czwartek, 28 czerwca 2018

Długotrwały podkład do twarzy - Eveline - Liquid Control HD Mattifying Drops Foundation Baby Face Effect Long Lasting Formula 24h

Długotrwały podkład do twarzy - Eveline - Liquid Control HD 
Mattifying Drops Foundation Baby Face Effect 
Long Lasting Formula 24h       
- opinia o produkcie


Napisać nazwę tego podkładu to nie lada wyczyn. Przyznam, że skopiowałam ją ze strony producenta, ponieważ tych angielskich oznaczeń było tak dużo, że w połowie przepisywania z etykiety straciłam cierpliwość :) Będę zatem posiłkować się tylko częścią nazwy produktu, ponieważ będzie to po pierwsze wygodniejsze, a po drugiem myślę, że bardziej czytelne dla Was :)


Eveline Liquid Control HD - to podkład, który z założenia ma być długotrwałym. Czy tak jest? Dzisiaj parę słów o nim. Zazwyczaj używam podkładów Revlon, z racji, że nie stać mnie na te z górnej półki i wybieram coś na miarę mojej kieszeni. Revlon też bywa drogi i jak nie ustrzelę go w promocji, to szukam jakiegoś zamiennika. Mam kilka takich, tym razem jednak postanowiłam poznać coś zupełnie nowego. Podkład Eveline zbiera sporo pozytywnych opinii w Internecie, więc pomyślałam, że coś w tym może być. Wypróbowałam i stosuję go nadal ... codziennie.


Eveline Liquid Control HD zamknięto w eleganckiej, szklanej buteleczce z pipetką. Pipeta to bardzo fajny pomysł w przypadku podkładów, które nie posiadają miękkiej, plastikowej tubki. Jest to bardzo higieniczna opcja aplikacji produktu, a także mocno zwiększająca wydajność. Nic nie wycieka niefortunnie z butelki, podkład wydobywany jest równo, w odpowiedniej ilości, a do wnętrza nie dostają się żadne bakterie. Podkład ma delikatny, przyjemny zapach, konsystencję klarowną, nie za rzadką, nie za mocno kremową - idealną, taką jaką powinien mieć podkład do twarzy.

Cena : 35 zł
Pojemność : 32 ml
Dostępność : Drogerie / eveline.eu


Co obiecuje producent? :

Innowacyjny podkład nowej generacji, dzięki płynnej, nietłustej i niezwykle lekkiej konsystencji zapewnia maksymalnie naturalny efekt „drugiej skóry”. Doskonale kryje i długotrwale matuje do 24 h, bez efektu maski. Idealnie wyrównuje koloryt, zapewniając rezultat udoskonalonej cery- „baby face effect”. Aplikowana pipetką satynową formuła pozwala precyzyjnie kontrolować stopień krycia. Testowany dermatologicznie.

Skład :

Aqua (Water), Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Talc, Isododecane, Trimethylsiloxysilicate, Nylon- 12, Glycerin, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, PEG/ PPG- 18/18 Dimethicone, Trimetoxycaprylylsilane, Magnesium Sulfate, Parfum, Disteardimonium Hectorite, Caprylyl Glycol, DMDM Hydantoin, Chlophenesin, Propylene Carbonate, EDTA, May Contain (+/-): CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI 77492, CI 77499.

W składzie znajdziemy silikony. Nie znajdziemy natomiast oleju parafinowego (co jest zdecydowanym plusem tego produktu).


Moja opinia o produkcie :

Długotrwały podkład do twarzy Eveline Liquid Control HD z pewnością zasługuje na większą uwagę i wypróbowanie. Podkład jest faktycznie dobry. Nie spływa z twarzy, nawet w największe upały, co się w sumie rzadko zdarza w przypadku tego typu kosmetyków. Jest dosyć trwały. Utrzymuje się na buzi parę dobrych godzin. Myślę, że około ośmiu na pewno, co z pewnością pozwoli np. na zachowanie dobrego makijażu w pracy. Podkład nie zbiera się w kącikach twarzy czy w zmarszczkach, nie powoduje ciemniejszych smug. Wygląda bardzo naturalnie stapiając się z odcieniem twarzy w jedność. Nie tworzy efektu maski. Nie podkreśla zmarszczek. Całkiem fajnie nawilża cerę, nie powoduje wysuszenia, nie podkreśla suchych skórek.


Mój odcień to 020 Rose Beige - kolor idealny dla średnio jasnej karnacji. Nie wpada w porcelanową biel, ani w przerysowany róż. Podkład Eveline Liquid Control HD dobrze kryje i tuszuje niedoskonałości, jednak wymaga w tym względzie nałożenia drugiej warstwy. Nie tworzy efektu tępego matu, jest raczej satynowy. Podkład  stosuję codziennie i nie zauważyłam, by zapychał pory lub przyczynił się do powstawania niedoskonałości. Podkład jest lekki, nie daje dyskomfortu, właściwie nie czuje się jego obecności na twarzy. Cera po jego nałożeniu jest bardzo gładka i miła w dotyku. Podkład  Eveline  Liquid Control HD to przyjemny, lekki i dosyć dobrze kryjący kosmetyk o całkiem dobrej trwałości. Wygląda naturalnie i subtelnie, nie jest drogi i jest wydajny. Warto go poznać. 

Znacie ten podkład? Jak się u Was sprawdził?
Zainteresował Was?


5 komentarzy:

  1. Bardzo mnie ciekawi, aktualnie używam catrice HD i jeśli kryje równie dobrze to się polubimy 😎

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że teraz jest moda na pipetki.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że zainteresował mnie ten podkład.. obecnie używam tego od Catrice na zmianę z Rimmel Stay Matte ale myślę, że ten wypadłby u mnie też całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się na niego skuszę, oby nie była jak ten z Catrice, który tak wiele osób chwaliło a u mnie się on nie sprawdził za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...