wtorek, 13 października 2015

Nicole Cosmetics - Perfumy także dla mężczyzn

  Nicole Cosmetics - Perfumy także dla mężczyzn
- opinia o produkcie


Perfumy Nicole to także warianty zapachowe dla mężczyzn.  Tak dużo naczytałam się ostatnio na blogach o wersjach dla kobiet, że zgłosiłam się do testów na www.trustedcosmetics.pl by sprawdzić czy perfumy faktycznie są takie dobre - niestety testy obejmowały już tylko warianty zapachowe dla mężczyzn - stąd też mój facet otrzymał prezent w postaci perfum Nicole i przykazu sprawdzenia wszystkich możliwych aspektów jakościowych ;) 


Zacznijmy więc od początku. Perfumy Nicole zamknięte są w prostej, wykonanej z mlecznego, matowego szkła buteleczce z atomizerem. Bardzo wygodne opakowanie w podróży, do torebki - a nawet męskiej kieszeni ;) Wariant zapachowy wybrany przeze mnie jest z grupy kwiatowej i łączy w sobie takie składniki jak porzeczka, pieprz, paczula, mandarynka, imbir, cedr, lawenda, bodziszek, wanilia, anyż. Dużą zaletą perfum Nicole Cosmetics jest podzielenie zapachów na poszczególne grupy (kwiatowe, zmysłowe, świeże) - ułatwia to w dużej mierze wybór odpowiedniego zapachu.

Dostępność : www.nicole-cosmetics.com


Co obiecuje producent? :
Eurokotra jest międzynarodową firmą działającą od 1996 roku również w Polsce. Pod marką Nicole produkujemy unikatową linię perfum Nicole i wód toaletowych Nicole jak i najwyższej jakości produkty do stylizacji paznokci Nicole, które zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów.
Szeroka gama damskich i męskich zapachów cieszy się dużym zainteresowaniem na rynkach Europejskich. Komponenty, z których tworzone są zapachy Nicole, to oryginalne francuskie esencje. Wszystkie nasze produkty przechodzą testy dermatologiczne oraz posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia i certyfikaty, w tym IFRA, międzynarodowy gwarant jakości.


Oferujemy możliwość zakupu dowolnej ilości perfum lub wody toaletowej Nicole. Najmniejsza sprzedawana u nas buteleczka ma pojemność 5 ml.
Raz zakupioną buteleczkę, można dopełniać w nieskończoność. Tym samym wydatek na opakowanie może być jednorazowy. Oferujemy duży wybór najbardziej znanych zapachów. Jest ich w ofercie ponad 140 w tym 2/3 damskich i 1/3 męskich. Zgodnie ze zmieniającymi się tendencjami i porami roku, regularnie wprowadzamy nowości.
Nasze zapachy są przyjazne dla środowiska, nie są syntetycznie farbowane na różowo czy niebiesko, kolory są naturalne. To odcienie żółci mniej lub bardziej nasycone.Fantastyczna jakość i bardzo przystępna cena są naszymi niewątpliwymi atutami. 


Wrażenia i ogólna opinia : 

Perfumy bardzo dobre jakościowo, ładna nuta zapachowa, trochę kwiatowa, dość intensywna. Trwałość perfum bardzo dobra : na skórze zapach utrzymuje się z powodzeniem do 8 godzin, na ubraniu jeszcze dłużej. Perfumy wygodne w użytkowaniu, bardzo wydajne i niedrogie. Generalnie pozostawiają same dobre wrażenia i dzięki temu można je śmiało polecić każdemu. Warto ! Ładne - trwałe - tanie. Szczerze polecam ;) Ja i mój chłop ;) Tym bardziej ubolewam nad faktem nieprzetestowania perfum Nicole w odsłonie dla Pań :( 



Więcej informacji uzyskacie na stronie producenta :
oraz na  



Znacie perfumy Nicole? Jakie macie o nich zdanie?

24 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia <3
    Ja własnie testuję damskie perfumy Nicole,bo wcześniej Chłop mój dostał wybrany przez siebie zapach ;) Zgadzam się z Tobą,że są trwałe i jednocześnie tanie.
    Spróbuj za jakiś czas znów się zgłosić do testów,na pewno Ci się uda ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - pewnego słonecznego popołudnia powstały te fotki :) Ja jestem bardzo zaskoczona wysoką jakością tych perfum. Rewelacja!

      Usuń
  2. Perfumy rzeczywiście są bardzo trwałe i na ubraniu utrzymują się bardzo długo - Dzisiaj przygotowywałam pranie i bluzka którą wczoraj nosiłam spryskana perfumami Nicole - jeszcze dziś pachniała intensywnie :) Zdjęcia wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojemu tacie raz zamówiłam perfumy Insomio, też sygnowane na drogie zapachy. Był bardzo zadowolony :)
    Ja testuję damskie i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę sensu przepłacać - skoro mamy do czynienia z tak dobrą jakością.

      Usuń
  4. Mój ma bardzo duże wymagania co do perfum, więc jestem ciekawa jakby się u niego te sprawdziły :)
    Ja mam z Nicole zapach w nr 053 i też jestem zadowolona z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i byłam zadowolona :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię kwiatowe zapachy ,ale też jestem wybredna ,więc ciężko stwierdzić czy spodobałby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem wiernie odwzorowują oryginały. Lubię je:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Często można je spotkać w pasażach dużych marketów, ale jakoś nigdy nie zainteresowałam się nimi na tyle żeby sprawdzić jaką mają ofertę, może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marka staje się coraz bardziej popularna, coś musi być na rzeczy :) Pozdrawiam i ślę buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tam, niech raz też coś przetestuje :) hihi
    te nasze chłopy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...