czwartek, 22 października 2015

SheIn - Bardzo udane zamówienie

 SheIn - Bardzo udane zamówienie


 Dzisiaj chcę Wam pokazać dwie rzeczy z SheIn na które czekałam już dłuższy czas. Doczekałam się wreszcie i chyba muszę powiedzieć, że jest to moje najlepsze zamówienie z tego sklepu. Trafione 100% w mój gust. Po otworzeniu paczki wiedziałam już od razu, że będą to moje ulubione rzeczy w jesiennym sezonie :) Są bardzo dobre jakościowo, materiał, szycie - super. Różnie bywało z rzeczami zamawianymi z zagranicy, dlatego warto podkreślić, że tutaj wszystko jest ok :) 

Zamówiłam sukienkę w niebiesko-czarną kratkę oraz szarą bluzę z rękawkami z eco-skóry. Sukienka przez to,że po bokach jest krótsza, służyć mi będzie raczej jako tunika, koszula do legginsów. Bluza natomiast ma polarek pod spodem, bardzo fajny, obszerny kaptur, no cała jest po prostu fajna :)




Poproszę Was o poklikanie w linki :
  ♥♥♥
Sukienka : KLIK
Bluza : KLIK
SHEIN : KLIK 
 ♥♥♥
 Bardzo dziękuję za każdą pomoc. 


Spodobało Wam się coś?

45 komentarzy:

  1. Sukienka świetna <3

    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten sklep, piękne rzeczy wybrałaś ;) Poklikane ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno sukienka jak i bluza szalenie mi się podobają. Są bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co najważniejsze, tym razem jakościowo super wypadły!

      Usuń
  4. Obie rzeczy bardzo mi sie podobaja, ale krata musi wygrac :D

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zamówienie, :) Jak najbardziej lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz wspaniale! piękna kratka :) wszystko kliknięte,
    U mnie dziś nowy post, klikniesz też?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest świetna, ja mam same udane zamówienia z shein :p

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś wyszczuplałaś bardziej :D pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka bardzo mi sie podoba
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jeszcze tam nie zamawiałam, ale tunika jest świetna - niebieski pasuje blondynkom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tu zwrócę uwagę na włosy. Pamiętam, kiedy wstawiłaś zdjęcia swoich włosów i mówiłaś, że ostro się za nie bierzesz. Teraz gdy patrze na Twoje aktualne zdjęcia jestem pełna podziwu bo naprawdę udało ci się uzyskać świetny wynik w cale nie tak długim czasie :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh włosy to moja zmora od początku 2014 roku jak wypadły po chorobie. Niedługo będzie 2 lata jak pracuję nad nimi aby odrosły. Jest poprawa! Wreszcie dwa dni temu poczułam ich ciężar na plecach - przedziwne uczucie, przez dwa lata odwykłam ;) Ogólnie wypadałoby je podciąć, zrobię to na koniec akcji "Zapuśćmy się jesiennie", do zdrowych im jeszcze sporo brakuje...ale najbardziej dobija mnie to, że po wakacjach mam odrosty ;) a włosów nie farbuję już 1,5roku ...słońce swoje zrobiło ;)

      Usuń
  12. Ta sukienka jest super, uwielbiam kratę w każdej postaci :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczna ta koszula <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie koszule! Odcień bardzo Ci pasuje :) Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana poklikane. Koszula w kratę marzy mi się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne rzeczy, choc sukienki faktycznie sukienka bym nie nazwala, tylko wlasnie tunika ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...