachnie tym masełkiem),
+ Zapach masła utrzymuje się na skórze powyżej 12 godzin - nawilżenie także.
+ Skóra jest gładka i miła w dotyku,

Podsumowując : Masło muszkatołowe wywarło na mnie niesamowite wrażenie. Tym bardziej, że jest to mój pierwszy kontakt z kosmetykami rosyjskimi, ponieważ dostępność stacjonarna produktów w moim mieście nie istnieje. Rozumiem już skąd bierze się fascynacja rosyjskimi kosmetykami w blogosferze. Masło jest rewelacyjne, cudownie nawilża skórę, odświeża, nadaje jej piękny zapach. Polecam Wam ten produkt z czystym sumieniem - ja w pełni się w nim zakochałam. Bardzo chętnie sprawdzę kolejne tego typu produkty.


Masło otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem BioEMA.
Jest to sklep mający w ofercie multum kosmetyków naturalnych,ekologicznych i organicznych 
w bardzo atrakcyjnych cenach. 
Znajdziecie w nim zarówno kosmetyki rosyjskie, niemieckie ale także indyjskie.

Masełko kupić możecie TUTAJ w cenie 16 zł
Pełną ofertę kosmetyczną znajdziecie bezpośrednio w sklepie 
http://bioema.pl/
Zapraszam Was również na fanpage sklepu :
BioEMA

Znacie masło muszkatołowe Babuszki Agafii? Co myślicie o rosyjskich kosmetykach? 
Miałyście z nimi do czynienia? Może macie jakiś ulubiony? Piszcie co to takiego.

41 komentarzy:

  1. Niestety, nie dałabym rady pewnie używać ze względu na zapach, jeśli pachnie gałką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie pachnie gałką :))) Pachnie ślicznie, zapach tego masełka jest cudowny i zostaje na skórze bardzo długo.

      Usuń
  2. Calkiem niska cena jak na taki produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle odkrywam nowe produkty Babuszki Agafii, ale masła żadnego jeszcze nie miałam - pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze styczności z rosyjskimi kosmetykami, a o tym masełku pierwsze słysze. Cena jak na taki produkt jest bardzo niska, recenzja pozytywna, więc może warto spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno je zakupię, miałam inną wersje masełka z tej serii, amarantowe i było świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go nigdy w życiu ale na pewno kupię sobie.

    http://monicabelle.blogspot.com/2014/11/black-coat-sheinside-orange-dress-2.html
    Poklikasz w link Sheinside w tym poście ! Dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak sprawdziłoby się u mnie. Rosyjskich kosmetyków też nie mam nigdzie stacjonarnie, dobrze, że spory wybór jest w sieci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Choć marzy mi się stacjonarny sklep!

      Usuń
  8. Uwielbiam te rosyjskie kosmetyki,chociaż muszę przyznać,że żadnego balsamu, czy masła do ciała jeszcze nie miałam. Natomiast to, czego próbowałam absolutnie mnie zachwyciło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, pokochałam rosyjskie kosmetyki!

      Usuń
  9. Nie stosowałam masła do ciała ale muszę wypróbować =)

    http://luxwell.blogspot.com/2014/11/2.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam niesamowita ochote wyprobowac to maselko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja interesowałam się czarnym mydełkiem na włosy z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masełko wygląda na niezwykle treściwe.

    P.S. Twój blog pięknie się zmiania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam jeszcze kosmetyków rosyjskich, ale o tym maśle słyszałam i jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem mega ciekawa tego zapachu, ale na pewno też bardzo bym polubiła to masło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że znów masz coś fajnego !

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuszą mnie te rosyjskie kosmetyki, lecz nie poznałam ich jeszcze, może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. no własnie jestem ciekawa zapachu...nigdy nie miałam kosmetyku o tym zapachu. hmm może się skusze:)
    Pozdrawiam i do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam amarantowe masło z tej serii i już czaje się na następne.. muszkatołowe np :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzy mi się wypróbowanie rosyjskich kosmetyków :) Produkt wygląda bardzo zachęcająco, pewnie również dzięki zasłudze fajnych fotografii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...