środa, 9 listopada 2016

L'biotica - Głęboko oczyszczające plastry na nos oraz Punktowe plasterki na wypryski

 L'biotica - Głęboko oczyszczające plastry na nos 
oraz Punktowe plasterki na wypryski
- opinia o produktach


Od dłuższego czasu używam ciekawych produktów do oczyszczania twarzy od L'biotica. Są to mianowicie Punkowe plasterki na wypryski oraz Głęboko oczyszczające plastry na nos.

Oba produkty zamknięte są w kartonikach i informacją o produktach. Punkowe plasterki na wypryski (czerwony kartonik) to trzy paski z naklejonymi 12 przezroczystymi, okrągłymi kółeczkami (plasterkami) w dwóch rozmiarach : mniejszym i większym. Klej na plasterkach trzyma się dobrze na skórze. Plasterki nie odklejają się podczas snu. Nakleja się je miejscowo, bezpośrednio na wyprysk.


Głęboko oczyszczające plastry na nos (zielony kartonik) zabezpieczone są folią, którą należy oderwać podczas aplikacji. Nos zwilżamy dokładnie wodą i naklejamy plaster. Woda pomaga przykleić plaster do skóry. Tak trzymamy go około 10-15 minut, aż zrobi się suchy. Plastrów na nos w kartoniku znajdziemy 3 sztuki.


Ceny :

Głęboko oczyszczające plastry na nos : 8,90 zł
Punkowe plasterki na wypryski : 10 zł
Dostępność : lbiotica.pl

Co obiecuje producent? :


PUNKTOWE PLASTERKI NA WYPRYSKI 3 x 12sztPrzezroczyste, punktowe plasterki na wypryski o antybakteryjnej formule, wzbogaconej o ekstrakt z drzewa herbacianego i wierzby kanadyjskiej. Działają wysuszająco, łagodzą stany zapalne skóry, wyraźnie poprawiając jej wygląd. Produkt przeznaczony do miejscowego stosowania bezpośrednio na zmiany trądzikowe (wykwity podskórne, krosty, grudki). Dzięki praktycznej aplikacji i dyskretnej formie, plasterki można stosować w ciągu dnia. Idealne rozwiązanie dla cery problematycznej – zarówno u kobiet, jak i mężczyzn.

Efekt:
- dyskretnie i skutecznie redukują wypryski oraz zmiany trądzikowe
- działają wysuszająco, łagodząco i zmniejszają stany zapalne
- widocznie zatrzymują rozwój niedoskonałości.


GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCE PLASTRY NA NOS - 3 SZT.
Głęboko oczyszczające PLASTRY NA NOS ze specjalnie opracowaną formułą, zawierającą ekstrakt z drzewa herbacianego – przeznaczone do usuwania uporczywych, trudnych do usunięcia zaskórników i zanieczyszczeń. Plastry w łatwy sposób oczyszczają i zamykają pory. Już po pierwszym użyciu skóra jest widocznie oczyszczona, a pory mniej widoczne.

Efekt:
- idealnie oczyszczone i zwężone pory
- brak zaskórników i zanieczyszczeń
- regulacja sebum

Moja opinia i wrażenia :


Punktowe plasterki na wypryski to całkiem wygodna sprawa, jeśli chodzi o aplikację. Ja osobiście nie czułam dyskomfortu nalepiając malutki, przezroczysty plasterek na noc. Łapałam się nawet na tym, że rano zapominałam go zdjąć i gdy wchodziłam do łazienki oraz spoglądałam w lustro, dopiero przypominało mi się, że na noc nakleiłam plasterek :)
Producent zaleca aby plaster na skórze był około 8-12 godzin. Często nie mogę sobie pozwolić na tak długi czas, bo po prostu rano muszę iść do pracy, a zazwyczaj późno się kładę. Pewnie stąd wynika słabsze działanie plasterków.
Co do efektów : często miewam jakieś niekontrolowane niespodzianki na twarzy. Gdy na noc nalepię plasterek, wyprysk do rana jest mniej widoczny, lekko wysuszony, podgojony. Nie znika jednak zupełnie - dlatego nie liczcie na efekt cud :)  Kilka dni trzeba z nim walczyć, jednak dzięki plasterkom mamy możliwość odseparowania go od czystej cery i unikamy przenoszenia stanu zapalnego na dalszy obszar twarzy. Koniec końców, wyprysk znika w sposób mniej inwazyjny, po kilku dniach zapominamy, że był.


Głęboko oczyszczające plastry na nos to trzy plastry, które bardzo mocno przywierają do skóry nosa. Trzymane odpowiedni czas (do 15 minut) dają naprawdę dobre efekty. Może ten plasterek nie usunie 100% zaskórników za pierwszym zastosowaniem, to jednak około 95% zanieczyszczeń z okolic nosa znika zupełnie i pozostaje na zużytym plastrze. Pory są istotnie odblokowane, a większość zaskórników usunięta. Plastry porządnie oczyszczają i myślę, że za około 3 złote za sztukę efekt jest naprawdę warty polecenia. Porządny produkt, naprawdę oczyszczający i skuteczny.


Podsumowując : Głęboko oczyszczające plastry na nos oraz Punktowe plasterki na wypryski firmy L'biotica to pomoc na wypadek awarii naszej cery. Każdej z nas czasami zdarzają się sytuacje, gdy potrzebujemy tego rodzaju kosmetyków. Głęboko oczyszczające plastry na noc zachwyciły mnie swoim działaniem. Punktowe plasterki na wypryski wypadły troszkę słabiej, jednak również okazują się być pomocne. Cenię sobie produkty firmy L'biotica - bo to polska firma, bardzo dbająca o jakość swoim kosmetyków i przede wszystkim o ich składy. Fajnie, że w ofercie pojawiają się również produkty do twarzy. Do tej pory większość koncentrowała się głównie na włosach. Oczywiście nie narzekam, ponieważ produkty do włosów L'biotica należą do moich ulubieńców od wielu, wielu lat i w dużej mierze im właśnie zawdzięczam regenerację moich włosów i powrót do ich zdrowszego wyglądu :)

Jestem ciekawa czy znacie te plastry? Zainteresowały Was?

17 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że L'biotica tak idzie do przodu i co rusz wypuszcza na rynek nowości, nie słyszałam o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę te plasterki ale chętnie bym je wypróbowała, zwłaszcza te na nos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam ich wcześniej :) Może skuszę się na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się z nimi wcześniej . Dobry produkt w niskiej cenie ,aż grzech nie wypróbować !:D
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, nigdy nie używam plastrów bo nigdy nie działają u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiły mnie plasterki na nos. Firmę znam, ale czy mogę je dostać w Naturze lub Rossmannie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tylko będę w Polsce to muszę je zakupić :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ten plaster na noc najbardziej mnie zainteresował bo zdarza się, ze na swoim mam widoczne wągry

    OdpowiedzUsuń
  9. o tych punktowych nie słyszałam, ale miałam te na nos ale z innych firm i nie byłam zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam te plastry na nos ale efekt u nie był zerowy :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wypróbowałabym te punktowe plasterki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jedne i drugie plasterki na niedoskonałości od L'biotica i jestem zadowolona. Plastry oczyszczają nos w 80%, a to moim zdaniem naprawdę dobry wynik (inne się u mnie nie sprawdziły), zaś te na wypryski przyspieszają ich gojenie, są wygodne w użyciu i rzeczywiście i mi się zdarza o nich zapomnieć bo są przezroczyste.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie i u młodszej siostry, która ma często awarię skórne, plasterki sprawdzają się rewelacyjnie. Skóra jest dobrze oczyszczona, a wypryski szybciej się goją i nie ma po nich śladów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...