środa, 21 października 2015

Born Pretty Store - trochę ciekawych gadżetów do włosów + biżuteria / Przegląd oferty sklepu Wholesalebuying.com

Born Pretty Store - trochę ciekawych gadżetów do włosów + biżuteria
  / Przegląd oferty sklepu Wholesalebuying


 Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje już kolejne zamówienie ze sklepu Born Pretty Store. Standardowo zamówiłam biżuterię, ale tym razem skusiłam się także na kilka gadżetów do włosów.

Z biżuterii jak zawsze zamówiłam kolczyki do uszu i tym razem także do pępka. Kiedyś jak byłam młoda i głupia, zrobiłam sobie piercing, a teraz nie mam już zbytniego wyboru, ponieważ jak go wyciągam, wygląd to mało estetycznie. Cóż, pozostaje nosić kolczyk, jednak zawsze wybieram taki, by był malutki i standardowo tzw. banan. Z Born Pretty Store zamówiłam właśnie taki, zwyczajny z opalizującymi cyrkoniami - także na zakrętce.

Kolczyk do pępka dostępny jest TUTAJ.


Kolczyki do uszu to standardowo wkręty. Pierwsze są w kształcie trójkącików. 

Kolczyki trójkąty dostępne są TUTAJ.


Drugie kolczyki posiadają srebrne cyrkonie i są troszkę nietypowo zapinane - od tyłu ucha. Prezentuje się to całkiem fajnie, inaczej.

Kolczyki te dostępne są TUTAJ.
 

Biżuteria jest bardzo dobra gatunkowo. Nic nie odpada, nic nie uczula. 

Z gadżetów przeznaczonych do włosów zamówiłam gąbkowe wałki - coś jak papiloty , jednak dedykowane do kręcenia włosów mokrych. Bardzo łatwe w obsłudze, można je zakładać na noc, do spania, ponieważ są bardzo wygodne. Loki kręcić czas :) Loki, albo raczej fale :) - działają,  a efekty pokażę Wam na facebookowym fanpage'u już wkrótce.

Wałki dostępne są TUTAJ.
 

Drugim włosowym gadżetem są spinki, które z założenia mają podnieść włosy u nasady. Wygląda to całkiem fajnie i objętość włosów wizualnie się poprawia - jednak spinki nie trzymają się aż tak dobrze na moich włosach i co jakiś czas muszę je poprawiać, bo troszkę się ześlizgują.

Spinki dostępne są TUTAJ.


Efekt jest bardzo naturalny i delikatny :


Zamawiając w Born Pretty Store przesyłka zawsze jest darmowa, 
więc nie musicie się martwić o dodatkowe koszty.
Wpisując przy swoim zamówieniu kod z mojego bloga  

EWET10  

dostaniecie każdorazowo rabat - 10% na wszystkie nie objęte promocjami przedmioty z działu Włosy i Biżuteria.


******************************************************
 Przegląd oferty sklepu Wholesalebuying.com

Już kilka razy wspominałam na blogu o sklepie Wholesalebuying.com Ostatnio mogłyście również zobaczyć moje pierwsze zamówienie (TUTAJ). Dzisiaj chciałam pokazać Wam jak obszerna jest oferta tego sklepu :

1) Rzeczy do domu ( Znajdziecie tu między innymi lampy led, nalepki dekoracyjne na ścianę oraz wyciskacz pasty do zębów) :

1) KLIK
2) KLIK
3) KLIK



2) Ubrania (Mnóstwo modnych i niespotykanych rzeczy!) :

4) KLIK
5) KLIK
6) KLIK


3) Elektronika ( W tym na przykład nakładki na obiektyw do telefonu powodujące efekt rybiego oka oraz samowyzwalacz do aparatów Canon) :

7) KLIK
8) KLIK


Rzeczy te są bardzo dobrej jakości i posiadają niskie ceny. Często te same - dostępne są na naszym , polskim Allegro - o wiele, wiele drożej. Warto zajrzeć do sklepu Wholesalebuying.com

Spodobało Wam się coś?
Jeśli możecie, to poklikajcie w linki - bardzo będę Wam wdzięczna.

55 komentarzy:

  1. Ciekawe te spinki do unosznia włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko kiedy stosuję takie gadżety, ale wyglądają ciekawie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawią mnie te wałki do włosów :) pomagam, klik we wszystkie linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie czekam na swoją paczuszkę z BPS :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wałki! Ostatnio używałam wałków gąbkeczkowych z których niestety wyłażą druty :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta lampka grzybki mi się podoba!
    Kurcze też nosiłam kolczyk w pępku, ale po ciąży dziura mi się powiekszyła hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę takie wałki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię zakupy w wholesalebuying.com :) ! Mam z tamtąd wiele rzeczy, kliknięte ;*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te gadżety są niesamowite - nigdy nie słyszałam np. o nakładkach do robienia rybiego oka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że przesyłka jest darmowa ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze kolczyki;) a te spinki całkiem ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  12. noo fajne rzeczy maja:DDd poklikałam :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wałki bym z chęcią przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe te spinki :) ja sama nie kombinuję zbyt dużo z włosami, myję i suszę, rzadko tapiruję czy unoszę, ale kiedyś robiłam to ciągle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze w sumie te spinki niż tapirowanie włosów, bo to niszczy. Ja teraz staram się by moje włosy falowały, ale też staram się by to nie działo się ich kosztem - czyli wydobywam ich naturalny skręt...z różnym efektem :p czasami zerowym ;)

      Usuń
  16. Ciekawe papiloty i spinki dodające objętości. Pierwszy raz coś takiego widzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolczyki bardzo ładne :-) A tych gąbkowych wałków jestem ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. nice post :) Have a lovely day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Te drugie kolczyki są urocze!!:)

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Interesujace te walki, czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie jestem przekonana co do tych kolczyków...
    ale te spinki mogą być odpowiednie przy moich cienkich włosach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...