niedziela, 4 października 2015

Pervoe Reshenie, Bania Agafii, Cedrowe mydło do włosów i ciała

 Pervoe Reshenie, Bania Agafii, Cedrowe mydło do włosów i ciała
- opinia o produkcie 

Mydło cedrowe zamknięte jest w plastikowym, okrągłym słoiczku - dzięki czemu łatwo się je wydobywa. Mydło to ma konsystencję żelową, galaretowatą. Kolor mydła jest brązowo - złoty. Mydło pachnie bardzo ładnie, kwiatowo. Swoje mydełko kupiłam na bazarku, będąc w wakacje na Podlasiu. Największą zaletą tego mydełka jest jego wszechstronność : można go używać za równo do mycia rąk, ciała ale i włosów - i na tym głównie chciałam się skupić.


Cena : 16 zł
Pojemność : 300 ml
Dostępność : Internet



Co obiecuje producent ? :
Mydło cedrowe nasycone korzystnymi właściwościami ziół i olei dba o zachowanie młodości włosów i ciała. Olej z cedru syberyjskiego – źródło witamin i minerałów aktywnie regeneruje zniszczoną strukturę włosów i chroni je przed promieniami UV. Beżyna syberyjska dzięki zawartości flawonoidów odżywia skórę głowy i wzmacnia cebulki włosowe, natomiast żywica sosnowa ze względu na dużą zawartość olejków eterycznych wzmacnia właściwości ochronne skóry. Odżywienie oraz nawilżenie zyskamy dzięki czerwonym jagodom jałowca, które bogate są w kwasy organiczne, a organiczny olej arnikowy zawierający garbniki oraz witaminę C hamuje wypadanie włosów, a także pomaga w walce z łupieżem. Korzeń mydlnicy lekarskiej zapewnia naturalne, delikatne, a jednocześnie doskonałe oczyszczenie i pielęgnację zarówno ciała jak i włosów. Nie zawiera parabenów, SLS, silikonów, brak syntetycznych aromatów i barwników, bez sztucznych konserwantów i polietylenu.
W przypadku włosów niewielką ilość mydła nanieść na ręce, spienić, nanieść na włosy, a następnie spłukać wodą. Używać w ten sam sposób również na ciało.


Skład :
Aqua, Pinus Sibirica Oil, Sorbitol, Sodium Cocoyl Isethionate, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Stearic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Empetrum Sibiricum Extract, Juniperus Oxycedrus Extract, Organic Arnica Montana Oil, Saponaria Officinalis Extract, Pinus Sylvestris Tar, Cedrus Deodara Oil, Guaiacum Officinale Balm, Caramel, Chlorophylin Copper Complex, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid.


PLUSY PRODUKTU :
+ Mydło nie posiada w swym składzie SLS ani SLES -  jest delikatnym myjadłem,
+ Nie wysusza włosòw,
+ Nie plącze ich,
+ Bardzo dobrze się pieni,
+ Jest bardzo wydajne ( mała jego ilość wystarczy do wytworzenia sporej piany i dogłębnego umycia włosów lub ciała,
+ Doskonale domywa włosy nawet z olejów,
+  Włosy po użyciu mydła zyskują blask,
+ Są dobrze nawilżone,
+ Skóra głowy jest unormowana,
+ Mydło nie uczula i nie podrażnia.


Podsumowując : Jeśli szukacie delikatnego myjadełka do włosów koniecznie wypróbujcie Mydło Cedrowe. Jeśli uczulają Was szampony, macie wrażliwą skórę głowy, łupież lub inne nieunormowane stany skóry głowy sięgnijcie po Mydło Cedrowe. Wasze problemy znikną. Jeśli Wasze włosy są przesuszone i ciężko je rozczesać, sięgnijcie po Mydło Cedrowe. Szczerze poleca wszystkim - świetna alternatywa dla delikatnych szamponów. Produkt znacznie od nich lepszy, lepszy od szamponów dziecięcych, ponieważ nie plącze włosów i nie wysusza skóry głowy. Mydło Cedrowe to produkt wszechstronny i wielozadaniowy. Dodatkowo niesamowicie wydajny i tani. Bardzo, bardzo polecam : obowiązkowe must have dla każdej włosomaniaczki.


Znacie Mydło Cedrowe? Zainteresowało Was?

54 komentarze:

  1. Wpiszę na swoją listę jak tak chwalisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od jakiegoś czasu mam go w planach, ale cały czas trafia do mojego koszyka coś na jego miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się zaczytuję i zaczytuję aż pewnego pięknego dnia wydam całą wypłatę na agafię :D

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalzalo się ono w moich nowościach to wkrótce wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam o nim podczas ostatnich zakupów, ale w końcu odpuściłam. Następnym razem na pewno wezmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam je i uwielbiam :) Moje najlepsze myjadło dotychczas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam o tym mydełku ale nie wiem jak moja wrażliwa skóra by na niego zareagowała bo czytałam różne opinie na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi,mam wypadające włosy przez nied.tarczycy,do tego łojotokowe zapalenie skóry głowy,a bardzo go lubię.Jestem w trakcie drugiego opakowania.na pewno będą następne :)

      Usuń
    2. Mydło jest idealne do wrażliwej skóry!

      Usuń
  9. Bardzo lubię produkty tej marki, ale mydła zawsze bałam się spróbować ;) Może wreszcie czas na coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój skalp raczej nie sprawia mi problemów ale może kiedyś się skuszę na to mydło.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety spowodowało wzmożone wypadanie włosów :(. Strasznie mi przykro, bo bardzo się z nim polubiłam, świetnie domywał oleje i włosy były po nim takie świeże.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o nim i bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, zdecydowanie produkt do kupienia wraz z kilkoma innymi z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  14. trafia na listę do kupienia i przetestowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny produkt który muszę kupić :) P

    OdpowiedzUsuń
  16. Namówiłaś mnie na kupno mydła cedrowego :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jego konsystencja przypomina mi pastę cukrową do depilacji. Mam na te mydełko ochotę od bardzo dawna, lecz moja skóra głowy nie lubi kosmetyków bez SLS więc waham się nad jego zakupem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest takie drogie 16 zł za 300 ml - warto spróbować.

      Usuń
  18. Jestem bardzo ciekawa jak by się u mnie sprawdziło, wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam już na kilku blogach, chyba wypróbuję !

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Skoro ma tyle zalet , muszę je wypróbować :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio spotkałam je w sklepie zielarskim i wygląda na to, że wrócę tam żeby je kupić ;) Myślę że będzie idealne na moją wiecznie podrażnioną i swędzącą skórę głowy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na NdW z dziwnym peelingiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzę;) Koniecznie wróć do zielarakiego, nie pożałujesz;)

      Usuń
  22. mydełko do włosów jeszcze o takim nie słyszałam ale mam ochotę się z nim zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zachęca do wypróbowania, ogólnie musze w końcu zainwestować w kosmetyki rosyjskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja lubię za skuteczność i tak jak wspomniałaś ze względu na brak SLS w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  25. tego jeszcze nie miałam, czas nabyć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...