piątek, 30 października 2015

Niebieskie kolory w CNDirect

Niebieskie kolory w CNDirect

W CNDirect zamówienie składałam już jakiś czas temu. Generalnie z tego sklepu paczki idą około 2 tygodni. Tym razem postawiłam na niebieskie kolory.
Ostatnio mam jakąś ogromną fazę na kolor chabrowy i w tym właśnie kolorze jest sukienka, którą zamówiłam. Sukienka jest wykonana z grubszego materiału a jej rękawy zakończone są szarym mankietem. Sukienka idealna na sezon jesienno - zimowy... tak myślałam :P Dopóki nie dotarła i nie okazała się bluzką? :) Bo nawet w sumie tuniką ciężko nazwać tę długość :)  Naprawdę to jest przesada zupełna.


Druga rzecz to bluza z motywem kwiatowym. W tym tygodniu bluzę tą można kupić po 0,01 dolar ! W sklepie CNDirect często są tego typu promocje. Bluzą jestem zauroczona. Jest bardzo wygodna, miła w dotyku - jej materiał jest lekko śliski.
Pod wczorajszym postem wywiązała się niemiła, nic nie wnosząca dyskusja o współpracach, zaczęły padać obraźliwe stwierdzenia. Postanowiłam więc włączyć na blogu opcję moderowania komentarzy. Jest to mój blog i nie chcę widzieć na nim tego typu wyrażeń, nie chcę też aby był on miejscem do wyrzucania w komentarzach swojej agresji i ogólnie nieprzyjaznego podejścia do drugiego człowieka. Jedno co jest dla mnie rzeczą najważniejszą w życiu to szacunek dla drugiej osoby.




Poproszę Was o poklikanie w linki :
  ♥♥♥
Sukienka : KLIK
Bluza : KLIK
 ♥♥♥
 Bardzo dziękuję za każdą pomoc. 


Spodobało Wam się coś?

44 komentarze:

  1. Bluza w kwiaty jest urocza <3
    A tamtymi się nie przejmuj i zapamiętaj co Ci napisałam na ten temat :*
    Trzymaj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka w róże!!! <3
    zajrzyj do mnie jeśli masz ochotę - http://kreconowlosaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka w kwiaty bardzo mi się spodobała - sukienko bluzka ma ładny kolor :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza w kwiaty bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ta niby sukienka nie będzie się kulkować? Tak patrząc na materiał zawsze mi się wydaje że szybko się zkulkuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza świetna :) za to "sukienka" powaliła mnie na kolana. Naprawdę pisali, że to sukienka? :D faktycznie nawet na tunikę do legginsów jest za krótkie :P
    Nie rozumiem o co chodzi z komentarzami z poprzedniego postu, zaraz tam zajrzę, jeśli nie usunęłaś. Dla mnie taka współpraca to świetny pomysł i nigdy nie miałam nic przeciwko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę to jest sukienka hehe ;) a komentarze skasowałam bo przestały być kulturalne.

      Usuń
  7. Perfect post:) happy Friday!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluza :) faktycznie sukienka krótka :)
    poklikane

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze, już sie nie mogę doczekac swojej bluzy w kwiatki'
    wiesz co , w sumie ta "sukienka" całkiem mi się podoba jako swetro/tunika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ;) całkiem wygląda ale rozwala to, że jednak jest to kiecka - dla krasnali chyba ;)

      Usuń
  10. Przepiękny kolor ma ta sukienka, która nie jest sukienką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ileż śmiechu z tej sukienki, która sukienką nie jest dzisiaj miałam czytając komentarze ;)))

      Usuń
  11. You look amazing dear! Clicked

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/culottes.html

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz jaki jest email do nich? ten podany na ich stronie mi nie działa...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta ,,sukienka" wydaje mi się na zbyt obcisłą, ale za to bluza 3x na tak!

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...