poniedziałek, 26 października 2015

Pat&Rub - Odżywka do włosów "Regeneracja"

 Pat&Rub - Odżywka do włosów "Regeneracja"
- opinia o produkcie


Odżywka Pat&Rub Regeneracja zamknięta jest w miękkiej, plastikowej tubie zamykanej na klik. Ma kolor kremowy i dość gęstą konsystencję. Odżywka pachnie cudownie - trawą cytrynową. Zapach i działanie jest bardzo podobne do maski Intensywna regeneracja o której pisałam tutaj.

Pojemność : 200 ml
Cena : 59 zł
Dostępność : www.patandrub.pl



Co obiecuje producent? :
Dedykowana do włosów zniszczonych, przesuszonych, farbowanych.
Odżywka Regeneracja przeznaczona jest głównie do włosów zniszczonych i suchych. Jest doskonałym i skutecznym kosmetykiem naturalnym do włosów zmęczonych farbowaniem i innymi zabiegami. Uelastycznia, nawilża i odżywia. Z organicznym kompleksem rewitalizującym
Wyraźnie poprawia kondycję oraz wygląd włosów, wzmacnia cebulki włosowe. Tak, jak wszystkie naturalne odżywki PAT&RUB, nie obciąża włosów. Do włosów szczególnie zmaltretowanych i mocno przesuszonych, zastosuj dodatkowo nawilżającą Maskę Regeneracja.


Kompozycja:
    wyciąg z awokado* - wzmacnia cebulki włosów
    ekstrakt z kozieradki* - stymuluje mieszki włosowe
    ekstrakt z cytryny* - zwiększa ukrwienie skóry
    ekstrakt z figi* - nawilża
    masło shea* - nawilża, wygładza, chroni przed promieniami UV
    olej kokosowy* – regeneruje skórę głowy, chroni przed promieniami UV
    naturalna witamina E* – dodaje blasku, chroni przed promieniami UV
    kondycjoner z oleju brassica*  – dodaje blasku, miękkości i elastyczności
*surowce z certyfikatem ekologicznym


Skład :
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Betaine, Glycerin*, Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Extract, Persea Gratissima (Avocado) Fruit Extract, Ficus Carica (Fig) Extract, Trigonella Foenum-Graecum Seed Extract, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Brassicamidopropyl Dimethylamine, Butyrospermum Parkii , Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum, Sodium Phytate, Aspartic Acid, Citric Acid, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool

W składzie widzimy same dobroci wymienione powyżej w kompozycji, masę olejów, nawilżaczy, składniki uwielbiane przez włosy wysokoporowate, zniszczone - takie jak avokado, masło shea. Odżywka nie posiada w swym składzie silikonów.


PLUSY PRODUKTU :
+ Dogłębne nawilżenie włosów - nawet tych najbardziej suchych i zniszczonych partii,
+ Włosy są sypkie i pełne objętości,
+ Odżywka dodaje włosom blasku,
+ Włosy wyglądają zdrowo,
+ Są miękkie, mięsiste i miłe w dotyku,
+ Pięknie pachną a zapach utrzymuje się do kolejnego mycia,
+ Naturalny skład pozbawiony chemii i niebezpiecznych, toksycznych substancji,
+ Odżywka nie uczula i nie podrażnia.


Podsumowując : Mogłabym napisać tylko tyle : rewelacja w każdym calu i tym zdaniem zakończyć ten post, bo tak naprawdę nie potrzeba już nic więcej pisać. Odżywka Pat&rab jest cudowna i każdy kto ją wypróbuje, potwierdzi moje słowa, jestem tego pewna. Ubolewam nieco nad jej ceną, no kurcze ... jest wysoka - jak ceny wszystkich naturalnych kosmetyków. Rozumiem w zupełności skąd się ta cena bierze i to,że za jakość i certyfikowane, naturalne składniki oraz to, że nie jest testowana na zwierzętach trzeba odpowiednio dopłacić. Mam jednak wielką nadzieję, że kiedyś czasy się zmienią i koszt wyprodukowania tak rewelacyjnego kosmetyku także będzie niższy a produkt stanie się bardziej dostępny, w sensie - "na każdą kieszeń". Bardzo cenię kosmetyki Pat&rab za to, że są naprawdę bardzo wysokiej jakości oraz, że są polskie. Szczerze polecam : gwarancja zadowolenia!



Więcej informacji o odżywce do włosów Regeneracja uzyskacie na stronie 
http://www.patandrub.pl/

Znacie tą odżywkę albo inne kosmetyki Pat&Rab?

39 komentarzy:

  1. Nie miałam produktów powyższej firmy: ) ale coraz bardziej chce wypróbować jaki kolwiek produkt: ) odzywka z Twojego opisu wydaje się świetną. Bardzo lubię naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już długo czaję się na produkty tej firmy, miałam serum do twarzy ale niestety się nie sprawdziło może dlatego wciąż się czaję, a nic nie kupuj:) Ale po tej recenzji nie powiem, że chrapkę mam jeszcze większą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cena standardowa dla produktów naturalnych.

      Usuń
  4. Jednak za dobrą odżywkę trzeba zapłacić więcej , przekonałam się o tym ostatnio, gdy musiałam użyć tej tańszej i efekt marny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tutaj głównie rozchodzi się o pozyskiwanie naturalnych składników.

      Usuń
  5. O kurcze, droga! Ale sprawiłaś, ze chętnie bym ją u siebie miała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się marzy ich balsam otulający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o wielu kosmetykach z ich asortymentu ;)

      Usuń
  7. Cena powala, ale wygląda super!

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ją i używałam razem z szamponem z tej linii, byłam zadowolona, nawet nie spodziewałam się tak dobrych efektów

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki Pat&Rub, chyba sie an nią skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy moje włosy by się z nią polubiły :) fajny skład

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta firma nie jest mile u mnie widziana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, naturalny skład. Szkoda, że cena nie może być ciut niższa :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa ta odżywka, ale cena nieco zaporowa nawet dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie mialam zadnego produktu tej marki. Chetnie wyprobowalabym ta odzywke, ale cena faktycznie wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...