poniedziałek, 2 lutego 2015

Safira, Balsam do ciała z kolagenem i kwasem hialuronowym

Safira, Balsam do ciała z kolagenem i kwasem hialuronowym
 - opinia o produkcie


Safira Balsam z kolagenem zamknięty jest w małą, zgrabną, białą buteleczkę z pompką o pojemności 400 ml. Dozowanie produktu przy pomocy pompki jest bardzo wygodne i wpływa na dużą wydajność produktu. Kształt buteleczki też bardzo mi się podoba, ponieważ nie zajmuje wiele miejsca na toaletce i prezentuje się bardzo dobrze. Balsam jest koloru białego o łagodnym, przyjemnym zapachu. Wchłania się troszkę długo w skórę, jednak jego efekt nawilżenia i ujędrnienia utrzymuje się dosyć długo. Z reguły po wieczornej kąpieli i użyciu balsamu do ciała, rano nie widzę już jego efektów. W przypadku Safiry jest inaczej. Rano skóra jest jeszcze mocno nawilżona i ujędrniona oraz intensywnie pachnie.


Pojemność : 400 ml
Cena : 36,90 zł
Dostępność :  SAFIRA ( 2 warianty sprzedaży) :

Kosmetyki firmy SAFIRA dostępne są dla zarejestrowanych Klientów i na stronie www.safira.pl zakupy są możliwe wyłącznie po zalogowaniu – login otrzymuje Klient po rejestracji. Dodatkowo dzięki rejestracji otrzymuje się dodatkowe rabaty, promocje oraz możliwość tańszych zakupów. 
Kosmetyki te można również zakupić na stronie Safira Zakupy www.safirazakupy.pl w cenach katalogowych bez konieczności rejestracji.


Co obiecuje producent? :
Zawiera kolagen i elastynę, które zatrzymują wilgoć w skórze, ujędrniają i przywracają jej sprężystość. Poprawia kondycję skóry suchej! Ekskluzywny balsam do intensywnej pielęgnacji całego ciała. Zawiera naturalne białka, które wnikając w skórę zatrzymują wilgoć, ujędrniają i przywracają jej sprężystość. Dzięki odpowiednio dobranemu zestawowi składników balsam jest bardzo dobrze wchłaniany przez skórę. Gliceryna działa zmiękczająco i nawilżająco. Prowitamina B5 i wyciąg z aloesu łagodzą podrażnienia i przyśpieszają procesy regeneracji naskórka.
Luksusowy olej awokado bogaty w witaminy i składniki odżywcze, zapewnia skórze właściwy poziom nawilżenia i odżywienia. Olej z makadamii ujędrnia i uelastycznia zwiotczałą skórę. balsam w sposób widoczny poprawia kondycję skóry, ujędrnia ją, uelastycznia, regeneruje i wygładza. Chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych i utratą wilgoci. Odczyn balsamu równy pH 5,5 wzmacnia naturalny, kwaśny płaszcz ochronny skóry.
 


Skład :
Cyclomethicone, Paraffinum Liquidum, Macadamia Ternifolie Seed Oil, Persea Grattissima Oil, Glicerin, Glicerin Stearate, Ceteareth-20, Ceteareth-12, Cetearyl Alkohol, Cetyl Palminate, Dimenthicone, Soluble Collagen, Elastin, Dexpanthenol, Aloes Barbadiensis Extract, Sodium Hyalurinate, Disodium Edta, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Cetric Hyaluronate, Disodium Edta, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Parfume

Skład balsamu jest bardzo bogaty w odżywcze olejki , które ulokowane są zaraz na początku składu - co świadczy o ich dużej ilości w balsamie. Dodatkowo mamy tu glicerynę, kolagen, elastynę, kwas hialuronowy oraz sok z aloesu. Wszystkie te składniki zapewnią naszej skórze dogłębne nawilżenie, jędrność i elastyczność. Niektórym będzie przeszkadzała parafina w składzie - wiem,że niektóre z Was jej unikają.


PLUSY PRODUKTU :
+ Natychmiastowo wchłania się w skórę,
+ Ekstremalnie nawilża skórę,
+ Ekstremalnie ujędrnia,
+ Zapach utrzymuje się długo na skórze,
+ Skóra jest miękka, aksamitna, miła w dotyku,
+ Łagodzi podrażnienia,
+ Regeneruje naskórek,
+ Jest bardzo wydajny,
+ Wygodna, higieniczna aplikacja.

Podsumowując : Jeżeli szukacie silnego nawilżenia i ujędrnienia balsam kolagenowy Safiry będzie dla Was idealny. Ja jestem z niego bardzo zadowolona. Jedną z największych jego zalet według mnie jest ekspresowe tempo wchłaniania się. Nie przepadam za balsamami, które muszę wcierać pół godziny w skórę. Ten balsam sprawia, że chętnie sięgam po niego przy codziennej pielęgnacji - jest szybki w użyciu :) Dodatkowo pozostawia skórę nawilżoną i zabezpieczoną przed nadmiernym wysuszeniem, gładką, miłą w dotyku i pięknie  pachnącą. Urzekł mnie bardzo - rewelacyjny polski produkt. Polecam - kolejny przyjemny kosmetyk od firmy Safira.


Kupić możecie go TUTAJ
  Więcej informacji uzyskacie na stronie producenta SAFIRA
oraz na profilu facebookowym SAFIRA CLUB 

Zainteresował Was ten balsam? Jaki jest Wasz ulubiony balsam do ciała?

29 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie dostanę ich stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd jesteś? Sprawdzałaś dystrybutorów regionalnych w Twojej okolicy? Na profilu facebookowym Safiry została ostatnio uaktualniona lista. Można wtedy kupić stacjonarnie po niższych cenach :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie opakowania w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie ,że jest wyposażony w pompkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny świetny produkt tej marki widzę u Ciebie. Ale Ty kusisz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, fajny :) działanie i opakowanie mnie bardzo przekonują do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne działa! Ja obecnie mam jeżynowy z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne działa! Ja obecnie mam jeżynowy z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety jeszcze mojego ulubieńca nie znalazłam :( A ten wydaje się być świetny, ale cena troszkę odrzuca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pojemność jest dwa razy większa niż w standardowych balsamach - bo 400 ml nie 200 ml - stąd też cena wydaje mi się normalna.

      Usuń
  9. Nie znam nawet tej marki a szkoda bo widać, że balsam mają rewelacyjny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda zachęcająco. Lubię takie "czyste", nieprzesadzone opakowania. Muszę szybciutko zużyć to co mam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już samo opakowanie mi się podoba, bo ma pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne opakowanie :) Może kiedyś się skuszę, narazie mam 5 otwartych balsamów :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Działanie bardzo zachęcające, ale mnie osobiście odpycha opakowanie. Dla mnie w takim produkcie ważny jest też wygląd a to opakowanie kojarzy mi się z jakimś nijakim mydłem do rąk w płynie. W każdym razie dla osób, które tak bardzie nie zwracają na to uwagi na pewno będzie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście bardzo się podoba - jest proste i nie przesadzone, a dodatkowo wygodne w obsłudze. Ostatnio miałam do czynienia z balsamem od Evree, gdzie zamknięcie było tak malutkie i wkurzające - ciężko było je otworzyć.

      Usuń
  14. Też bardzo nie lubię długo wchłaniających się produktów ;) Chociaż obecnie mam w domu naprawdę spore zapasy balsamów, więc raczej nie będę kupowała niczego nowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze 2 oprócz tego. Zużyję je i dopiero kupię nowe.

      Usuń
  15. Nie znalazłam jeszcze swojego ulubieńca wśród balsamów. Fajnie, że ten ma pompkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...