wtorek, 20 października 2015

BioSilk Hydrating Therapy - Intensywnie nawilżająca odżywka bez spłukiwania

BioSilk Hydrating Therapy - Intensywnie nawilżająca odżywka bez spłukiwania
- opinia o produkcie 


BioSilk Hydrating Therapy - Intensywnie nawilżająca odżywka bez spłukiwania zamknięta jest w białej, plastikowej buteleczce z atomizerem. Odżywka ma kolor biały, konsystencję wodnistą i bardzo ładny zapach, który utrzymuje się na włosach do kolejnego mycia. Sprawia,że pachną one świeżo i bardzo przyjemnie. Odżywka jest w zasadzie płynna, jednak nie jest przezroczysta.


Pojemność : 207 ml
Cena : 27 zł
Dostępność : www.bosco-design.com.pl



Co obiecuje producent? :
BioSilk Hydrating Therapy Pure Moisture Leave In Spray - Intensywnie nawilżająca odżywka bez spłukiwania chroni włosy przed utratą poziomu nawilżenia oraz ich skręcaniem przez zamkniecie zewnętrznej struktury włosa. Jedwab i olejek z marakui nadają włosom połysk i chronią przed szkodliwym działaniem promieni UV oraz czynnikami spowodowanymi zanieczyszczonym środowiskiem.


Skład :
Aqua/Water/Eau, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Propylene Glycol, Quaternium-80, Passiflora Edulis Seed Oil , Hydrolyzed Silk, Panthenol, Hydrolyzed Quinoa, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Dimethicone, PCA Dimethicone, Butylene Glycol, Decyl Glucoside, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Potassium Sorbate, Fragrance (Parfum), Butylphenyl Methylpropional , Limonene, Linalool , Hexyl Cinnamal, Geraniol , Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone , Citric Acid.

W składzie widoczny bardzo mocny wygładzacz quaternium-80, kilka bezpiecznych, lekkich silikonów - utrzymujących nawilżenie włosów oraz olej z marakui, hydrolizowany jedwab, pantenol czyli witamina B5 oraz komosa ryżowa, która wykazuje wyjątkowe właściwości zdrowotne i odżywcze, szczególnie w kwestii włosów : wzmacnia i odżywia cebulki włosowe, sprawia,że włosy szybciej rosną, poprawia ich wizualny wygląd i bardzo odżywia. Skład odżywki jest całkiem fajny, bo te najbardziej cenne składniki są już na jego początku - czyli jest ich w odżywce spora ilość.


PLUSY PRODUKTU :
+ Idealne nawilżenie włosów aż po same ich końce,
+ Przepiękny zapach, utrzymujący się na włosach do kolejnego mycia,
+ Zabezpieczenie włosów przed zniszczeniami mechanicznymi (wiatr, słońce, mróz, prostownica, suszarka) - ze względu na obecne w składzie silikony,
+ Natychmiastowa, wizualna poprawa stanu włosów,
+ Włosy zdrowiej wyglądają, są błyszczące, mięsiste w dotyku,
+ Włosy są zdyscyplinowane, nie puszą się, łatwiej je rozczesać, wymodelować a także lepiej się układają,
+ Odżywka jest bardzo wydajna i w tej kwestii jej cena nie jest duża.


Tak moje włosy wyglądają po jej użyciu :



Podsumowując : Odżywka nawilżająca Biosilk to nawilżenie włosów w każdym calu. Bardzo fajna odżywka, która zabezpiecza włosy przed uszkodzeniami, chroni przed odparowywaniem wody z powierzchni włosa - dzięki czemu nie wysuszają się one jak strączki siana. Choć ja nie przepadam osobiście za odżywkami bez spłukiwania (z reguły obciążały moje włosy) - w tej odżywce się zakochałam. Jest rewelacyjna, włosy są po niej sypkie i pełne objętości. Ratunek dla suchych i pozbawionych życia końcówek ! Rewelacja. Szczerze polecam.



 Produkty Biosilk oraz inne, włosowe kosmetyki znajdziecie na stronie ich dystrybutora 
oraz na profilu facebookowym Bosco Design

Znacie tą odżywkę? Zainteresowała Was?

25 komentarzy:

  1. Nie wiem czy w moim przypadku odżywki bez spłukiwania to dobry pomysł, Uściski kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  2. ja obciążenia bym się chyba za bardzo bała

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna się wydaje ta odżywka.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty tej marki średnio się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tą markę :) Miałam kiedyś fioletowy szampon i fajnie się spisał przy blond włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna dla moich włosów się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear! I clicked on your posts

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/autumn-is-officially-here.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywki bez spłukiwania generalnie zawsze obciążały moje włosy - tej jestem ciekawa ale nie wiem czy zaryzykuje by sprawdzić czy i ta mi ich nie obciąży .... Spodobało mi się jej opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaryzykowałabym kupnem tej odżywki,gdybym ją gdzieś widziała w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widuję tą serię w Rossmannie, ale nie wiem czy konkretnie ta odżywka też tam jest.

      Usuń
  10. Miałam kiedyś jedwab tej marki, ale wysoka cena niestety nie sprawiła, że był świetny. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedwab też znam i kiedyś lubiłam teraz już nie, ale jedwab był z serii "Silk therapy" a to jest z "hydrating therapy" i naprawdę warto sprawdzić tą serię! Świetnie nawilża włosy.

      Usuń
  11. Tego produktu nie mialam, ale ogolnie marka nie kojarzy mi sie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, przez jedwab ;) Jednak sedia Hydrating to już zupełnie co innego.

      Usuń
  12. Ciekawi mnie :) Lubię produkty które nie obciążają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...