środa, 14 października 2015

Lily Lolo - Bronzer Waikiki

 Lily Lolo - Bronzer Waikiki
- opinia o produkcie 


Z kosmetykami mineralnymi nigdy wcześniej nie miałam do czynienia, choć przyznam, że słyszałam już o nich wiele. Z reguły były to same zalety. Wciąż jednak moja ciekawość toczyła wewnętrzną walkę ze strachem, że kompletnie się na nich nie znam i nawet nie wiem które kosmetyki wybrać a co już mówić o wykonaniu przy ich pomocy makijażu.
Zmieniło się to jednak niedawno, gdyż dostałam się do testów kosmetyków mineralnych Lily Lolo na stronie costasy.pl


Dziś chciałabym Wam zaprezentować bronzer Lily Lolo w odcieniu Waikiki. Bronzer zamknięty jest w eleganckim, stonowanym, okrągłym słoiczku. Słoiczek dodatkowo zapakowany jest w biało czarny - charakterystyczny dla marki Lily Lolo kartonik. Słoiczek z bronzerem posiada uchwyt do przekręcania otwarcia - tak jakby sitka, dziurek przez które wydobywamy bronzer. Dzięki temu kosmetyk jest naprawę wydajny, nie wysypuje się ze słoiczka a sama aplikacja jego jest bardzo higieniczna.


Pojemność : 8g w 40ml słoiczku z sitkiem
Cena : 81,90 zł
Dostępność : www.costasy.pl

Co obiecuje producent ? :Przepiękny, jasny bronzer z mieniącymi się na złoto drobinkami. Wprost stworzony dla osób o jasnej i średnio-jasnej karnacji. Daje efekt naturalnej, złotej opalenizny. Dzięki Waikiki nie tylko uzyskasz efekt opalonej cery, ale również wymodelujesz rysy twarzy. Nasz mineralny bronzer sprawi, że będziesz mogła cieszyć się piękną opalenizną przez cały rok. Teraz nawet w środku zimy będziesz w stanie przywołać wspomnienie upalnego lata.


  • nie zawiera drażniących substancji chemicznych, nanocząsteczek, parabenów, tlenochlorku bizmutu, talku, sztucznych barwników i konserwantów
  • bezzapachowy
  • efekt złocistej opalenizny
  • delikatny dla skóry, może być stosowany na całym ciele
  •  jedwabiście gładka konsystencja
  • daje subtelne wykończenie; bardziej intensywny efekt można uzyskać nakładając kilka warstw
  • 100% naturalny
  • może być używany przez wegetarian i wegan

Skład :
Mika, Tlenki Żelaza, Dwutlenek Tytanu


Bronzer wygląda na twarzy bardzo, bardzo naturalnie i ładnie. Jego trwałość utrzymuje się do około 4-5 godzin więc całkiem nieźle. Bardzo podoba mi się odcień, który nałożony na kości policzkowe optycznie wyszczupla twarz. Dodaje jej także zdrowego, świeżego wyglądu. Kolor bronzeru podkreśla jeszcze nieco opaloną letnim słońcem skórę. Sam bronzer idealnie wtapia się w podkład, tworząc jedną całość. Nie ma mowy o efekcie pudrzenia ani o nienaturalnej masce.

Efekt na twarzy :



Bronzer nakładam przy pomocy pędzla Lily Lolo Super Kabuki dedykowanego kosmetykom naturalnym  - o którym więcej napiszę niedługo. Pędzel dostępny jest tutaj.
Podsumowując : Moją pierwszą przygodę z mineralkami uważam za nad wyraz udaną ;) Bronzer Waikiki Lily Lolo urzekł mnie bardzo! Jego cudowny kolor i naturalność efektu, który tworzy - sprawiają, że staje się obowiązkowym elementem wykończenia makijażu. Kosmetyki mineralne wykonane są z minerałów, pozbawione chemii, niebezpiecznych i toksycznych substancji, silikonów, pegów, parafiny czy parabenów. Kosmetyki mineralne to przyszłość kosmetologii - mam taką nadzieję.



Po więcej informacji zapraszam Was na stronę dystrybutora 
kosmetyków mineralnych Lily Lolo

oraz do polubienia profilu facebookowego

Znacie Lily Lolo? Co myślicie o mineralkach?

15 komentarzy:

  1. bardzo estetyczne sa opakowania LL, a same kosmetyki uzywa sie z przyjemnoscia. Choc za cieniami sybkimi nie przepadam w ogole i chetnie bym wymienila ;)

    milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do opakowań, trudno się nie zgodzić. Cieni jeszcze nie używałam.

      Usuń
  2. bardzo estetyczne sa opakowania LL, a same kosmetyki uzywa sie z przyjemnoscia. Choc za cieniami sybkimi nie przepadam w ogole i chetnie bym wymienila ;)

    milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nhttp://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1
    Niezłyefekt stworzony

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie również kosmetyki mineralne,ale jakoś mi nie po drodze do ich kupna ;)
    Faktycznie bronzer daje świetny efekt!
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mje pierwsze doświadczenie z mineralkami ;) Bardzo dobre.

      Usuń
  5. mam jego próbkę, ale nie używałam jeszcze na twarz :) Z Lily Lolo bardzo lubię bronzer prasowany Honolulu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o nim u Ani na blogu, też dawał piękny efekt.

      Usuń
  6. Efekt mi się podoba - lubię taki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie wyglada. Kusi mnie juz od jakiegos czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...