środa, 28 października 2015

BioSilk - Jedwab w płynie - moje dalsze rozważania i nowe zamienniki

BioSilk - Jedwab w płynie - moje dalsze rozważania 
i nowe zamienniki


O słynnym Jedwabiu BioSilk pisałam na blogu już bardzo dawno temu. Niegdyś ten kosmetyk służył mi wiernie przez kilkanaście lat. Wcierałam go we włosy przed każdym myciem, przed prostowaniem itd. W pewnym momencie coś z nim stało się nie tak - zaczął wysuszać moje włosy i puszyć. Stało się tak odkąd powstała jego "nowa, lepsza formuła". Cała rzecz polega na tym, że w składzie pojawił się bardzo mocno wysuszający Alkohol40B. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj : Farouk, Biosilk Silk Therapy, Jedwab Biosilk - dlaczego go nie używam.


Los chciał, że po dwóch latach jedwab BioSilk znowu zagościł w mojej kosmetyczce - ponieważ otrzymałam go do testów ze sklepu Bosco-Design. Zweryfikowałam skład i okazało się, że niestety nic się w nim nie zmieniło na lepsze - nadal na początku składu mamy  SD/Alkohol 40B - czyli etanol, skażony innymi substancjami chemicznymi, który jest odpowiedzialny za  wysuszanie włosów i podrażnienia skóry głowy. Jedwab BioSilk dostępny jest w pełnowymiarowym opakowaniu zamykanym na klik, w przezroczystej buteleczce. Dostać możemy go również w typowych dla serum, malutkich 15 ml buteleczkach.


Pojemność : 67 ml
Cena :35 zł
Dostępność : www.bosco-design.com/pl


Co obiecuje producent ? :
Jedwab Silk Therapy odżywka regenerująca. Zawiera czysty jedwab, witaminy i wyciągi z roślin. Rekonstruuje i silnie nawilża włosy i skórę głowy. Zapewnia włosom zniszczonym, suchym i matowym bardzo zdrowy wygląd, sprężystość i zmysłową miękkość. Włosy są podatne na układanie. Regularne stosowanie jedwabiu chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, promieniami UV, skutkami chemii fryzjerskiej oraz zanieczyszczeniami środowiska. Pozostawia włosy jedwabiste z niewiarygodnym połyskiem.
Sposób użycia: rozetrzyj kroplę w dłoniach, rozprowadź na całej długości włosów, zwłaszcza na końcówki. Nie spłukuj. Można używać do kąpieli i nawilżenia skóry.


Skład :


Moje zdanie na temat jedwabiu BioSilk : nadal nie mam zamiaru go używać. Wiem jednak, że sporo osób wciąż go chwali. Chciałam Wam więc powiedzieć, że stosunkowo od niedawna na rynku dostępne są lepsze odpowiedniki tego jedwabiu a mianowicie :

*  BIOSILK JEDWAB LITE - (widziałam go np. w Rossmannie ale także tutaj). Wersja LITE ma bardzo przyzwoity skład i nie ma w nim niczego, co mogłoby zaszkodzić naszym włosom. Szczerze polecam przerzucenie się na wersję LITE.
Skład BioSilk LITE :
Cyclopentasiloxane, Cyclotetrasiloxane, Caprylyl Methicone, Phenyl Trimethicone,C12-15 Alkyl Benzoate, Phenoxyethanol, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Fragrance (Parfum),Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate, Citronellol, Geraniol Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool


* BIOSILK MARACUJA OIL - Z serii Hydrating Therapy (widziałam go np. w Rossmannie, Biedronce i Lidlu a także tutaj) - również całkiem przyzwoite i bezpieczne serum do włosów.
Skład Maracuja Oil :
Cyclopentasiloxane, Cyclotetrasiloxane, Cyclohexasiloxane, Passiflora Edulis (Maracuja) Seed Oil, Hydrolized Silk, Hydrolized Quinoa, Phenoxyetanol, C12 Alkyl Benzoate, Fragrance (Parfum), Butylphenyl Methylipropional, Limonene, Linalool, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone.


Podsumowując : Myślę, że warto jest wypróbować nowe opcje serum, które prezentuje nam BioSilk i zrezygnować z najstarszej wersji, ponieważ składowo na ten moment wypada ona najsłabiej. Generalnie miałam teraz okazję poznać kilka kosmetyków BioSilk z serii Hydrating Therapy ( Nawilżającej) i jestem pod dużym, dużym wrażeniem. Każdy z nich sprawdził się na moich suchych włosach rewelacyjnie, nawilżał idealnie przesuszone kosmyki. Skłaniam się zatem bardziej do tej serii, niż serii Silk Therapy :)



Produkty Biosilk oraz inne, włosowe kosmetyki znajdziecie na stronie ich dystrybutora 
oraz na profilu facebookowym Bosco Design


Co myślicie o jedwabiu BioSilk? Znacie? Używacie?
 Miałyście już któreś z tych nowych serum?

31 komentarzy:

  1. Używałam wiele lat temu, jakoś w gimnazjum i na początku liceum - wtedy nie bardzo mi służył, a i teraz jakoś mnie do niego nie ciągnie, aczkolwiek zainteresował mnie ten wariant z marakują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby zachęcający produkt , ale niestety do mnie nie przemawia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jest zachęcający :/

      Usuń
    2. To zapewne jedna z tych osób, które kiedy widzą recenzje, wklejają ten tekst, nieważne co jest opisywane :P

      Usuń
  3. może coś mi wpadnie do koszyka bo zmairerzam dziś wybrac się na zakupy, a jakieś serum ma końcówki jest wskazane
    Patrz, ja lubię Biosilka, gdybyśmy były bliżej siebie to strzeliłybyśmy podmiankę. Ja bym przetestowała to,a Tobie dała coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, to Tobie podeślę go niebawem jak ogarnę ten tydzień- bo teraz to nawet nie mam czasu na pocztę wyskoczyć:)

      Usuń
  4. Kilka dni temu widziałam go za jakieś 5e i się zastanawiałam nad nim, ale stwierdziłam że za taką kwotę kupię coś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, już wolę dac na włosy odrbinę olejku arganowego, macadamii lub masła shea.

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesting product! Thanks for your review dear! ^-^
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego, co pamiętam, byłam dosyć zadowolona z jego użytkowania. Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakos nie jestem przekonana do jedwabiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przed włosowym szaleństwem, używałam regularnie tej niby regenerującej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, wow spora butla ;) ja teraz używam serum z CHI i fajnie się u mnie, na moich włosach sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja go kiedyś miałam i bardzo lubiłam go za zapach, z działaniem średnio ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam tego jedwabiu, ale moja siostra go uzywa i nie narzeka przynajmniej na razie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...