poniedziałek, 4 czerwca 2018

ShinyBox - Get The New Look – maj 2018

ShinyBox - Get The New Look – maj 2018


W dzisiejszym poście chcę Wam przedstawić zawartość majowego pudełka kosmetycznego ShinyBox, które zatytułowano tym razem bardzo obiecująco : "Get The New Look". Jesteście ciekawe co tym razem skrywa się w pudełeczku? Zapraszam do lektury :)


Majowe pudełko wizualnie bardzo stonowane, w środku standardowo znajduje się rozpiska zawartości i kilka słów o każdym produkcie. Lubię opakowania ShinyBox'ów, ponieważ świetnie sprawdzają się później do przechowywania drobnostek.


1.  Seacret - Chusteczki do demakijażu z minerałami z Morza Martwego

Cena: 104 zł


Produkt ten to najdroższy element zawartości majowego pudełka. Luksusowe chusteczki do demakijażu amerykańskiej firmy Seacret. Za 25 sztuk tych drogocennych chusteczek producent życzy sobie 104 zł! Naprawdę cena kuriozalna i przenigdy bym ich nie kupiła. Fakt są bardzo przyjemne w użytkowaniu, idealnie zmywają makijaż i oczyszczają cerę a w dodatku prześlicznie pachną ... jednak cena to dla mnie przegięcie. To mają do siebie boxy kosmetyczne, że dzięki nim ma się okazję poznać tego rodzaju luksus :) i mimo wszystko fajnie, że taki produkt w ShinyBox'ie się pojawił.


2. Mesauda Milano - Błyszczyk Extreme Gloss 

Cena : 44 zł

Błyszczyk całkiem przyjemny, dosyć trwały, nie skleja ust, nie tworzy nieestetycznych smug, łatwo i ładnie rozprowadza się. Na ustach prezentuje się tak :


Czy to jest efekt Extreme Gloss to nie wiem, ale za pomocą błyszczyka można uzyskać dosyć ładny połysk na ustach. Cenowo błyszczyk wypada jednak całkiem drogo, więc również nie wiem czy gdyby nie ShinyBox, miałabym okazję go poznać. Raczej nie. 


3. Mesauda Milano - Kredka do ust Xpress Lips

Cena : 28 zł

Błyszczyk i kredka do ust Mesauda Milano występowały w pudełku zamiennie (ja jako ambasadorka otrzymałam oba), natomiast klientki stałe w uczuciach mogły wybrać który z tych kosmetyków wolą otrzymać wypełniając specjalną ankietę.
Kredka do ust ma brązowy kolor i posłużyła mi jednak do malowania brwi :) Sprawdza się przy tym idealnie. Ma idealną twardość (umiarkowaną), ładny, naturalny kolor oraz jest trwała. Utrzymuje się na twarzy cały dzień, nawet pomimo upału. Fajna!


4. Nutka, mus pod prysznic i do kąpieli Gruszka - Bergamotka

Cena: 9 zł / 222 ml

Tutaj się zakochałam! Cóż za fascynujący i niedrogi kosmetyk o sporej pojemności. Nutka - no naprawdę chętnie poznam wszystko, co tworzone pod tą nazwą! Fantastyczny i przepięknie pachnący mus do kąpieli. Jestem jak najbardziej na tak!
Ten mus pod prysznic to kosmetyk wymienny jeden z czterech. Poza nim były jeszcze mus pod prysznic i do kąpieli Piwonia - Słodki Migdał, Hipoalergiczny krem pod prysznic i do kąpieli Len i Echinacea oraz Krem pod prysznic i do kąpieli Czarna Porzeczka - Białe Kwiaty.


5. Zielone Laboratorium, maska głęboko oczyszczająca z białą glinką.

Cena: 11 zł / 10 ml


Maska ta występowała zamiennie z kamuflującym korektorem w kredce Golden Rose. Fajnie działa, mocno oczyszcza i odblokowuje pory. Udany produkt dla każdego, przydatny raz na jakiś czas.


6. C-Thru, Cosmic Aura - dezodorant perfumowany

Cena: 18,99 zł / 75 ml

Tutaj bardzo się zdziwiłam, ale również ucieszyłam. Dezodorant perfumowany to wprawdzie nie perfumy i nie można tu mówić o jakiejś większej trwałości zapachu, jednak takich kosmetyków na toaletce nigdy za wiele. Dezodorant całkiem fajnie pachnie. Zapach jaśminu, piżma i mandarynki, typowo wakacyjny, nieco słodki. Dla mnie przyjemny.


Powyżej jeszcze raz rzut oka na pełną zawartość majowej edycji  ShinyBox - Get The New Look. Zapomniałam dodać, że w pudełku znalazła się także próbka Emulsji do higieny intymnej Nutka, a także kod rabatowy od marki Lekkie Smaki, ważny podczas zakupów w sklepie internetowym, o wartości powyżej 50 zł.

Generalnie zawartość majowego pudełka według mnie bardzo fajna. Żaden produkt nie okazał się wtopą. Każdy ma w sobie jakiś urok lub praktyczne zastosowanie, a co najważniejsze - ponownie pojawiają się w ShinyBox'ie produkty luksusowe, co jest najważniejszą ideą boxów kosmetycznych. Pudełko zamówić możecie na stronie shinybox.pl

 Jak podoba Wam się majowa edycja ShinyBoxa?
Który kosmetyk najbardziej Was zainteresował?

3 komentarze:

  1. mus pod prysznic bym z chęcią przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego zapachu z C-Thru jestem ciekawa, kiedyś miałam 3 różne wersje, a tego jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten zestaw, najbardziej ucieszyły mnie chusteczki oraz błyszczyk.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...